Wanneer in juli was ze 11 weken?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kortom: de tijdlijn klopt niet. Zit twee maanden tussen.
Nouja, eind februari kan prima in combinatie met eind juli beginnen aan de 11de week van de zwangerschap.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:25 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet, en ik snap ook niets van zwangerschapsrekenen.
Maar Vanessa - met de doodse ogen - Bonje rekende het uit en kwam op een verschil van twee maanden.
en nu is ze 4 maand zwanger ken dat dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:20 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Wanneer in juli was ze 11 weken?
Want als ze eind februari uitgerekend is, was ze eind juli ongeveer 11 weken.
Ze is dan nu om en nabij de 21 weken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:31 schreef Inca het volgende:
[..]
en nu is ze 4 maand zwanger ken dat dan?
ow augustus en september tellen niet meequote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:31 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ze is dan net begonnen aan de vijfde maand.
Eind juli 11 weken.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:32 schreef Inca het volgende:
[..]
ow augustus en september tellen niet mee
Echt? Ik vind het het toppunt van ranzig, die keiharde ballen van haar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind die nepborsten van Sabia prima gelukt moet ik zeggen, ze staan haar wel.
Een laatste poging hun relatie op te krikken?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:23 schreef Evienne het volgende:
Dan zou ze rond 6 mei zwanger moeten zijn, maar ik begrijp dat 'week 1' de datum van de laatste menstruatie is, dus rond 20 mei bevrucht.
26 juli: Vader Ramon: ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed."
Hmmmm?
of t verhaal van sabia nou klopt of niet: vanessa fucking bontjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:46 schreef Inca het volgende:
Buikfoto Sabia klopt niks van!’
http://www.telegraaf.nl/t(...)pt_niks_van____.html
![]()
![]()
Ik wist niet dat je de naam Sabia zo moest uitspreken. Dan heb ik altijd de klemtoon verkeerd gelegd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:46 schreef Inca het volgende:
Buikfoto Sabia klopt niks van!’
http://www.telegraaf.nl/t(...)pt_niks_van____.html
![]()
![]()
Wow ja; zie haar voor het eerst. Zag ook een keer een Mariette ofzo en die had echt een dito vals toontje. Zelfs voor SHO-begrippenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
of t verhaal van sabia nou klopt of niet: vanessa fucking bontje
Kan toch, 26 mei,quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:23 schreef Evienne het volgende:
Dan zou ze rond 6 mei zwanger moeten zijn, maar ik begrijp dat 'week 1' de datum van de laatste menstruatie is, dus rond 20 mei bevrucht.
26 juli: Vader Ramon: ''Ze zijn al 2 maanden uit elkaar. Het komt niet meer goed."
Hmmmm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |