Elk jaar toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef Evertjan het volgende:
wisten jullie dat de Fabeltjeskrant ook al eens de Televizier Ring heeft gewonnen?
Dat heb je zeker gelezen in de fabeltjeskrant?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef Evertjan het volgende:
wisten jullie dat de Fabeltjeskrant ook al eens de Televizier Ring heeft gewonnen?
Ja Ja!!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:48 schreef Genesisfan het volgende:
[..]
Dat heb je zeker gelezen in de fabeltjeskrant?
Zitten Arie Boomsma en Peter R de Vries ook in zaal dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik mis alleen nog mejuffrouw Haleena Rijn en dan heb ik alle enge mensen van de tv-wereld in een uitzending gezien.
Jij wist dat niet?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:51 schreef superniger het volgende:
Paul de Leeuw is een dikke prent.
werd daar echt het zeilmeisje mee bedoeld. SINDS WANNEER HEEFT DIE EEN SHOWquote:
Die deed mee in zo'n vage expeditieshowquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
werd daar echt het zeilmeisje mee bedoeld. SINDS WANNEER HEEFT DIE EEN SHOW
Heeft schijnbaar expeditie poolcirkel gewonnen http://tvwatchers.nl/laura-dekker-wint-expeditie-poolcirkel-2015/quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
werd daar echt het zeilmeisje mee bedoeld. SINDS WANNEER HEEFT DIE EEN SHOW
Spoilerrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:53 schreef AF_ het volgende:
[..]
Heeft schijnbaar expeditie poolcirkel gewonnen http://tvwatchers.nl/laura-dekker-wint-expeditie-poolcirkel-2015/
Dit is van februariquote:
ja, hebben ze afgesprokenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef Slobeend het volgende:
De winnaar gaat zo zeggen 'dit had ik totaal zien aankomen.'
Het is een hele eer.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef ChatGirl het volgende:
Roy Donders
GODVERDOMME WAT IS DIT VOOR KUTSHOW
Het duurt nog 20 minuten. Dat red je ook nog wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Furdinand het volgende:
hoe laat wint streetlab nou? ik kan hier niet meer naar kijken
Dancemuziekquote:
Nee, daar wil je niet in gezien wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook nog zo'n pak
STREETLAB HEEFT GEWONNEN!!!!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:56 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben bang dat ik hier spoilers ga lezen omdat de online stream paar seconden achterloopt
Jij snapt hetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:56 schreef AF_ het volgende:
Hardwell. Snap nogsteeds niet wat mensen aan die edm vinden maar oke
Totdat je waarschijnlijk hoort wat ik dan daadwerkelijk wel luisterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Ja, zo noemen ze het zelf. Ik noem het herrie.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:57 schreef AF_ het volgende:
[..]
Totdat je waarschijnlijk hoort wat ik dan daadwerkelijk wel luisterAFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Totdat je waarschijnlijk hoort wat ik dan daadwerkelijk wel luisterOh. Daar vind ik ook nix aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Skedquote:
Kom haten dan.quote:
Mexi!quote:
[..]
Totdat je waarschijnlijk hoort wat ik dan daadwerkelijk wel luisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardstyle van tegenwoordig, mislukte hardhouse.
Thuis. Met z'n baby die vandeweek geboren is.quote:
Slimste Mens...daar ken ik hem van.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:59 schreef PirE het volgende:
Waar moet ik die jan versteegh van kennen?
Alleen die mogen plassen idd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
IK MOET PLASSEN
gvd ben je 4 ofzo?
Het niveau van dit programma is niet veel hoger.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:00 schreef spijkerbroek het volgende:
IK MOET PLASSEN
gvd ben je 4 ofzo?
Ik mis dit.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:54 schreef Slobeend het volgende:
Het is best wel goed, dat moet je van me aannemen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:58 schreef Pascalus het volgende:
Heb dat programma met Lubach nooit gezien maar ik weet nu al dat het een slap aftreksel is van die neppe Amerikaanse kut talkshows.
Hardstyle als genre is vrij groot. Raw is bijvoorbeeld alles behalve hardhouse en tevensquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Hardstyle van tegenwoordig, mislukte hardhouse.
Wie?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:00 schreef Furdinand het volgende:
HIJ HOUDT ZICH NIET AAN ZIJN AFSPRAAK MET LUBACH
Net als Maximgod.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:00 schreef hafcfan het volgende:
Ook gewoon godverdomme zeggen wat een held
Had die toch best kunnen komenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Die is net vader geworden volgens mij
omdat dit alleen louter positieve meningen oplevertquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom lenen ze dit dingetje van Hotter than my Dotter?
En terecht.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:01 schreef F1gamer het volgende:
Ik denk dat farao Lubach als eerste Jan versteegh laat onthoofden, omdat hij zich neit aan de afspraak houdt
Rawstyle is inderdaad wat een aantal jaar geleden met hardstyle werd bedoeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hardstyle als genre is vrij groot. Raw is bijvoorbeeld alles behalve hardhouse en tevens
Vind ik ook.quote:
Welke afspraak?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:01 schreef F1gamer het volgende:
Ik denk dat farao Lubach als eerste Jan versteegh laat onthoofden, omdat hij zich neit aan de afspraak houdt
Is er wel zonder pardon uitgegooidquote:
Ben je jaloers?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef F1gamer het volgende:
de jongens die weer dat nicolette kluiver lekker wijf is
Van VI overspannen wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
daardoor zat Gijpie dus een jaar in de ziektewet
die mag wel bij mij wat afkluiven heurquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef F1gamer het volgende:
de jongens die weer dat nicolette kluiver lekker wijf is
RTquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
SynDROOM zou de enige terechte winnaar zijn.
twitter:arjenlubach twitterde op donderdag 15-10-2015 om 22:01:57WE HADDEN EEN AFSPRAAK GRMBL reageer retweet
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee, maar ik vind haar een 1 van de slechtste presentatrice die er isquote:
Streetlab zou de enige terechte winnaar zijn.
Wat een engnekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze enge man met die bril?
Ja dat euphoric is ook niet aan te horenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Rawstyle is inderdaad wat een aantal jaar geleden met hardstyle werd bedoeld.
Past prima bij het niveau van deze show.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jan Smitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie is deze enge man met die bril?
Wat heeft haar uiterlijk er mee te maken dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef F1gamer het volgende:
[..]
nee, maar ik vind haar een 1 van de slechtste presentatrice die er is
Weet ook niet wanneer dat is gebeurd, maaar kan me voorstellen dat hij nu gewoon voor de tv zit te kijkenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Ik vind ook dat als je niet de moeite neemt een prijs op te halen als je 'm kan winnen je de prijs niet verdient
Omdat Hunger Gamesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een Hunger Games muziekje?
Dat is mijn tekstquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:04 schreef Mani89 het volgende:
The fuck is dit nou weer man, ik wil niet meer leven.
kutnummer #3quote:
Dan is t spannend.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom een Hunger Games muziekje?
Dat is het wel jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:03 schreef Furdinand het volgende:
Veel te makkelijke televisie dat syndroom beetje naast wat mongooltjes staan en het televisie noemen
Hoe is het met sked? Deze kerst nog te vinden in heerlen?quote:
Maandje ongeveer.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:04 schreef mabo11 het volgende:
Wanneer komt die laatste film? Kerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |