Kan je wel je eigen huis inclusief WC's tillen?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik wil een slak worden. Kan dat ook?
Niet mee eens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:20 schreef Pedroso het volgende:
Op zich prima als iemand dat wil, als het maar niet op kosten van de gemeenschap gaat.
Klopt toch ook. Het was een man.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik mijn buurmeisje zou vragen of dit een man of vrouw was, zou ze honderd procent man zeggen.
Don't care. Ik hou niet van dit transgender gedoequote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
You got a fuckin’ problem bro?! She’s a fuckin’ stunning woman!
[ afbeelding ]
Naaktslak wil ik worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je wel je eigen huis inclusief WC's tillen?
Leuk, ik verspreek me. Allemaal even lachen HAHAHAHAHquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt toch ook. Het was een man.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klopt toch ook. Het was is een man.
PC nog wat van South Parkquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:22 schreef DrDentz het volgende:
[..]
You got a fuckin’ problem bro?! She’s a fuckin’ stunning woman!
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk, ik verspreek me. Allemaal even lachen HAHAHAHAH
Maaike heette vroeger Maik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Wanneer begint Maaike met zich om te bouwen?
[Wanneer ze klaar zijn met Keesquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:27 schreef Sked het volgende:
Wanneer begint Maaike met zich om te bouwen?
die hype is toch al even over?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:35 schreef Sked het volgende:
Dubstep
Nog een groter probleem dan de vluchtelingen
Ditquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:39 schreef Makamba_ het volgende:
Artiesten die oeoeoeoeoeoeoeh of aahahahahahaha in hun nummers verwerken kan ik al snel niet meer serieus nemen.
De aanpassingen in de OP zijn zeker van jou hequote:
Niet erg, er is nu verplegend personeel genoeg in Amsterdam dankzij de D'66 locoburgemeester.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Hoeveel extra ziekenhuisopname's dit jaar?
Mathijs zit al te schuimbekken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Hoeveel extra ziekenhuisopname's dit jaar?
Pas dat plaatje met Ricco en Sierd eens aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
De aanpassingen in de OP zijn zeker van jou heals ik niet meer mobiel zit pas ik het wel weer aan
Ik deed de prullenbak een keer te hard dicht en hoorde het zelfde.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:48 schreef Makamba_ het volgende:
De laatste keer dat ik dit soort muziek hoorde keek ik Kung Fury
De bingokaart ligt al klaarquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Televizierring is een ideaal onderwerp daarbij, oh genot.
Ik kijk ER. Die ring boeit niemand.quote:
Pauw is met Jan Slagter, Johan Derksen, Alberto Stegeman en een of andere longartsquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk ER. Die ring boeit niemand.
Heb het over de nabeschouwing bij Pauw met Derksen, Slagter en Stegeman.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk ER. Die ring boeit niemand.
ahquote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het over de nabeschouwing bij Pauw met Derksen, Slagter en Stegeman.
Topshow? Terugkijken waard?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 19:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb het over de nabeschouwing bij Pauw met Derksen, Slagter en Stegeman.
JD hield z'n cliche-praatje over sigaren roken. En een idiote mocro. Verder weinig bijzonders.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#OPHEF over een opiniemaker op Facebook die te gast was.
Dat klinkt als een topshow. Straks even kijken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:22 schreef luckass het volgende:
[..]
JD hield z'n cliche-praatje over sigaren roken. En een idiote mocro. Verder weinig bijzonders.
schijtlollige humor uit het buitenlandquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:25 schreef marcodej het volgende:
We gaan het nu over een willekeurig showtje op de Beeb hebben? Waren de onderwerpen op?
We wachten natuurlijk allemaal op de pannenkoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:32 schreef marcodej het volgende:
Dit is oprecht een onderwerp van niks.
Hij kan alleen maar schelden en wanhopige pogingen tot harde mannenhumor doen, wauw, echt wat een talent.quote:
Ik herhaal: Ga wegquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar schelden en wanhopige pogingen tot harde mannenhumor doen, wauw, echt wat een talent.
Je neemt het iets te serieus merk ik al.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Hij kan alleen maar schelden en wanhopige pogingen tot harde mannenhumor doen, wauw, echt wat een talent.
Het valt me op dat geen enkele vrouw zijn humor snapt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Komt omdat vrouwen geen humor hebbenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het valt me op dat geen enkele vrouw zijn humor snapt.
Nu word ik een beetje bang.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks Kakhiel. De favoriete humor van Mex.
Ik vind pannekoek beter dan die vorige knaapquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:45 schreef Sked het volgende:
Ze doen dit zodat Pannenkoek straks leuker lijkt?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:47 schreef luckass het volgende:
kakhiel moet het lekker bij die plaatjes houden
Punt is helemaal krom.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:49 schreef Sked het volgende:
[..]
Flinke tik op gehad vanwege een kutgrap
Was hij in vorm?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:50 schreef marcodej het volgende:
Peter is de laatste weken ook niet echt meer in vorm.
Heb wel een paar keer om hem moeten lachen.quote:
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Was Conan nog gekomen @TV draait door?
tenzij hij toevallig op dat moment met zn vrouw bezig was niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Was Conan nog gekomen @TV draait door?
Ton kasquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:44 schreef richolio het volgende:
Heheh, die droge cabaretier van een tijdje geleden is er weer.
Ja hij inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ton kasToevallig noemde ik hem nog in het vorige topic of zo.
Ik krijg serieus de slappe lach van die manquote:Op maandag 19 oktober 2015 18:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja hij inderdaadWas lachen toen.
Ik zou haar geven, dubbel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |