Je moet niet zo hypocriet doen. Hierboven zie ik jou ook weer hangen bij iets wat je al een paar x gezegd heb.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je bent echt een plaat die blijft hangen meid. Mislukt er bij jou nooit iets in de keuken?
Wil er liever nog uit zien als 20.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
V&A / [TK] nieuwe Damesschoenen mt40 + zgan winterkleding mt 42-44
Hier, ik gok zomaar dat jullie hierin passen.
Je thuiswerkende moeder outfitjes gaan mij daar dan niet bij helpen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
No offence maar that ship has sailed meid.
Nee, de head-to-toe-gewaden en trannymake-up wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Je thuiswerkende moeder outfitjes gaan mij daar dan niet bij helpen.
Head-to-toe gewaden draag ik (nog) niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, de head-to-toe-gewaden en trannymake-up wel.
Ben je ongesteld meid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Verder ben ik bijna 10 jaar ouder dan jij. Hoer nou gewoon eens op, ipv dat constante gezanik.
*Wollen jurkje in overweging neemt.*quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
kweenie, cc wilt altijd uitlokken en dan huile bij mods. ik besteed er ook niet zo veel aandacht meer aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:53 schreef Faeroer het volgende:
Kunnen jullie hier een apart topic voor openen? Waarom moet dat in mannenforum. Niet lullig bedoeld, maar het zijn altijd jullie drie met elkaar en wij mannen staan zo'n beetje van wat is deze 0 context 0 link ermee. Nog even en Fripsel komt ook even kiekenboe doen. Niet leuk hoor.
[ afbeelding ]
Tijd voor 80kg DL in ere van seto
Gvd lees ff terug, je begint toch zelf met bitchen of niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
kweenie, cc wilt altijd uitlokken en dan huile bij mods. ik besteed er ook niet zo veel aandacht meer aan.
Fripsel is wel een lieve meid, die mengt zich niet in deze shit.
Je hebt mijn mancrush gejat.
Dm even, die linkjes staan op fetlifequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:57 schreef Sapstengel het volgende:
Het c_c verkoop je ook ondergoed waar scheetjes in zijn gelaten?
Sorry, niet bepaald mn stijl. Dat jurkje is wel leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:43 schreef clumsy_clown het volgende:
In mijn geval begon jij weer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gvd lees ff terug, je begint toch zelf met bitchen of niet?
oh ik ben vergeten dat je om grapjes ook huilt. moetje zelf weten, boeit me eigenlijk nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gvd lees ff terug, je begint toch zelf met bitchen of niet?
Oh ja, dát is het, je bent gewoon allehoerengrappig. Ik lach me een hernia, echt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:02 schreef Crip het volgende:
[..]
oh ik ben vergeten dat je om grapjes ook huilt. moetje zelf weten, boeit me eigenlijk niet
en er word gezegd dat stim kinderachtig is voor haar leeftijd, amehoela.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ja, dát is het, je bent gewoon allehoerengrappig. Ik lach me een hernia, echt.
Anyway, laten we afspreken dat ik doe alsof jij niet besta, en jij alsof ik niet besta. En dan niet weer in klb tof gaan zitten doen bij je posse daar dan, he?
Je zegt dit en vervolgens geef je weer steken. Kun je ajb ophouden met dat trieste gedrag?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh ja, dát is het, je bent gewoon allehoerengrappig. Ik lach me een hernia, echt.
Anyway, laten we afspreken dat ik doe alsof jij niet besta, en jij alsof ik niet besta. En dan niet weer in klb tof gaan zitten doen bij je posse daar dan, he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |