Nee, dat was gisteren bekend gemaakt. Zit wel op de tribune overigens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hendrix
Lestienne er helemaal niet bij? Had hem wel op de bank verwacht.
Laatste waarschuwing geven en als hij weer zo achterlijk doet direct 5 wedstrijden op de tribune zetten. Dat soort gasten leert het anders toch niet...quote:
En dan ook meteen Pereiro eruit. Of staat die er niet in? Ik heb hem niet gezien in ieder geval.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:32 schreef tompsv18 het volgende:
Locadia eruit. Heel opgefokt en bakt er niets van. De Jong erin. Narsingh eruit voor Bergwijn.
Misschien is Costa zijn grote voorbeeld.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:31 schreef Coelho het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing geven en als hij weer zo achterlijk doet direct 5 wedstrijden op de tribune zetten. Dat soort gasten leert het anders toch niet...
Kan ook nog, al moet dan Maher erin en dat zie ik niet zitten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En dan ook meteen Pereiro eruit. Of staat die er niet in? Ik heb hem niet gezien in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |