SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was gister erg gezellig, Sjaak heeft zich voorbeeldig gedragen met twee meiden om zich heen. N. en L. zijn ook echt ontzettend liefen een heel erg leuk stel.
Verder ook nog gezellig met Shop zitten kletsen, dat is natuurlijk ook altijd afwachtenVoor herhaling vatbaar (en dan met Gevalletje en Q. erbij, de datumvierling
)
Skittles, gefeliciteerd met Lou, de dreumes!![]()
zijn gezichtje lag na de eerste nacht helemaal open, hij slaapt met zijn handjes voor zijn snoetje en krabt zichzelf wakkerquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:34 schreef Burdie het volgende:
Skittles gefeliciteerd!
[..]
Mag ik vragen waarom je inbakert? Hij is pas twee dagen oud toch?
Aaah sneu bij zo'n kleintjequote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zijn gezichtje lag na de eerste nacht helemaal open, hij slaapt met zijn handjes voor zijn snoetje en krabt zichzelf wakker
Hoe komt dat zo? Weet je dat ook?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:46 schreef LuDann het volgende:
Ik mag Wolk al weer bijna ophalen, eerste keer KDV is maar 2 uurtjes. Over 10 minuutjes de deur uit. Ik heb wel even de kans gegrepen om een gehoortest te laten doen omdat ik de thermometer niet hoor piepen. Dat bevestigde wat ik al wist eigenlijk; best forse gehoorschade.Die man zei dat ik veel vogelsoorten al niet meer kan horen. En niet alleen de hoge tonen maar op de lage hoor ik minder goed. Best even slikken.
Jawel. (maar eigenlijk wil ik er niets over zeggen ivm de Fok!wetquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:01 schreef LuDann het volgende:
Mijn baby heeft trouwens maar 20 minuten geslapen op het KDV, ze ligt hier thuis nu lekker te slapen. Normaal gesproken slaapt ze hier thuis of bij oma zo'n 2,5 uur nadat ze een uurtje wakker is geweest. Het liefst slaapt ze uit tot half 12.
Iemand hier nog zo'n slaapkop? En hoe ging dat dan na verloop van tijd op het KDV? Ik hoop dat ze daar wel kan slapen uiteindelijk want nu was ze heel huilerig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schudden voor gebruik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had F ook. De kraam heeft zijn nageltjes gevijld (met een kartonnen vijl), en nergens meer last vanquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zijn gezichtje lag na de eerste nacht helemaal open, hij slaapt met zijn handjes voor zijn snoetje en krabt zichzelf wakker
Waarschijnlijk teveel bij bandjes gestaan. Neuh, geen gehoorapparaatje, zo erg blijkt het na een speurtocht op internet niet te zijn gelukkig. Denk dat de audicien wat overdreef, als ik zo mijn grafiekje bekijk heb ik het gehoor van een 50-jarige. Niet ideaal maar ook nog geen ramp.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:40 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo? Weet je dat ook?
En moet je nu een gehoorapparaatje?
Lijkt me ook behoorlijk slikken
Die is ook heel fijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 09:29 schreef pinquit het volgende:
Ja en nu heb ik dus net de medela harmony besteld
Had op zich ook gekund, maar de fokwet hielp me al, les ging net prima.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:16 schreef DJMO het volgende:
selvaria mbt je spoiler: is het een idee om juist iets heel kinderachtigs te doen onder het mom van: als jullie dan zo kinderachtig zijn, dan moet je ook maar op die manier les krijgen?
Ik herken 't helemaal Ludann. Hier vandaag ook eerste keer KDV (9-14uur) en hij had maar m'n uurtje geslapen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:01 schreef LuDann het volgende:
Mijn baby heeft trouwens maar 20 minuten geslapen op het KDV, ze ligt hier thuis nu lekker te slapen. Normaal gesproken slaapt ze hier thuis of bij oma zo'n 2,5 uur nadat ze een uurtje wakker is geweest. Het liefst slaapt ze uit tot half 12.
Iemand hier nog zo'n slaapkop? En hoe ging dat dan na verloop van tijd op het KDV? Ik hoop dat ze daar wel kan slapen uiteindelijk want nu was ze heel huilerig.
Als het goed is wel. N. is bijgeschreven bij mij, en dat betekent dat mijn huisarts ook de hare is. Een paar weken geleden wilden we met haar naar de huisarts van mijn man, maar dat mocht niet. Inmiddels zitten we allemaal bij dezelfde huisarts.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:16 schreef FlyingFish het volgende:
Misschien een rare vraag, maar hebben jullie je kind ingeschreven bij de huisarts of gaat dat automatisch? En indien automatisch, is dat afhankelijk van de verzekering waar hij is bij geschreven?
Mijn man en ik hebben beide een andere huisarts, en mijn zoon is bijgeschreven op de verzekering van m'n man (die is beter verzekerd). Betekent dat dat mijn zoon ook automatisch zijn huisarts heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |