Ik neem aan dat die vent Andre Hazes isquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:45 schreef Bartcoah het volgende:
Die mensen zijn knettergek joh:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMG heten en dan een Volvo rijden...
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:59 schreef -AMG- het volgende:
Je bent aan het bevallen en wat doe je dan: Een live verslag aan de hand van foto's.
Andere pics gaan niet vanwege naaktheid.Die heeft een perfecte make-up .... benieuwd hoe dat eruit ziet als de baby er is ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag wel hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 14:59 schreef -AMG- het volgende:
Andere pics gaan niet vanwege naaktheid.
Je bent aan het bevallen en wat doe je dan: Een live verslag aan de hand van foto's.
Andere pics gaan niet vanwege naaktheid.Wel een lekker moedertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
quote:
Andere pics gaan niet vanwege naaktheid.Ze heeft de naaktere foto's wel op Facebook gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I like the way you look at me with those beautiful eyes
Ja, die zijn al weg.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:47 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ze heeft de naaktere foto's wel op Facebook gezet?
Minder netjes, maar wel stralend, want baby.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:03 schreef maily het volgende:
[..]
Die heeft een perfecte make-up .... benieuwd hoe dat eruit ziet als de baby er is ....
Zullen we ook een baby maken?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 15:58 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Minder netjes, maar wel stralend, want baby.
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:10 schreef Bartcoah het volgende:
Wat een untermenschen.
[ afbeelding ]
Omdat die mensen godsgruwelijk achterlijk zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar waarom zit haar nicht ermee en moet zij dan haar zus om toestemming vragen??
Deze hebben ze gezien denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:10 schreef Bartcoah het volgende:
Wat een untermenschen.
[ afbeelding ]
cquote:Op woensdag 21 oktober 2015 13:45 schreef Bartcoah het volgende:
Die mensen zijn knettergek joh:
[ afbeelding ]
Overigens een filmpje:
Die mensen zijn allemaal knettergek.
haar nicht is ws de dochter van haar zus.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 16:13 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar waarom zit haar nicht ermee en moet zij dan haar zus om toestemming vragen??
Ojaquote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haar nicht is ws de dochter van haar zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |