Je moeder?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:13 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die zag ik net ook![]()
Maar kan diegene niet ontvrienden
Mijn moeder heb ik jaren terug al in real life ontvriendquote:
Of gewoon meer moeten bijklussen. Hoogstwaarschijnlijk slechte timmerman.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:53 schreef Lovechild het volgende:
Henk had ook gewoon wat langer naar school kunnen gaan, zodat hij hoger opgeleid een betere baan kon zoeken.
Precies!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:14 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Of gewoon meer moeten bijklussen. Hoogstwaarschijnlijk slechte timmerman.
Dat zijn de ergstequote:Op donderdag 29 oktober 2015 20:49 schreef amaranta het volgende:
Ik zag dat plaatje hier van die auto, en ik dacht. Dat zou zomaar door een bepaald persoon in mijn vriendenlijst gepost kunnen worden.
Kijk ik op facebook, ja hoor, hij heeft hem ook gedeeld.
Hij is constant van die Rutte plaatjes aan het posten, vol = vol, plaatjes.
Duidelijk anti asielzoekers. Maar vergeet voor het gemak dat hijzelf in Nederland woont omdat zijn vader in de jaren 70 naar Nederland kwam op zoek naar geld (en geluk?). Oftwel, hij is de zoon van een gastarbeider..
Egoïst!quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:57 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mijn moeder heb ik jaren terug al in real life ontvriend![]()
Nee mijn automonteur.. Krijg altijd korting, dus kan het niet maken.
Heb je afgelopen weken onder een steen geleefd?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Niemand kan toch serieus denken dat een vluchteling binnen een paar weken in een dikke bak rijdt?
Ik zou bijna onder een steen wíllen gaan leven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb je afgelopen weken onder een steen geleefd?
Al dat tokkievolk geloofd dat ja.
I know I knowquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik zou bijna onder een steen wíllen gaan leven.
Want het staat op facebookquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heb je afgelopen weken onder een steen geleefd?
Al dat tokkievolk geloofd dat ja.
Respect voor Ali.quote:
Smurfbookquote:
Als je je vak verstaat kun je ook echt wel wat verdienen als timmerman zijnde, zeker in 34 jaarquote:Op donderdag 29 oktober 2015 21:21 schreef Isegrim het volgende:
Niemand kan toch serieus denken dat een vluchteling binnen een paar weken in een dikke bak rijdt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |