ik heb me laten vertellen dat stomen in badkamer die je hebt laten voldanpem goed zou werken. Beterschap!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik breek even in... Mijn sneutje is zo zielig... Pseudokroep waarschijnlijks avonds aanvallen van benauwdheid en hoesten/paniek. Gedoe met naar bed brengen en nu alweer drie keer wakker huilen paniek. Vind t maar heftig
Maandag afspraak bij de dokter, omdat hij sowieso vaak piept en rochelt...
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:08 schreef Mariposas het volgende:
Ik ga zo mijn eerste wijntje in 11,5 maand drinken. Modjes, willen jullie al mijn hiernavolgende posts wissen of de komende 10 uur mijn postrechten intrekken?
Diewillikook! Heerlijk zegquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja heel tof! Ze kwam binnen, gaf een hand, zei: "hoi, ik ben W.", deed haar schort aan en zei: "ok, wat wil je dat ik doe?" Ze wilde geen koffie of thee, "dat doe ik wel in m'n eigen tijd". Wervelwind door het huis, maar alles is helemaal schoon!! Echt zo ontzettend gaaf!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:22 schreef Krisvc het volgende:
Ik dacht dat ik L. via de babyfoon hoorde. Het bleek een blatende geit in de serie van man te zijn.
Het was even wat werk maar graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:08 schreef Mariposas het volgende:
Ik ga zo mijn eerste wijntje in 11,5 maand drinken. Modjes, willen jullie al mijn hiernavolgende posts wissen of de komende 10 uur mijn postrechten intrekken?
He bah wat vervelend! Ik hoor wel vaker dat stomen (bijvoorbeeld een stoombad van je badkamer maken indien mogelijk) redelijk verlichting geeft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik breek even in... Mijn sneutje is zo zielig... Pseudokroep waarschijnlijks avonds aanvallen van benauwdheid en hoesten/paniek. Gedoe met naar bed brengen en nu alweer drie keer wakker huilen paniek. Vind t maar heftig
Dat is ook echt heftig!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef kwakz0r het volgende:
spiegels/ramen streeploos schoon? maak ze schoon met een sopje heet water met dreft oid, en wrijf ze na het lappen goed na met een prop oude kranten (geen gekleurde reclameblaadjes, echt een stuk ouderwets krant, bv een huis aan huisblad). Gebruik GEEN glassex als je echt schone ramen wil, glassex laat juist een vettig laagje achter op je ramen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 08:15 schreef kazy het volgende:
Euhm wat zag ik nog meer.. Oja van die radiatorreinigers kende ik ook niet hoor. Net zoiets als dat je met washandjes de jaloezieën kunt schoonmaken en dat deuren een randje bovenop hebben waar het heulheul vies kan worden. Ooit heb ik een bijbaantje in de thuiszorg gehad. Van die oude dametjes heb ik allemaal dat soort dingen geleerdMijn moeder is ook geen schoonmaakprinses zeg maar, dus ik heb niet echt een goed voorbeeld. (Hoewel ze laatst wel zei dat ze stofzuigen en de was doen leuk vindt
)
Mijn oudste had het ook, zie je nu helemaal niks meer van!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 12:22 schreef LuDann het volgende:
Wolk heeft ook zo'n ooievaarsbeet op haar voorhoofd, mooi om te zien hoe dat weggetrokken is bij Loutje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Hadden we al gedaan... Hij is nog wakker geweest om 3 uur en toen om 5 uur hongerrrquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb me laten vertellen dat stomen in badkamer die je hebt laten voldanpem goed zou werken. Beterschap!
Zwaai! Waar ongeveer? HvS?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:33 schreef Selvaria het volgende:
Kwak, je jochie.Gelukkig is hij weer vrolijk.
Is het bij jullie alweer iets beter Cho?
Kazybaby en grote DJMO ook al in de ziekenboeg.![]()
N. lijkt iets minder te hoesten, maar giert nog wel steeds tijdens het ademhalen. We zitten nu in een huisje in Drenthe (wat luxe, we hadden bewust geen Centerparcs geboekt maar iets groters en rustigers) en N. heeft het vannacht aardig gedaan. 5x wakker waarvan 2x voeding en 3x speen.
Als ze zo uitgedronken is gaan we naar Groningen, bedankt nog voor de tip DaD!
O ja, ik ben vanochtend voor het eerst samen met haar in bad geweest.![]()
![]()
Thuis hebben we geen bad, ik vond het zooo leuk!
Ik wil ook! En volgens mij woon ik bij je in de buurt (013). Heeft jouw hulp nog plek voor een extra adresje? (serieuze vraagquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ja heel tof! Ze kwam binnen, gaf een hand, zei: "hoi, ik ben W.", deed haar schort aan en zei: "ok, wat wil je dat ik doe?" Ze wilde geen koffie of thee, "dat doe ik wel in m'n eigen tijd". Wervelwind door het huis, maar alles is helemaal schoon!! Echt zo ontzettend gaaf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |