Waarom worden ze voor de neutrale supporter leuker? Die snap ik niet. Ik ben PSV-supporter, maar ik kijk liever naar Ajax-Celtic dan naar Celtic-Tottenham ofzo. In Europa ben ik doorgaans voor de Nederlandse clubs, ongeacht welke er speelt. Europese duels zonder Nederlandse clubs kijk ik alleen als er spelers meedoen die ik met bijzondere interesse volg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is zeker jammer. Maar de wedstrijden op TV worden voor de neutrale supporter natuurlijk wel leuker.
Ik weet niet of het pech is als bijna alle clubs in de CL beter zijn dan de Nederlandse top...
Topshow.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zaterdag Blom bij Twente-PSV
[ afbeelding ]
Blom is echt zo'n kasthomo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Als je thuis niet eens van Excelsior kan winnen dan moet je blij zijn met maar 5 doelpunten tegen, tegen die Duitsers.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:01 schreef RijstNatie het volgende:
ik verwacht gewoon dat ze winnen, want na die wanprestatie tegen kralingen en tegen moskou, moeten ze gewoon kenkerhard knallen en 3 punten halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmmm. Ik ben nooit zo gelukkig als die ajacied PSV mag fluiten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Past ie iig prima bij ons huidige PSV.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:10 schreef VEM2012 het volgende:
Sowieso vind ik hem erg wisselvallig opereren.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Past ie iig prima bij ons huidige PSV.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eitje voor twente dus.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
De wedstrijd moet nog beginnen, dus ik snap even niet waar je op doelt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Was Kevin Blom ook niet de scheidsrechter in Leeuwarden?
Sowieso vind ik het altijd wat kinderachtig om de nederlaagschuld te leggen bij de scheidsrechter.
Mwah, heeft PSV toch flink geholpen in Leeuwarden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De wedstrijd moet nog beginnen, dus ik snap even niet waar je op doelt.
Het is gewoon een scheidsrechter die je liever niet treft als PSV zijnde.
Je hoort mij niet zeggen dat hij bewust tegen PSV fluit. Ik vind alleen dat hij te vaak negatief opvalt. Ook afgelopen weekend viel hij in negatieve zin op.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Mwah, heeft PSV toch flink geholpen in Leeuwarden.
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Maar de keren dat het meezit worden meestal vergeten.
Ik houd ook altijd mijn hart vast als hij een wedstrijd van ons moet fluitenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 19:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat hij bewust tegen PSV fluit. Ik vind alleen dat hij te vaak negatief opvalt. Ook afgelopen weekend viel hij in negatieve zin op.
Kan hij er wel 7 maken bij een 1-8 overwinningquote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Zucht. Wederom Locadia op linksbuiten.
Grapjas. Hij staat niet in de spits hè.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan hij er wel 7 maken bij een 1-8 overwinning
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Grapjas. Hij staat niet in de spits hè.
Wie zou je er anders neerzetten?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 11:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Zucht. Wederom Locadia op linksbuiten.
Enige serieuze alternatief is onze Gaston. Maar die lijkt dus geslachtofferd te worden.quote:
Ok, die was ik vergeten inderdaad. Deed het toch aardig in de wedstrijden die hij mee mocht doen tot nu toe?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Enige serieuze alternatief is onze Gaston. Maar die lijkt dus geslachtofferd te worden.
Tegen Ajax met zijn 2 doelpunten. Kon ook geen potten breken tegen Excelsior. Maar goed, dat gold voor veel spelers. Blijkbaar heeft hij weinig krediet.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, die was ik vergeten inderdaad. Deed het toch aardig in de wedstrijden die hij mee mocht doen tot nu toe?
Nee dat valt best tegen vind ik. Alleen zijn doelpunten tegen Ajax vielen op tot nu toe. Verder is het nog niet best met hem. Laat aan de bal wel zien dat hij een aardige techniek heeft, maar alles gaat nog een paar tempo's te traag. En tegen Excelsior was hij totaal onzichtbaar, teleurstellend. Hij is ook echt geen buitenspeler, heeft nog niet één keer de achterlijn gehaald en zwerft maar wat rond. Ik snap wel dat Locadia de voorkeur krijgt. Die brengt vooralsnog veel meer op die positie dan Pereiro.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, die was ik vergeten inderdaad. Deed het toch aardig in de wedstrijden die hij mee mocht doen tot nu toe?
