Deze show wordt momenteel gecremeerd.quote:
Dat is het enige wat deze show nog zou kunnen redden.quote:
nou nou nou nouquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is het enige wat deze show nog zou kunnen redden.
Die man van opsporing verzocht toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:05 schreef AF_ het volgende:
Maar is dit nu barry atsma op de achtergrond?
Ja weet je ach je ja je moet wat he zo op tvquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die uithalen hoeven nou ook weer niet.
Soundtrack, gezongen door Jennifer Lawrencequote:
Alles zo zijn gangetje, daar dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe is het met sked? Deze kerst nog te vinden in heerlen?
TOETERTJES JAAA TOETERTJESquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
en de winnaar is... Voetbal International!
Goed goedquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:06 schreef Sked het volgende:
[..]
Alles zo zijn gangetje, daar dan?
En als ik kan ga ik wel even bij het Glazen Huis kijken ja, ondanks dat Heerlen niet echt in de buurt is
Dat zou echt een afgang zijn van het hele conceptquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:07 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ga lachen als streetlab m wint
Wendy is boooooossssssquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:07 schreef bechirti het volgende:
Iedereen neemt zichzelf te serieus in deze zaal. Moet je die strakke coke koppen zien joh
problem?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
VI fanboys zitten ook in elk topic
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:07 schreef Pascalus het volgende:
en de winnaar is... Voetbal International!
Als je gaat stemmen op de ring ben je sowieso een downie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:07 schreef bombmannl het volgende:
Syndroom zal t wel zijn geworden, al die downies stemmen daarop
maar wat was met M83?quote:
Als dat zo is ga ik erheen, wel met cash op zak en misschien dat ik er nog een zoen mee kan kopenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:07 schreef AF_ het volgende:
[..]
Goed goed![]()
Ik hoop dat Geraldine slaapgast is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |