Waarom worden ze voor de neutrale supporter leuker? Die snap ik niet. Ik ben PSV-supporter, maar ik kijk liever naar Ajax-Celtic dan naar Celtic-Tottenham ofzo. In Europa ben ik doorgaans voor de Nederlandse clubs, ongeacht welke er speelt. Europese duels zonder Nederlandse clubs kijk ik alleen als er spelers meedoen die ik met bijzondere interesse volg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer. Maar de wedstrijden op TV worden voor de neutrale supporter natuurlijk wel leuker.
Ik weet niet of het pech is als bijna alle clubs in de CL beter zijn dan de Nederlandse top...
Topshow.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag Blom bij Twente-PSV
[ afbeelding ]
Blom is echt zo'n kasthomo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als je thuis niet eens van Excelsior kan winnen dan moet je blij zijn met maar 5 doelpunten tegen, tegen die Duitsers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:01 schreef RijstNatie het volgende:
ik verwacht gewoon dat ze winnen, want na die wanprestatie tegen kralingen en tegen moskou, moeten ze gewoon kenkerhard knallen en 3 punten halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm. Ik ben nooit zo gelukkig als die ajacied PSV mag fluiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Past ie iig prima bij ons huidige PSV.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:10 schreef VEM2012 het volgende:
Sowieso vind ik hem erg wisselvallig opereren.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past ie iig prima bij ons huidige PSV.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eitje voor twente dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
De wedstrijd moet nog beginnen, dus ik snap even niet waar je op doelt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Was Kevin Blom ook niet de scheidsrechter in Leeuwarden?
Sowieso vind ik het altijd wat kinderachtig om de nederlaagschuld te leggen bij de scheidsrechter.
Mwah, heeft PSV toch flink geholpen in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De wedstrijd moet nog beginnen, dus ik snap even niet waar je op doelt.
Het is gewoon een scheidsrechter die je liever niet treft als PSV zijnde.
Je hoort mij niet zeggen dat hij bewust tegen PSV fluit. Ik vind alleen dat hij te vaak negatief opvalt. Ook afgelopen weekend viel hij in negatieve zin op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Mwah, heeft PSV toch flink geholpen in Leeuwarden.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Maar de keren dat het meezit worden meestal vergeten.
Ik houd ook altijd mijn hart vast als hij een wedstrijd van ons moet fluitenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat hij bewust tegen PSV fluit. Ik vind alleen dat hij te vaak negatief opvalt. Ook afgelopen weekend viel hij in negatieve zin op.
Kan hij er wel 7 maken bij een 1-8 overwinningquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Zucht. Wederom Locadia op linksbuiten.
Grapjas. Hij staat niet in de spits hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan hij er wel 7 maken bij een 1-8 overwinning
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grapjas. Hij staat niet in de spits hè.
Wie zou je er anders neerzetten?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Zucht. Wederom Locadia op linksbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |