echt onbegrijpelijk idd. vooral bruma. schering en inslag, dat ie staat te slapen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:39 schreef tompsv18 het volgende:
Wat die Bruma en Zoet ook weer staan te doen bij de tegengoal. Man man man.
Die hakbal in de eerste helft waar een enorme kans voor Excelsior uit ontstaat is gewoon lachwekkend en triest tegelijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:40 schreef perro. het volgende:
[..]
echt onbegrijpelijk idd. vooral bruma. schering en inslag, dat ie staat te slapen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:36 schreef Buitendam het volgende:
Compleet terecht. Helemaal aan jezelf te danken.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu is het allemaal weer huilen? Maak je niet zo druk man, gaat gewoon tussen Ajax en PSV.
Precies. Kwalitatief niets mis net dit elftal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Nu is het allemaal weer huilen? Maak je niet zo druk man, gaat gewoon tussen Ajax en PSV.
Volgens mij verwar je mij met iemand anders.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:47 schreef Loveless85 het volgende:
Badder, misschien kan je dit topic nu de komende week even vermoeien met nietszeggende websites analyses en weetjes? Wellicht leest jullie coach mee...
het 'websites' kon weg. En bedoel jou vriendquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met iemand anders.
En gogme, zoals Hiddink het mooi omschrijft. Dit mag een kampioenskandidaat nóóit gebeuren. Zoet moet die bal niet gooien, maar ver weg trappen. Schaars moet die bal desnoods de tweede ring in jassen, Bruma moet opletten. Fout na fout na fout. En het erge is dat dit dus geen incident is. Dus een gebrek aan kwaliteit.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
Gebrek aan concentratie. Niets meer en niets minder.
Je vergeet de spectaculaire lichtshow.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuke wedstrijd, prima uitslag, niks mis mee.
Ik geloof niet dat wij vrienden zijn hoor, maar DM me gerust als je me zo aardig vindt dat je een keer mee naar de kroeg wil!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
het 'websites' kon weg. En bedoel jou vriend
Als je Excelsior thuis niet kunt winnen verdien je t nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Incidentje ja toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:44 schreef BadderHaring het volgende:
Gebrek aan concentratie. Niets meer en niets minder.
Nee. Dit is structureel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |