Reserveren moet bij alles in het centrum op zaterdag sowieso. Begin dit jaar nog twee uur door de stad gelopen omdat alles vol zat.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:32 schreef golfer het volgende:
Treinkaarten met superkorting al gekocht.
Markthal twijfel ik ook nog over. San San sowieso wel heen.
En gaat Soury toch maar tegen die tijd reserveren, gezien de omvang van de groep?
Dat is altijd zo met fokmeetsquote:
quote:
Dat is een legitieme reden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb 1x afgezegd. Dat was het weekend nadat mijn verloofde me dumpte. Ik vond dat dat mocht
Zwak kut-excuus. Er zijn nog zat andere verloofdes op de wereld.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb 1x afgezegd. Dat was het weekend nadat mijn verloofde me dumpte. Ik vond dat dat mocht
Nee, doe maar niet...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Madmaster moet ook nog in de OP toch?
Ik denk ook dat je dat zelf moet weten. Ik ga niet shoppen op Blaak.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:19 schreef Bluezz het volgende:
Ik twijfel eerlijk gezegd ook over de markthal.. we zijn er pas geweest
San San heb ik zin in
Lijkt me wel ja. Wel zeker weten wie wel en wie niet. Ik neem aan dat twee weken van te voren voldoetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:32 schreef golfer het volgende:
Treinkaarten met superkorting al gekocht.
Markthal twijfel ik ook nog over. San San sowieso wel heen.
En gaat Soury toch maar tegen die tijd reserveren, gezien de omvang van de groep?
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:38 schreef Soury het volgende:
Lijkt me wel ja. Wel zeker weten wie wel en wie niet. Ik neem aan dat twee weken van te voren voldoet
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:49 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat het handig is als wij even in hoogsteigen persoon gaan reserveren. Telefonisch werkt niet altijd even goed bij SanSan ivm taalbarrière enzulks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |