Ik denk dat het op dat moment niet uitmaakt wat je baas vind. Als jij met je kop er niet bij bent blijf je toch thuis? Als ik in de situatie kom dat een vader/moeder/partner/kind wat dan ook komt te overlijden dan ga ik heen werken wanneer ik dat wil, niet omdat de baas knipt met zijn vingers.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk dat je gewoon na een bepaalde periode weer aan de slag gaat hoor. Jij denkt dat je van je baas een maandje thuis mag zitten?maar goed, misschien moet hij weer opgetraind worden ofzo.
Het is verder helemaal aan hem, maar ik vind het prettig even mijn gedachten te kunnen verzetten. Juist met werk en/of sport. In plaats van te verdrinken in zelfmedelijden.
Scheelt dat jij een wajong hebt en geen werk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:17 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik denk dat het op dat moment niet uitmaakt wat je baas vind. Als jij met je kop er niet bij bent blijf je toch thuis? Als ik in de situatie kom dat een vader/moeder/partner/kind wat dan ook komt te overlijden dan ga ik heen werken wanneer ik dat wil, niet omdat de baas knipt met zijn vingers.
Doelpunten slikken geblazen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:23 schreef HetBrabandertje het volgende:
Woensdag Brenet én Poulsen, dat geeft weinig hoop.
Met Brenet en Poulsen als backs zal het eerder billen knijpen worden.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van de CL-avondjes.
Met Willems en Arias niet.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Met Brenet en Poulsen als backs zal het eerder billen knijpen worden.
Dat maakt het inderdaad wat makkelijker Ron.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:34 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Scheelt dat jij een wajong hebt en geen werk.
Dat zeg ik niet, maar die sla ik hoger aan dan Brenet en Poulsen. Die zijn namelijk geen basisspeler om een reden.quote:
FOK!, thuisbasis van harteloze autistenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vrij gebruikelijk dat je gewoon na een bepaalde periode weer aan de slag gaat hoor. Jij denkt dat je van je baas een maandje thuis mag zitten?maar goed, misschien moet hij weer opgetraind worden ofzo.
Het is verder helemaal aan hem, maar ik vind het prettig even mijn gedachten te kunnen verzetten. Juist met werk en/of sport. In plaats van te verdrinken in zelfmedelijden.
leukleuk, het autistenargument. Grote knul.quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
FOK!, thuisbasis van harteloze autisten.
Lijkt me per persoon en situatie anders hoeveel tijd je nodig hebt. Aangezien het hier een onverwachte dood betrof, kunnen daar best wat psychische klachten bij komen kijken. Daar kun je ook bij een normale baas gerust een maand vrijaf voor krijgen hoor.
Svenquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
leukleuk, het autistenargument. Grote knul.
Ik gebruikte het niet als argument, slechts als constateringquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:45 schreef Dven het volgende:
[..]
leukleuk, het autistenargument. Grote knul.
Pseudo-psycholoogjesquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik gebruikte het niet als argument, slechts als constatering.
Ik wil je ook alleen maar helpen Sven. Die jongen zit nu hele dagen thuis te piekeren en te rouwen. Denk je dan dat het ook niet leuk eens om als afwisseling wat andere dingen te doen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je ze niet allemaal op een rijtje hebt, beste knul. Al neemt hij zes jaar vrij af. Het zal mij werkelijk waar een zorg zijn. Als hij het nodig vindt, soit. Ik stel enkel mijn vraagtekens bij waarom iemand dat nodig acht terwijl juist werk nog een beetje afleiding kan geven.
Uiteraard.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ongetwijfeld laten ze jouw proza met alle liefde staan. Nicolette, de onbetwiste schrijfmeid der topics
Had jij Nietzsche maar wat beter gekendquote:Op maandag 19 oktober 2015 20:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Overigens wel jammer dat je in je post hierboven de term untermensch aanhaalt, zeker gezien je clubvoorkeur
Wat een boefje ben je toch ook Sven.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Had jij Nietzsche maar wat beter gekend
Foei Sven. Niet generaliseren.quote:
Hallo oude vriend. Hoe is het met u. Nog gefeliciteerd met de overwinning van twee weken terug.quote:
Goed hè. Et tu?quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Hallo oude vriend. Hoe is het met u. Nog gefeliciteerd met de overwinning van twee weken terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |