Opvangen is niet het zelfde als een Turks paspoort geven en geen visumplicht betekent niet dat ze hier ineens kunnen komen wonen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:10 schreef myShizzle het volgende:
Ik snap er ook geen kut van. Al die migranten daar eerst opvangen en vervolgens vrij reizen aanbieden gaat natuurlijk niet werken. Is duurbetaald uitstel, geen oplossing
En dan bewaak je die grenzen, en dan? Die mensen komen met bootjes. Die zijn Turkije al uit. Bootjes staan op punt van zinken. Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:02 schreef Loekie1 het volgende:
Veel beter is het om de grenzen van Griekenland en Italie te bewaken en Turkije in zijn sop gaar te laten koken want de leiders daar zijn crimineel en onbetrouwbaar. Daar onderhandel je niet mee, dat is oerdom.
op korte termijn jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 08:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Opvangen is niet het zelfde als een Turks paspoort geven en geen visumplicht betekent niet dat ze hier ineens kunnen komen wonen.
Prima. Maar ik dacht iedereen groot voorstander was van opvang in de regio.quote:
ergo buiten de (potentiele) grenzen van de EUquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Maar ik dacht iedereen groot voorstander was van opvang in de regio.
Iedereen? Zoals "het volk wil"?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima. Maar ik dacht iedereen groot voorstander was van opvang in de regio.
Libanon, Jordanië en Irak zitten inmiddels aardig aan de grenzen van hun kunnen. En je kunt hopen dat de golfstaten hun verantwoordelijkheid nemen, maar dan kun je lang wachten, vrees ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:26 schreef myShizzle het volgende:
[..]
ergo buiten de (potentiele) grenzen van de EU
Je kan er beter niet te lang over nadenken. Logica is ver te zoeken bij het Goedvolk. Waarom moeten we vluchtelingen wel asiel geven en halen we ze niet op? Waarom mogen mensen met kanker of andere ernstige ziektes waarvoor in hun eigen veilige land geen behandeling is hier geen asiel aanvragen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:32 schreef Oud_student het volgende:
En waarom krijgt Libanon geen geld, daar vangen ze veel meer vluchtelingen op voor minder geld en Libanezen hoeven niet zonodig naar Europa.
Nog beter maak er een Europeese aanbesteding van: wie kan de vluchtelingen het goedkoopst bed, bad en brood verschaffen
Jij wil asielzoekers ophalen? Uitstekend idee. Hulde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 09:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je kan er beter niet te lang over nadenken. Logica is ver te zoeken bij het Goedvolk. Waarom moeten we vluchtelingen wel asiel geven en halen we ze niet op? Waarom mogen mensen met kanker of andere ernstige ziektes waarvoor in hun eigen veilige land geen behandeling is hier geen asiel aanvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |