abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156988352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:08 schreef geavanceerd het volgende:

[..]

En daarom lijken Greet en Trump het dus beter te begrijpen. Zij zijn populairder dan Farage.
Gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.

Uiteindelijk gaat het er om dat je aan de macht kunt komen, en jouw ideeen in de praktijk kunt brengen. Ondanks de goede polls voor Trump (die volgens mij ook deels op het conto van stiekeme Democraten kunnen worden gezet) zie ik hem geen president van de VS worden. Sterker nog, het zou me erg verbazen als hij de primaries overleeft.

Voor Wilders geldt eigenlijk hetzelfde. Grootste partij in de peilingen, maar zelfs als hij als grootste partij zal eindigen, met wie gaat hij dan regeren? Ik ben bang dat we dan Belgisch/Franse toestanden krijgen, waarbij extreem links wordt betrokken in de regeringsformatie om toch een meerderheid te krijgen. Ben je nog verder van huis.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_156990595
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2015 11:44 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Gelijk hebben is iets anders dan gelijk krijgen.

Uiteindelijk gaat het er om dat je aan de macht kunt komen, en jouw ideeen in de praktijk kunt brengen. Ondanks de goede polls voor Trump (die volgens mij ook deels op het conto van stiekeme Democraten kunnen worden gezet) zie ik hem geen president van de VS worden. Sterker nog, het zou me erg verbazen als hij de primaries overleeft.

Voor Wilders geldt eigenlijk hetzelfde. Grootste partij in de peilingen, maar zelfs als hij als grootste partij zal eindigen, met wie gaat hij dan regeren? Ik ben bang dat we dan Belgisch/Franse toestanden krijgen, waarbij extreem links wordt betrokken in de regeringsformatie om toch een meerderheid te krijgen. Ben je nog verder van huis.
Ik denk ook niet dat ze een coalitie met Wilders willen en dus met anderen zullen moeten regeren. En dan groeit Wilders nog meer. Op een gegeven moment zullen ze wel met hem moeten regeren.

Het is aan de mensen die over de toon vallen, zich over hun oppervlakkigheid heen te zetten en naar de inhoud te kijken. Niet omdat ik dat nou zo graag wil, maar omdat de gevolgen van policor beleid afschuwelijk zijn. Als je gaat kijken wat voor dingen Wilders gezegd heeft, en wat zijn tegenstanders over hem gezegd hebben, zul je zien dat zijn tegenstanders een veel hardere toon hebben. Die is alleen politiek correct opdat moment, en dus vindt men het okee.
pi_157035814
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:20 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Als je niet meteen meegaat in het demoniseren van Rusland ben je ook meteen een poetin-lover.

Zo rolt men in Nederland en ook op FOK!.

Vandaag weer een artikel op de pagina van de Volkskrant:

[ afbeelding ]

Waarbij Wierd een goede uitleg geeft op Twitter:

[ afbeelding ]
Wanneer gaat Wierd Duk iets twitteren over het framen van moslims?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:17:33 #279
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157035901
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 09:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wanneer gaat Wierd Duk iets twitteren over het framen van moslims?
Als hij zo naief is om te twitteren over 'framen' is die kans best groot.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')