SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B neem ik aan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:11 schreef muzas het volgende:
Bij een stuurpen van 110mm, welk deel is er dan daadwerkelijk 110mm?
[ afbeelding ]
Ik hoop C, anders zou een 17graden pen effectief 'korter' zijn dan een 6graden...
quote:
Of is dat een 5 cm pen?quote:
Nee, je meet kleine Muzas toch ook langs de lengte? Wordt niet korter als ie 2 uur aanwijst ipv half drie...quote:
Was ook geen praktische vraagquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:20 schreef kanovinnie het volgende:
Je gaat trouwens dan 0.775 mm korter zitten.
Ik had verprutst, tis 4.5 he?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Was ook geen praktische vraagMaar vroeg het me af. Omdat er bij bovenbuizen wel vaak over 'effectieve' bovenbuis gepraat wordt.
Oh da's al 'significant' in mijn boek. Halve centimeter. Ja cosinus uit me hoofd ben ik ook niet zo sterk inquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had verprutst, tis 4.5 he?
DITquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:29 schreef dop het volgende:
http://alex.phred.org/stemchart/Default.aspx
kun je lekker miepen op de mm
Ik teken het gewoon naquote:
Hoe steiler t.o.v. horizontaal. Bij zelfde aanklamphoogte zit je bij de meeste fietsen toch echt wel langer en dieper dan met een -17 pen dan een -9/-6 pen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:17 schreef muzas het volgende:
Dus hoe steiler de pen, hoe korter horizontaal.
Heb een zitten spelen met de TCR vs allez. Aanklamphoogte is verschillend; TCR heeft 17mm topcap ofzo, en 18,5cm balhoofd. allez 20,5cm balhoofd en kan slammed. Reach is gelijk, zit alleen een CM lager.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:45 schreef ratatat het volgende:
[..]
Hoe steiler t.o.v. horizontaal. Bij zelfde aanklamphoogte zit je bij de meeste fietsen toch echt wel langer en dieper dan met een -17 pen dan een -9/-6 pen.
Bij mijn berekeningen was de balhoofdbuislengte niet van belang. Weet je zeker dat je het niet onnodig ingewikkeld maakt?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:54 schreef muzas het volgende:
[..]
Heb een zitten spelen met de TCR vs allez. Aanklamphoogte is verschillend; TCR heeft 17mm topcap ofzo, en 18,5cm balhoofd. allez 20,5cm balhoofd en kan slammed. Reach is gelijk, zit alleen een CM lager.
Da's zonder bovenbuis, giant is 58,5 en allez 58,3. En reach giant stuur is 90mm en degene die ik op het oog heb 77mm. Dus kom ws wel wat korter (wat ik niet erg vind)
-8 pen kom ik echt hoger te zitten en dat wil ik niet. Mjah spacer onder een -17 pen is ook zo stom![]()
Moet eigenlijk een -12 hebben, dan kom ik qua hoogte bijna gelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |