quote:
Je geeft anderen de schuld. Hou daar eens mee op. Ik heb ook niet altijd gelijk. Gelukkig nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
Dus ik geef niemand de schuld alleen jou, dat je weer dingen anders leest!
Ik geef verdomme helemaal niemand de schuld, alleen jou,quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Je geeft anderen de schuld. Hou daar eens mee op. Ik heb ook niet altijd gelijk. Gelukkig niet
Wat wil je hier mee bereiken Met Fann in je kielzogquote:
met Fann in je kielzog....... hmmmmmmmmmquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee bereiken Met Fann in je kielzog
Waarom ga je dan zo negatief in op die cul meet?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik geef verdomme helemaal niemand de schuld, alleen jou,
alleen JOU dus, lees je het goed?
lees jij nou nog maar een keer héél héél rustig terug wat ik gezegd heb, doe da maar...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ga je dan zo negatief in op die cul meet?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
lees jij nou nog maar een keer héél héél rustig terug wat ik gezegd heb, doe da maar...
ik heb bij mijn weten niets negatiefs over de meet gezegd, zelfs dat het vast heel leuk zou worden want de meeste mensen kennen elkaar al las ik in dat topic, het énige dat ik heb gezegd is dat
ik daar geen zin in had, in zo'n vol programma, dat ik liever ergens zit en een wijntje drink.
ga maar effe lezen toe maar...lijkt me beter voordat jezelf nog meer voor schut zet.
Flikker op Fannquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:18 schreef FANN het volgende:
[..]
lees jij nou nog maar een keer héél héél rustig terug wat ik gezegd heb, doe da maar...
ik heb bij mijn weten niets negatiefs over de meet gezegd, zelfs dat het vast heel leuk zou worden want de meeste mensen kennen elkaar al las ik in dat topic, het énige dat ik heb gezegd is dat
ik daar geen zin in had, in zo'n vol programma, dat ik liever ergens zit en een wijntje drink.
ga maar effe lezen toe maar...lijkt me beter voordat jezelf nog meer voor schut zet.
Ohh ok het was ziggoquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
NEE ik flikker niet op, je moet een kappen met die onzin,
ik dacht dat je al weg was lafbekquote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben er klaar voor en derhalve er vandoor......laters....en have fun.
Mag ik me eerst even een beetje netjes maken of moet ik eerst aan een van de 'dozen' toestemming vragen? MAFKEES!quote:
je was toch weg?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 20:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag ik me eerst even een beetje netjes maken of moet ik eerst aan een van de 'dozen' toestemming vragen? MAFKEES!
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, nou dat wordt een hele happeningjij nog steeds ''misschien''?
Hihihiquote:
Als iemand laf is ben jij het wel. Ga dan door en zeg wat je wil. Maar nee hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |