Jij bent echt grappig.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:33 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goed hè. Et tu?
Het vervelende van die wedstrijd van twee weken terug en degene tegen Feyenoord is dat ze het dan wel laten zien. Op overtuigende wijze ook nog. Om de wedstrijd daarna tegen fucking Excelsior gelijk te spelen. Lamlendige untermenschen.
Tegen niemand verder vertellen maar ik heb zaterdag met mijn vuist tegen het kussen aan geslagen. Zo kwaad was ik. Dat kussen hebben we daarna weg kunnen gooien natuurlijk.
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen over jou.quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen over jou.
quote:Licht uit bij penalty? PSV wil experimenteren met verlichting tijdens wedstrijden
EINDHOVEN - PSV wil de komende tijd flink experimenteren met de nieuwe verlichting in het Philips Stadion. Niet alleen bij de spelersopkomst, maar ook tijdens de wedstrijd. Als het aan PSV-directeur Toon Gerbrands ligt, krijgen we 'Amerikaanse toestanden' in Eindhoven.
De nieuwe LED-verlichting in het Philips Stadion werd zaterdag, voorafgaande aan de wedstrijd tegen Excelsior, in gebruik genomen.
Vergelijkbaar met NBA
"Dit is voetbalbeleving 2.0. Ik denk dat we aan de vooravond staan van een hele nieuwe ontwikkeling in het voetballand", zegt Gerbrands. "Dat betekent dat je een geweldige show kunt houden, vergelijkbaar met NBA-niveau en heel veel zaalsporten waar dat is."
Gerbrands denkt daarbij vooral aan het 'spelen' met verlichting tijdens de wedstrijd.
Te veel show
Over de nieuwe verlichting is vrijwel iedereen positief, maar met z'n plannen krijgt Gerbrands de handen niet overal op elkaar. "Ik hoorde het idee om het licht uit te doen bij een penalty. Dan heeft het voor mij iets te veel show-gehalte", zegt voorzitter Harrie Timmermans van de Supportersvereniging PSV.
"Ik denk niet dat we de NBA moeten kopiëren. We moeten gewoon uitgaan van de echte voetbalbeleving. Het moet geen kermis worden."
Mag dat zomaar?
Experimenteren tijdens de wedstrijd mag niet zomaar. Op dit moment zijn daar nog geen regels voor, maar de KNVB wil snel met PSV om tafel. "We staan altijd open voor dergelijke innovaties", zegt KNVB-directeur Gijs de Jong.
"Wij zijn benieuwd naar hun plannen, want we denken zeker dat het in positieve zin iets kan bijdragen aan de beleving in het stadion.”
Over een paar jaar op het WK?
Twijfels of niet, PSV-directeur Gerbrands gelooft heilig in zijn innovatieve plannen en droomt alvast over de toekomst. "De grote massa vindt het geweldig. Daar doen we het voor."
"Misschien dat we over 4-5 jaar een WK-finale hebben, waar bij een strafschoppenserie alleen dat gedeelte wordt verlicht..."
Naïefquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:05 schreef FL_Freak het volgende:
Wat een gezeik weer hierhet is volgens mij ook echt alleen dit topic waar het gebeurd ook
Dit komt altijd voor ja, vooral in de hoek waar de voetbalklappen vallen, dan slaat men toequote:
Precies. Schijtirritant, maar bepaalde users zullen daar wel heel veel lol uit halen, ofzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit komt altijd voor ja, vooral in de hoek waar de voetbalklappen vallen, dan slaat men toe.
Gierend achter hun laptopje, hun moeder aanstotend wanneer ze langsloopt, grijnzend wijzen naar het scherm.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies. Schijtirritant, maar bepaalde users zullen daar wel heel veel lol uit halen, ofzo.
Ik vrees 0 punten komende woensdag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:25 schreef Rabieluh het volgende:
Wedstrijd tegen Wolfsburg kan ook weer alle kanten op, het is gebleken dat ze tegen topteams uit het niets het maximale halen, maar de verdediging is zoooooooooo zo mager, Brenet zie ik wel weer een wereldpartij spelen, maar Poulsen gaat helemaal gek gespeeld worden.
Ik denk dat we gemiddeld voor de hele ploeg wel bang moeten zijn. Maar weinig posities op het veld waar PSV de betere speler of zelfs maar vergelijkbare speler heeft.quote:
Gelijkspel zou inderdaad uitstekend zijn en waarschijnlijk ook het hoogst haalbare, zeker omdat je met Lestienne, Arias en Willems drie basisspelers mist, maar Wolfsburg hoeft ook weer niet te worden overschat. Draaien de laatste weken erg matig in de Bundesliga en Dost is daar vaste basisspeler, zo'n geweldenaar is dat nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat we gemiddeld voor de hele ploeg wel bang moeten zijn. Maar weinig posities op het veld waar PSV de betere speler of zelfs maar vergelijkbare speler heeft.
Lastig potje dus, gelijkspel zou prima resultaat zijn. PSV moet hopen op minimaal 2 punten tegen Wolfsburg en dan thuis winnen van Moskou. Dan is een derde plek haalbaar. United uit ga je namelijk verliezen.
Ben bang dat PSV geen punten meer gaat pakken in deze poule.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:31 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat we gemiddeld voor de hele ploeg wel bang moeten zijn. Maar weinig posities op het veld waar PSV de betere speler of zelfs maar vergelijkbare speler heeft.
Lastig potje dus, gelijkspel zou prima resultaat zijn. PSV moet hopen op minimaal 2 punten tegen Wolfsburg en dan thuis winnen van Moskou. Dan is een derde plek haalbaar. United uit ga je namelijk verliezen.
Je vergeet de lordquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja Wolfsburg is toch wel een heerlijk team, Kruse niet echt op dreef maar toch, Draxler, Schurrle, daar mag PSV alleen van dromen.
Denk dat hun spitspositie het zwakst bezet is met Dost/Kruse
Ze pakken heus wel wat punten, maar veel zal het niet meer worden gok ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben bang dat PSV geen punten meer gaat pakken in deze poule.
Zou jammer zijn, want dan is er na de winter geen Nederlandse club in Europa actief.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ben bang dat PSV geen punten meer gaat pakken in deze poule.
Dat is zeker jammer. Maar de wedstrijden op TV worden voor de neutrale supporter natuurlijk wel leuker.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:52 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zou jammer zijn, want dan is er na de winter geen Nederlandse club in Europa actief.
Maar je kunt best gelijk hebben, PSV heeft 3 clubs geloot die gewoon veel hoger profiel hebben, veel meer geld en veel betere spelers. Dat is gewoon pech.
ohja, nouja da's ook matigheid troefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |