quote:
Eet wat je wil. Oosters is primaquote:Op maandag 2 november 2015 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Back in the day was het in de Dieetclub iig wel gezellig.
Maar goed, geen gedieet tijdens de Rotterdammeet
Ik heb mijn eigen zolderkamerautistquote:Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Maargoed wel of geen vlees op je botten, voor de gemiddelde zolderkamerautist ben je toch nooit goed genoeg
Nou lijkt me wel.quote:Op maandag 2 november 2015 21:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is er bij Sansan wel plaats vooral die tassen brood enzo?
Ik eet alles waar ik die dag zin in heb hoorquote:Op maandag 2 november 2015 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Als we het over dik of dun of dieten gaan hebben kom ik niet meer hoor
Ik gvd niet voor jan doedel naar Rotterdam.quote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet alles waar ik die dag zin in heb hoor
Je zal maar iets als Paleodieet doen en geen brood mogenquote:Op maandag 2 november 2015 22:18 schreef Soury het volgende:
Ik gvd niet voor jan doedel naar Rotterdam.
Ik bedoel in dit topicquote:Op maandag 2 november 2015 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik eet alles waar ik die dag zin in heb hoor
Was al lang klaarquote:Op maandag 2 november 2015 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik vreet je op!quote:Op maandag 2 november 2015 22:15 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik dan op schoot?quote:
Is dat grappig? Of verwar je me met Tinkerbell, die van die katten? Of Tink uit Dieet. Ben ik allemaal nietquote:
Eensquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:26 schreef Tinkepink het volgende:
Is dat grappig? Of verwar je me met Tinkerbell, die van die katten? Of Tink uit Dieet. Ben ik allemaal niet![]()
Meeten is overigens niet eng. Het duurt maar een paar uurtjes en als het niet leuk is kan je gewoon gaan. Net als in het dagelijks leven
quote:Op dinsdag 3 november 2015 07:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat grappig? Of verwar je me met Tinkerbell, die van die katten? Of Tink uit Dieet. Ben ik allemaal niet![]()
Meeten is overigens niet eng. Het duurt maar een paar uurtjes en als het niet leuk is kan je gewoon gaan. Net als in het dagelijks leven
Ja sorryquote:Op dinsdag 3 november 2015 07:26 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Een hond. En ik ben het nare soort vrouw dat als ze normaal doet niet op dieet hoeft.quote:Op dinsdag 3 november 2015 11:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maarruhh heb je katten en ben je op dieet?
Deze lijst +mystery guest klopt? We zitten nu bij Sansan om te reserverenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie staan er allemaal op de lijst voor mee eten? Is de lijst in de OP nog up2date?
Soury
Isabeau
Lucky_Strike
Isegrim & LHO
Tinkepink
Chufi (maybe)
Mascaraklodder (niet-eter)
Bluezz en Golfer
Lonaa (niet-eter)
Mementomori (niet-eter)
?
We zijn met zijn tienennegenen?
We maken van de gelegenheid gebruik om even te eten.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze lijst +mystery guest klopt? We zitten nu bij Sansan om te reserveren
Potver. Zie net dat hier in het dorp de 14e sintmaarten wordt gevierd. Ik denk dat ik thuis moet blijven voor mijn kinderen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We maken van de gelegenheid gebruik om even te eten.
Wie moet er nu de opgezette katten meenemen?quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Potver. Zie net dat hier in het dorp de 14e sintmaarten wordt gevierd. Ik denk dat ik thuis moet blijven voor mijn kinderen.
Tas LHO, tasquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wie moet er nu de opgezette katten meenemen?
Hangt er vanaf hoe laat die crematie is. Als het even kan wil ik wel eten bij Sansan.quote:Op zaterdag 7 november 2015 22:29 schreef Bluezz het volgende:
Als de crematie idd op zaterdag is zoals we vanmiddag al een beetje begrepen...zijn wij er ook niet bij.
Topquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef Isegrim het volgende:
Okee dan laten we SanSan weten dat het 9 wordt! Hoewel ze '+/- 8' hebben genoteerd.
Vaak wel, inderdaad.quote:Op zondag 8 november 2015 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Soms wordt het best gezellig op zo'n crematie.
Dat was ook een rede dat we 2 weken geleden op mijn moeders verjaardag alles hebben geregeld (83) Was bij mijn zus en we hebben alle neven en nichten en alles wat er over is uitgenodigd. Ze had tranen in haar ogen. Dat elkaar zien op begrafenissen/crematies waren we zatquote:
Sterker nog, door het overlijden van onze zus en nu deze periode met mijn zwager heeft het mijn zus en mezelf wel dichterbij elkaar gebracht...quote:Op zondag 8 november 2015 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Soms wordt het best gezellig op zo'n crematie.
Goed gedaan zegquote:Op zondag 8 november 2015 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook een rede dat we 2 weken geleden op mijn moeders verjaardag alles hebben geregeld (83) Was bij mijn zus en we hebben alle neven en nichten en alles wat er over is uitgenodigd. Ze had tranen in haar ogen. Dat elkaar zien op begrafenissen/crematies waren we zat
Even weer terug naar de meet, leuk heb er zin inquote:Op zaterdag 7 november 2015 21:30 schreef Isegrim het volgende:
Okee dan laten we SanSan weten dat het 9 wordt! Hoewel ze '+/- 8' hebben genoteerd.
Er zit een wijnbar in de Westewagenstraat. Is op 1 min lopen van SanSan.quote:Op maandag 9 november 2015 17:22 schreef golfer het volgende:
Waar en hoe laat gaan we in de buurt van Sansan alvast indrinken?
Suggesties op loopafstand van Sansan?
Verkopen die ook bier en fris? Of ergens een gewone gezellige kroeg?quote:Op maandag 9 november 2015 17:24 schreef Isegrim het volgende:
Er zit een wijnbar in de Westewagenstraat. Is op 1 min lopen van SanSan.
Dat hebben ze ook, daarnaast zit naast diezelfde wijnbar een gewoon café en 30 meter verderop een ierse kroeg.quote:Op maandag 9 november 2015 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Verkopen die ook bier en fris? Of ergens een gewone gezellige kroeg?
Ierse pub spreekt mij wel aan. Maar wacht wel even de voorkeur van de rest af. Hoe laat was er bij Sansan gereserveerd?quote:Op maandag 9 november 2015 17:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook, daarnaast zit naast diezelfde wijnbar een gewoon café en 30 meter verderop een ierse kroeg.
Oké. Zo rond 17-17:30 uur ergens indrinken?quote:
Mij ook wel, al kan dat best druk zijn op zaterdag middag. Maar wel leukquote:Op maandag 9 november 2015 18:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ierse pub spreekt mij wel aan. Maar wacht wel even de voorkeur van de rest af. Hoe laat was er bij Sansan gereserveerd?
Voor ons ligt dat er aan hoe lang de schoonmaakactiviteiten in de bakkerij duren.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:17 schreef golfer het volgende:
Maar misschien sluiten Isa en Lein en LHO en Ise ook wel al aan bij de Ierse pub?
Ik hoef niet zo nodig naar de markthal op zaterdag!, maar hangt even van mijn gezelschap af. Waarschijnlijk wordt het voor mij ergens bakker, pub, sansan.quote:Op dinsdag 10 november 2015 12:17 schreef golfer het volgende:
Maar misschien sluiten Isa en Lein en LHO en Ise ook wel al aan bij de Ierse pub?
uberhaupt nog geen wijziging gemaakt. +-8 staat er nog, maar dan ga ik langs en maak er 10 vanquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou niet mee eten ivm financiën, maar ik weet niet voor hoeveel nu gereserveerd Is, als ik nog kan aanschuiven, graag. Als dan reservering voor de zoveelste keer gewijzigd moet worden hoeft het niet geen moeite doen ervoor
Sorryquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben geen afzeggerik zat alleen in de uk afgelopen dagen
Nee ga ook mee naar bakkerij en de rest , kan ik ook eindelijk mn crowdfunding bon besteden hahaquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Sorry![]()
Sluit je je aan bij Sansan of ga je mee naar bakkerij, markthal of Paddy's?
Ik heb mijn lijstje aangepast, gezelligquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nee ga ook mee naar bakkerij en de rest , kan ik ook eindelijk mn crowdfunding bon besteden haha
ik heb twee broden en stuk citroen havermout crumble besteldquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja, ik moet natuurlijk wel bestellen bij de bakkerij. En ruimte in mijn vriezer maken.
Edit: noes, geen boterkoek of pizza
Ik ga voor twee broden en 5 jeroentjes. De havermout crumble wordt niet bezorgd dus lijkt me ook niet geschikt om een paar uur onderweg te zijn de halve stad door. Helaasquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb twee broden en stuk citroen havermout crumble besteld
ik eet het stuk daar op hoorquote:Op dinsdag 10 november 2015 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ga voor twee broden en 5 jeroentjes. De havermout crumble wordt niet bezorgd dus lijkt me ook niet geschikt om een paar uur onderweg te zijn de halve stad door. Helaas![]()
Of doen we gewoon een bak thee/koffie met gebak in de bakkerij? Dat kan Ook natuurlijk.
Doen wequote:Op dinsdag 10 november 2015 15:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik eet het stuk daar op hoor
Als het zo doorgaat drink ik de hele avond thee en mag jij mijn etenquote:Op dinsdag 10 november 2015 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zou niet mee eten ivm financiën, maar ik weet niet voor hoeveel nu gereserveerd Is, als ik nog kan aanschuiven, graag. Als dan reservering voor de zoveelste keer gewijzigd moet worden hoeft het niet geen moeite doen ervoor
ohhhh auwwwwquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat drink ik de hele avond thee en mag jij mijn eten
(ontsteking in kaakbot)
Sizzling beef voor jou dusquote:Op dinsdag 10 november 2015 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat drink ik de hele avond thee en mag jij mijn eten
(ontsteking in kaakbot)
Is dat hard nodig?quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Wil iedereen eventuele bestellingen even mailen via contactformulier op de site?
Thanksquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:26 schreef Sarabi het volgende:
Echt jammer dat ik niet kan![]()
Maar veel plezier iedereen
quote:
Wat is jullie tijds indicatie om in de bakkerij te zijn? Ik had 2 uur gepland.quote:
14.30 is denk ik wat beter. Dan zijn we 1530-1600 in de Markthal en dan is het een paar minuten lopen naar Paddy's.quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Wat is jullie tijds indicatie om in de bakkerij te zijn? Ik had 2 uur gepland.
Maar misschien iets te vroeg ?
Ja dat leek mij ook wel, anders dwalen we uren rond in de markhal.quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
14.30 is denk ik wat beter. Dan zijn we 1530-1600 in de Markthal en dan is het een paar minuten lopen naar Paddy's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Is verder niet verplicht natuurlijk!quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat hard nodig?Ik ben altijd zo van het laatste moment
Maar ik zal er in ieder geval iets op zetten
quote:Op dinsdag 10 november 2015 17:20 schreef Isegrim het volgende:
Wil iedereen eventuele bestellingen even mailen via contactformulier op de site?
14.30 is prima!quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
14.30 is denk ik wat beter. Dan zijn we 1530-1600 in de Markthal en dan is het een paar minuten lopen naar Paddy's.
al gedaanquote:Op dinsdag 10 november 2015 17:20 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 18:32 schreef Isabeau het volgende:
14.30 is prima!
Ons schema wordt dan: bakkerij 14.30, daarna gaan wij naar Kookpunt en daarna naar de pub waar Bluezz en golfer zijnEn dan uiteraard Sansan.
Komen wij daar ook rond die tijd!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2015 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben geen afzeggerik zat alleen in de uk afgelopen dagen
Er moet wat op, vandaar de markthalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |