Ik hoop Syndroom, dat gun ik ze wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
Wie gaat de ring winnen, jongens?
Je kan ook wel van een kilometer zien aankomen dat die gaan winnen omdat het zo schattig is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop Syndroom, dat gun ik ze wel.
Dat dacht ik vorig jaar ook, toen lukte het niet. Misschien nu wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook wel van een kilometer zien aankomen dat die gaan winnen omdat het zo schattig is.
ER kijk ik niet eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat dacht ik vorig jaar ook, toen lukte het niet. Misschien nu wel.
Ja.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
Flikken Maastricht won vorig jaar toch?
Fittiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hiernaar kijken mensen
http://rotterdam.newsbyte.nl/
Ja ter compensatie van vorige week, al die zinnige gesprekken sloegen natuurlijk nergens op.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
gefeliciteerd..je hebt een nieuw dieptepunt bereikt.
Nee zal wel de stand van de maan geweest zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ter compensatie van vorige week, al die zinnige gesprekken sloegen natuurlijk nergens op.
Laatste kwartier 4 oktober 2015 23:08:13quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee zal wel de stand van de maan geweest zijn.
Pluto stond in lijn met uranus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste kwartier 4 oktober 2015 23:08:13
Nieuwe maan 13 oktober 2015 02:06:39
Eerste kwartier 20 oktober 2015 22:32:13
Volle maan 27 oktober 2015 13:05:59
Klinkt niet echt als een goed excuus ...
Dat zal ik zeker doen, laatste seizoen helaasquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, mag ik jullie allemaal aanraden de laatste aflevering van de rijdende rechter te kijken. Gluren bij de buren heet ie
Het was echt een schitterende afleveringquote:Op donderdag 15 oktober 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen, laatste seizoen helaas
quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je kan ook wel van een kilometer zien aankomen dat die gaan winnen omdat het zo schattig is.
Maar dat is geen antwoord.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik was gisteren halverwege Pauw in slaap gevallen, hopen dat dat nu weer gebeurt.
Nee, is van mij.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:04 schreef timmmmm het volgende:
Die dikke pad die gisteren bij Pauw zat he, zouden jullie je nier afstaan?
Aan het inlikken om mod te worden.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 22:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als echt echt echt echt echt echt echt echt, (zei ik al echt?) niemand zich aanmeld kan ik wel een temp zijn, maar ik wacht wel even af
Wat een eikelbijter. Ben ik hem al eeuwen aan het smeken FP-poster te worden, gaat ie lopen janken dat ie dat allemaal niet wil omdat dingen. Zelfde dingen als wanneer je mod wordt, triggerhuichelaarquote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan het inlikken om mod te worden.
[..]
Aan het rellen bij Pauw nu zo te zien.quote:
welke knuffelrelnichtochtoon is er nu dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan het rellen bij Pauw nu zo te zien.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Aan het rellen bij Pauw nu zo te zien.
Verdwijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:
Geld crewbashing ook met terugwerkende kracht eigenlijk?
Als ik jullie op zwart kan krijgen / bannen daarmee, meld ik me gewoon supersnel aan natuurlijk.quote:
Je hebt me vandaag heel verdrietig gemaakt. Ik voel me genept en in de poeper genomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik jullie op zwart kan krijgen / bannen daarmee, meld ik me gewoon supersnel aan natuurlijk.
Met iets anders dan post64?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt me vandaag heel verdrietig gemaakt. Ik voel me genept en in de poeper genomen.
En niet op een fijne manier
Truste popjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:26 schreef timmmmm het volgende:
En nu ga ik slapen. Triggershot, het is uit tussen ons.
Truste Schatjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:26 schreef timmmmm het volgende:
En nu ga ik slapen. Triggershot, het is uit tussen ons.
Doe je toch niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als ik jullie op zwart kan krijgen / bannen daarmee, meld ik me gewoon supersnel aan natuurlijk.
Geldt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 23:21 schreef Triggershot het volgende:
Geld crewbashing ook met terugwerkende kracht eigenlijk?
Wat voor vakken dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:00 schreef Kauai het volgende:
Ik kijk nu al uit naar m'n laatste toetsen morgen.
Leuk dat ze de moeilijkste vakken voor het eind bewaren
Nederlands?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:00 schreef Kauai het volgende:
Ik kijk nu al uit naar m'n laatste toetsen morgen.
Leuk dat ze de moeilijkste vakken voor het eind bewaren
Ik weet dat je het kan, zet hem op, give them hell, denk positief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Latijn en scheikunde, dit gaat interessant worden
Jazeker leeft hij nog, en stiekem weet ik dat jij daar heel blij om bent. Anders zou je ook niet zo bezorgd over hem zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Mani ik heb Fylax al twee dagen op rij niet in het Pauw-topic gezien. Leeft hij nog?
quote:Wesley en Yolanthe ouders van zoon
Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley Sneijder uit Utrecht hebben een zoon gekregen. Yolanthe beviel donderdag in de Turkse stad Istanbul van een kerngezond kind dat de naam Xess Xava heeft gekregen.
Het jongetje weegt 3.500 gram is 52 centimeter lang, meldt de manager van de familie Sneijder aan het AD.
Het is het eerste kind dat het stel samen krijgt. In 2009 begon hun relatie en een jaar later trouwde het stel. Ze wonen in Turkije, waar Wesley speelt voor Galatasaray.
Yolanthe wordt voor het eerst moeder. Sneijder kreeg in 2006 al een zoon uit een eerder huwelijk.
Dankje Maniquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik weet dat je het kan, zet hem op, give them hell, denk positief.
Er moeten ook mensen in het leven zijn waar je je aan kunt ergeren. Zonder ergernis geen leven want als je alleen maar positieve gedachten zou hebben, word je ook vanzelf depressief.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jazeker leeft hij nog, en stiekem weet ik dat jij daar heel blij om bent. Anders zou je ook niet zo bezorgd over hem zijn.
Oké, je doet dus gymnasium? Dan kies je dus bewust voor Latijn hè?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:04 schreef Kauai het volgende:
[..]
Latijn en scheikunde, dit gaat interessant worden
Ja, dat maakt het niet makkelijkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, je doet dus gymnasium? Dan kies je dus bewust voor Latijn hè?
De initialen van dat kind zijn straks dus XXS. Dat is duidelijk een verwijzing naar de lengte van z'n vader.quote:
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De initialen van dat kind zijn straks dus XXS. Dat is duidelijk een verwijzing naar de lengte van z'n vader.
Wauwquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 00:23 schreef Mani89 het volgende:
Dit is ook een zus van Yolanthe. Vind ik wel leuk.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |