abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156847398
N. en L. van Shop en Sjaak O+ Een datumdrieling!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was gister erg gezellig, Sjaak heeft zich voorbeeldig gedragen met twee meiden om zich heen. N. en L. zijn ook echt ontzettend lief O+ en een heel erg leuk stel.
Verder ook nog gezellig met Shop zitten kletsen, dat is natuurlijk ook altijd afwachten ;) Voor herhaling vatbaar (en dan met Gevalletje en Q. erbij, de datumvierling O+ )

Skittles, gefeliciteerd met Lou, de dreumes! *O*
pi_156847523
Gefeliciteerd Skittles!!!! *O*
Fijne dag vandaag!

Mevrcactus O+ leuke foto zo met z'n drietjes!

IMA
Oh wat een mooie kat.. :*

S.ophie zet steeds meer stapjes. Vanaf vanmorgen ook midden in de kamer (om de kat te pakken) :o gaat zo snel!

E.mma was vannacht veel wakker..niets hielp. Uiteindelijk tien minuten laten huilen :'( en S.ophie deed; dadadada!! Die wilde ook slapen :p
Was n feestje vannacht.. Beide erg moe vanmorgen
pi_156847569
Pinq, wat fijn dat het zo goed gaat met de borstvoeding.

Krisc: ik vond het kots-in-haar festijn ook bijzonder ranzig hoor. Kan helemaal niet goed tegen dat soort dingen.

Mijn baby dronk gisteren opeens ook 3x een fles van 150 leeg. Misschien is dat eenmalig, normaal gesproken is het tussen de 110 en de 130.

Jager, wat rot van het weinige slapen.

Leuke foto van Sjaak en zijn vriendinnetjes. O+
pi_156847617
Ik mag Wolk al weer bijna ophalen, eerste keer KDV is maar 2 uurtjes. Over 10 minuutjes de deur uit. Ik heb wel even de kans gegrepen om een gehoortest te laten doen omdat ik de thermometer niet hoor piepen. Dat bevestigde wat ik al wist eigenlijk; best forse gehoorschade. -O- Die man zei dat ik veel vogelsoorten al niet meer kan horen. En niet alleen de hoge tonen maar op de lage hoor ik minder goed. Best even slikken.
pi_156847845
:* voor het slechte slapen Jagar. Wat de rest al zegt, hou jezelf in de gaten.

Ik kan me voorstellen dat het schrikken is dat je flinke gehoorschade hebt LuDann! Ga je er wat aan doen?

Mijn lieve zielige baby probeert door zijn tranen heen naar iedereen te lachen. De huisarts dacht daardoor in eerste instantie dat hij gewoon een beetje verkouden was.
Hij heeft pseudokroep, vooralsnog met een zoutoplossing naar huis gegaan, maar als het ernstiger wordt moeten we meteen aan de bel trekken.
pi_156848017
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:34 schreef Burdie het volgende:
Skittles gefeliciteerd!

[..]

Mag ik vragen waarom je inbakert? Hij is pas twee dagen oud toch?
zijn gezichtje lag na de eerste nacht helemaal open, hij slaapt met zijn handjes voor zijn snoetje en krabt zichzelf wakker
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:22:55 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_156848213
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

zijn gezichtje lag na de eerste nacht helemaal open, hij slaapt met zijn handjes voor zijn snoetje en krabt zichzelf wakker
Aaah sneu bij zo'n kleintje ;(. Zouden krabwantjes trouwens niet voldoende zijn? Er zitten namelijk ook best wat nadelen aan inbakeren. Maar waarschijnlijk heeft je kraam jullie daarover wel voorgelicht.
KuikenGuppy
pi_156848482
Ik zal eens een afspraak bij de huisarts maken, Cholula. Ik wil weten of het iets te maken heeft met de erfelijke doofheid in de familie.

Ik heb pseudokroep opgezocht net, wat sneu. Het kan bij 1 aanval blijven las ik?
pi_156848698
Gefeliciteerd Skittles *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_156848715
Vraag me nu ook af of Ketel dan pseudokroep had vorige week. Was zo heftig hoesten en inderdaad ook huilen... Nou ja, het gaat nu inmiddels een stuk beter, dus maakt niet echt meer uit als ik het zo lees.
pi_156848851
Mijn baby heeft trouwens maar 20 minuten geslapen op het KDV, ze ligt hier thuis nu lekker te slapen. Normaal gesproken slaapt ze hier thuis of bij oma zo'n 2,5 uur nadat ze een uurtje wakker is geweest. Het liefst slaapt ze uit tot half 12.

Iemand hier nog zo'n slaapkop? En hoe ging dat dan na verloop van tijd op het KDV? Ik hoop dat ze daar wel kan slapen uiteindelijk want nu was ze heel huilerig.
pi_156849533
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:46 schreef LuDann het volgende:
Ik mag Wolk al weer bijna ophalen, eerste keer KDV is maar 2 uurtjes. Over 10 minuutjes de deur uit. Ik heb wel even de kans gegrepen om een gehoortest te laten doen omdat ik de thermometer niet hoor piepen. Dat bevestigde wat ik al wist eigenlijk; best forse gehoorschade. -O- Die man zei dat ik veel vogelsoorten al niet meer kan horen. En niet alleen de hoge tonen maar op de lage hoor ik minder goed. Best even slikken.
Hoe komt dat zo? Weet je dat ook?
En moet je nu een gehoorapparaatje?

Lijkt me ook behoorlijk slikken :*
Schudden voor gebruik
pi_156849711
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:01 schreef LuDann het volgende:
Mijn baby heeft trouwens maar 20 minuten geslapen op het KDV, ze ligt hier thuis nu lekker te slapen. Normaal gesproken slaapt ze hier thuis of bij oma zo'n 2,5 uur nadat ze een uurtje wakker is geweest. Het liefst slaapt ze uit tot half 12.

Iemand hier nog zo'n slaapkop? En hoe ging dat dan na verloop van tijd op het KDV? Ik hoop dat ze daar wel kan slapen uiteindelijk want nu was ze heel huilerig.
Jawel. (maar eigenlijk wil ik er niets over zeggen ivm de Fok!wet :9 :@ )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schudden voor gebruik
pi_156850006
Wat een superleuke foto Cactus! Die koppies zo naast elkaar. :D O+

Ach, Cho, wat zielig! N. hoest ook heel erg, maar is verder wel vrolijk. Bij pseudokroep hoort dus ook echt pijn en hard huilen (voor ik voor de 3e keer in 1 week bij de huisarts zit :@ )?

Wat rot van het slapen Jagar! Wat gebeurt er als je hem even laat pruttelen (niet huilen)? Heeft hij een speentje? N. heeft echt een speentje nodig bij het inslapen, als hij dan ineens *poef* uitvalt is ze in slaap gevallen. :+

Cassandra, ik zou inderdaad ook eerst van die wantjes proberen als hij zich verder niet wakker wappert. Wij zijn hier met 5 maanden echt net van het inbakeren af en dat ging best moeilijk. N. sloeg zichzelf echt steeds wakker, dus hier was het echt nodig. Gelukkig kan ze nu gewoon rustig slapen. O+

N. hoest steeds meer. ;( Pufje helpt wel, want het raspende is wel uit haar ademhaling, maar die hoest joh. :'( Astma zit wel in de familie, hopelijk valt het bij haar mee en is dit gewoon een heftige verkoudheid. Zo schattig, dan lacht ze zo lief naar ons tussen de hoestbuien door en zit ik bijna te huilen van geluk/medelijden. :')

Nu maar weer aan het werk, straks heb ik mijn mentorklas en zie daar wel een beetje tegenop -O-
SPOILER
pi_156850159
Bedankt voor de felicitaties O+

Er komt vanavond of morgen nog wel een fotospam en uitgebreide reactie O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 oktober 2015 @ 13:15:16 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156850251
gefeliciteerd skittles!

arme frits ;(

en verder weet ik het even niet meer :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 15 oktober 2015 @ 13:16:09 #92
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156850278
selvaria mbt je spoiler: is het een idee om juist iets heel kinderachtigs te doen onder het mom van: als jullie dan zo kinderachtig zijn, dan moet je ook maar op die manier les krijgen?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156850710
Cassandra, nogmaals gefeliciteerd met je jochie!

quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Had F ook. De kraam heeft zijn nageltjes gevijld (met een kartonnen vijl), en nergens meer last van ^O^
Krabwantjes zijn een goede tweede optie. Inbakeren is voor mij echt de laatste optie, nu niet nodig gelukkig! Was bij J. idd erg lastig afwennen, dus liever niet...
pi_156850793
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:40 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Hoe komt dat zo? Weet je dat ook?
En moet je nu een gehoorapparaatje?

Lijkt me ook behoorlijk slikken :*
Waarschijnlijk teveel bij bandjes gestaan. Neuh, geen gehoorapparaatje, zo erg blijkt het na een speurtocht op internet niet te zijn gelukkig. Denk dat de audicien wat overdreef, als ik zo mijn grafiekje bekijk heb ik het gehoor van een 50-jarige. Niet ideaal maar ook nog geen ramp.

Fijn dat je baby veel slaapt! Maar hij gaat niet het KDV toch? Ik ben benieuwd of dat slapen op het KDV naar verloop van tijd beter gaat. Denk dat ze een beetje moet wennen aan de nieuwe omgeving. En ik bedenk me dat ik vergeten was te vertellen dat ze een buikslaper is, dat had ik wel even moeten vermelden. :') Nja, morgen weer een dag.

Herkenbaar van het speentje Selvaria. Uitvallen = slapen.

Ik heb de nageltjes van Wolk afgescheurd toen ze haar gezichtje bleef openhalen. Dat hielp wel iets. Na een paar weken deed ze het niet meer. Inbakeren was iets wat ze in het ziekenhuis heel veel deden, opvallend genoeg. Met een hydrofiel en een pleister. Thuis hebben we dat een tijdje over genomen maar het hielp niet echt en dat ze dan te diep slapen om op tijd voor de voeding te komen vond ik nogal eng.
pi_156851278
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 09:29 schreef pinquit het volgende:
Ja en nu heb ik dus net de medela harmony besteld :+
Die is ook heel fijn :)
pi_156851361
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:16 schreef DJMO het volgende:
selvaria mbt je spoiler: is het een idee om juist iets heel kinderachtigs te doen onder het mom van: als jullie dan zo kinderachtig zijn, dan moet je ook maar op die manier les krijgen?
Had op zich ook gekund, maar de fokwet hielp me al, les ging net prima. *O*

He, vergeet ik zo Skittles te feliciteren! Gefeliciteerd met je grote meisje! O+ *O*
pi_156851754
@Selvaria Frits kon vannacht alleen maar heel erg huilen. Hij heeft koorts, zijn ademhaling is raspend en hij is echt het heel erg schor.

Als je je zorgen maakt zou ik gewoon nog een keer naar de huisarts gaan. Wij kregen een neusspray mee en het dringende advies om te bellen als hij nog meer moeite kreeg met ademen.
:*
pi_156852580
Misschien een rare vraag, maar hebben jullie je kind ingeschreven bij de huisarts of gaat dat automatisch? En indien automatisch, is dat afhankelijk van de verzekering waar hij is bij geschreven?

Mijn man en ik hebben beide een andere huisarts, en mijn zoon is bijgeschreven op de verzekering van m'n man (die is beter verzekerd). Betekent dat dat mijn zoon ook automatisch zijn huisarts heeft?
pi_156852590
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:01 schreef LuDann het volgende:

Ik herken 't helemaal Ludann. Hier vandaag ook eerste keer KDV (9-14uur) en hij had maar m'n uurtje geslapen.

Normaal is 't een echte narcolept. (Gaat 's avonds tussen 9 en 11 naar bed en word 's morgens tussen 8 en 9 wakker) dan drinkt hij en slaapt door tot ergens tussen half elf en elf. Dan is t wakker tot half een, drinken en tegen half twee slaapt hij wel weer. Tot half vijf, drinken en wakker blijven want dan komt pappa thuis! Dan 'n uurtje slapen tussen 6 en 7, ideaal om te eten, en dan wakker tot 9/10/11)

Hij wilde op 't KDV niet in bed dus heeft op de schoot zitten smilen tijdens t liedjes zingen en is toen in slaap gevallen waarna ze 'm in de box gelegd hadden.
Hij was pas beginnen te huilen om 13.55 dus het was een heel geruststellend geluid toen ik binnenkwam.. 'Heej hij doet 't nog, dat geluid ken ik' 😊.

Nu thuis ligt hij te snurken als een volwassen kerel, volgende week zijn eerste hele dag, ik ben benieuwd!
pi_156852635
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien een rare vraag, maar hebben jullie je kind ingeschreven bij de huisarts of gaat dat automatisch? En indien automatisch, is dat afhankelijk van de verzekering waar hij is bij geschreven?

Mijn man en ik hebben beide een andere huisarts, en mijn zoon is bijgeschreven op de verzekering van m'n man (die is beter verzekerd). Betekent dat dat mijn zoon ook automatisch zijn huisarts heeft?
Als het goed is wel. N. is bijgeschreven bij mij, en dat betekent dat mijn huisarts ook de hare is. Een paar weken geleden wilden we met haar naar de huisarts van mijn man, maar dat mocht niet. Inmiddels zitten we allemaal bij dezelfde huisarts.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')