Blom is duidelijk een Ajax fan. Floot Heracles er ook in zaterdag. PSV gaat dus verliezen, want Blomquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Was Kevin Blom ook niet de scheidsrechter in Leeuwarden?
Sowieso vind ik het altijd wat kinderachtig om de nederlaagschuld te leggen bij de scheidsrechter.
Voor mijn part zet je er Bergwijn neer. Maar Gaston is het eigenlijke alternatief.quote:
Blom is fan van Twente. Is algemeen bekend. Maar PSV en Blom is niet de meest gelukkige combinatie. Tot na de wedstrijd tegen NAC waar hij Willems na 1 minuut van het veld stuurde. Daarna leek hij alles in het voordeel van PSV te fluiten. Ook in de wedstrijden daarna.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blom is duidelijk een Ajax fan. Floot Heracles er ook in zaterdag. PSV gaat dus verliezen, want Blom
Haha knul toch.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Blom is duidelijk een Ajax fan. Floot Heracles er ook in zaterdag. PSV gaat dus verliezen, want Blom
Ik dacht dat hij voor Vitesse was.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:11 schreef Rickertman96 het volgende:
Nee joh, Blom is een Feyenoord fan
gr gr
Omdat mensen van hun fouten moeten mogen leren.. en omdat er geen grote rij is van nieuwe scheidsrechters lijkt mij.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Blom had 'vroegah' een seizoenskaart bij Ajax. Fact.
Apart dat hij weer Twente-PSV mag fluiten. Is vaak genoeg helemaal mis gegaan.
Ondankbaar beroep ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat mensen van hun fouten moeten mogen leren.. en omdat er geen grote rij is van nieuwe scheidsrechters lijkt mij.
Ik weet niet. Ik ben nooit zo'n voorstander van goochelen met de formatie. Nu wordt het een soort 4-5-1 om het middenveld te versterken. Maar elke poging om Maher op te stellen is volgens mij bij voorbaat een verzwakking.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 19:54 schreef Lemming22 het volgende:
Aha geen Locadia dus maar Guardado als valse linksbuiten. Dus een verzwaard middenveld. Lijkt me niets mis mee eigenlijk. Alles voor een punt
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Blom had 'vroegah' een seizoenskaart bij Ajax. Fact.
Apart dat hij weer Twente-PSV mag fluiten. Is vaak genoeg helemaal mis gegaan.
Boeiend.. Makkelie was ook altijd een grote feyenoord fan. Kende 'm persoonlijk toendertijd. Maar die fluit ook gewoon objectief.quote:
Ik denk dat Maher juist met Hendrix en Guardado in de ploeg wel eens kan verrassen. Zij lossen het vuile werk op en hij kan vooruit denken, net zoals in Moskou. Al ben ik ook geen fan van Maher, dus ik probeer er ook maar het positieve van in te zienquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik ben nooit zo'n voorstander van goochelen met de formatie. Nu wordt het een soort 4-5-1 om het middenveld te versterken. Maar elke poging om Maher op te stellen is volgens mij bij voorbaat een verzwakking.
Liever dan een systeem waarbij Locadia speelt ipv Maher, zodat je twee spitsen hebt, waarbij Locadia de diepe spits is.
Met Maher speel je gewoon weer 80 minuten met 10 man.
Grootste grap van de 21e eeuw. Als Danny wedstrijden van Feyenoord fluit dan kun je heel goed zien dat hij een Feyenoord-fan is.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:36 schreef RipCity het volgende:
[..]
Boeiend.. Makkelie was ook altijd een grote feyenoord fan. Kende 'm persoonlijk toendertijd. Maar die fluit ook gewoon objectief.
Inderdaad, Feyenoord - PSV met 2 rode kaarten voor PSV en 2 penalty's voor Feyenoord ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2015 20:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Grootste grap van de 21e eeuw. Als Danny wedstrijden van Feyenoord fluit dan kun je heel goed zien dat hij een Feyenoord-fan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |