abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156883024
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:25 schreef Malteser het volgende:
Mijn man kocht luiers in de aanbieding, ik vroeg hem Pampers New Baby maat 1 mee te brengen. Hij bracht mee:

2 pakken New Baby maat 1
2 pakken New Baby maat 2
2 pakken Baby Dry maat 2

Nu is Twix nog niet toe aan maat 2 maar weet iemand hier het echte verschil tussen New Baby en Baby Dry? En welke is fijner? En je kunt dichte pakken niet ruilen zonder bon of wel?
Nou, dan kan je mooi beide soorten uitproberen. :+

Maar geen inhoudelijk advies helaas. Wij hebben Kruidvat luiers, 98-Pak voor ehhhm 13 euro ofzo. Jumbo ook eens gehad, maar die zijn te plastic.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:37:54 #252
409579 LuDann
All the way
pi_156883110
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:17 schreef ingee het volgende:
Morgen voor het eerst babyzwemmen! *O*

Om 8 uur. :(
Wij wilden ook gaan, maar het is allemaal op achterlijke tijden door de weeks hier in de buurt. De enige die we konden vinden waar we eventueel heen zouden kunnen is op een uur rijden op zondag om half 10. ;(
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:39:16 #253
409579 LuDann
All the way
pi_156883154
Ik vermoed dat Wolk allergisch is voor Pampers. Ze heeft ze gisteren en vandaag voor het eerst sinds ze een mini was aan gehad en heeft nu rode plekjes onder haar navel. Haar billen enzo leken ook wat opgezwollen.

Of verzin ik nu iets? Luierallergie, dat is een ding toch? :P

Normaal draagt ze Kruitvat luiers.
pi_156883461
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:39 schreef LuDann het volgende:
Ik vermoed dat Wolk allergisch is voor Pampers. Ze heeft ze gisteren en vandaag voor het eerst sinds ze een mini was aan gehad en heeft nu rode plekjes onder haar navel. Haar billen enzo leken ook wat opgezwollen.

Of verzin ik nu iets? Luierallergie, dat is een ding toch? :P

Normaal draagt ze Kruitvat luiers.
Nee hoor dat kan heel goed.
S. 2014
J. 2016
pi_156883729
Zo, ik kom ook weer eens even hoi zeggen :W
Da's wel errug lang geleden inmiddels...

Kwam er eigenlijk gewoon niet aan toe om bij te lezen of te posten, en hoe langer het duurde, hoe minder ik wist wat ik moest typen ;) maar wie weet lukt het me nu weer wel om aan te haken!

Gefeliciteerd aan alle baby's die ondertussen al weer dreumesen zijn geworden *O* en welkom aan alle nieuwe baby's! *G*

Onze Minion is gewoon al weer 5 maanden :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is echt zó leuk O+ super vrolijk en vriendelijk, ze brabbelt er op los en groeit goed! :)
Waarschijnlijk wel kma ;( dus vandaag begonnen met speciale voeding; ben benieuwd of het aanslaat!
pi_156883834
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:12 schreef ingee het volgende:

[..]

Jaaa hoeishethoeishet????? Chocolaatje op je kussen? :)
Ik ben nog steeds zoekende. :(
Ja heel tof! Ze kwam binnen, gaf een hand, zei: "hoi, ik ben W.", deed haar schort aan en zei: "ok, wat wil je dat ik doe?" Ze wilde geen koffie of thee, "dat doe ik wel in m'n eigen tijd". Wervelwind door het huis, maar alles is helemaal schoon!! Echt zo ontzettend gaaf!
pi_156884022
OMGWTFBBQ Twist, jij bent toch net 3 weken geleden bevallen? 5 maanden al??

@luiers: wij gebruiken AH extra zacht luiers. Die vinden we ook echt lekker zacht, lekken niet door en zijn de helft van de prijs van Pampers bijna. Sjaak maakt het allemaal niets uit, die heeft gelukkig nergens last van.
pi_156884176
Jup, gaat echt snel (en ik haat clichés, maar moet alle mensen die dat vooraf riepen echt gelijk geven nu :') )

Luiers, da's een mooie om aan te haken :P

Wij hebben eigenlijk vooral vaak 'gewoon' Pampers, vooral omdat je daar echt nooit de volle mep voor hoeft te betalen; die zijn altijd wel ergens in de aanbieding.

Verschil New Baby en Baby Dry is inderdaad die urine-indicator en geloof dat New Baby nog net wat zachter is ofzo. En Baby Dry schijnt je baby tot 12u droog te houden (maar dat gaat niet altijd op :+ ).

We zijn nu bezig aan de luiertaart van AH luiers en die bevallen eigenlijk prima (al bedenk ik me nu dat E. 'opeens' last heeft van luieruitslag... :? Had eigenlijk nog niet aan die luiers gedacht, maar misschien toch weer even Pampers proberen om te kijken of het verschil maakt).
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:13:54 #259
409579 LuDann
All the way
pi_156884322
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Nee hoor dat kan heel goed.
Ik heb het meteen even gegoogeld en lees dat meer baby's allergisch zijn voor specifiek Pampers. :Y
pi_156884627
Ik heb een Kannieslapennie-baby. Arme Sjaak, hij wil wel, maar het lukt gewoon niet.
pi_156884661
Ik dacht dat ik L. via de babyfoon hoorde. Het bleek een blatende geit in de serie van man te zijn. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_156885039
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:22 schreef Krisvc het volgende:
Ik dacht dat ik L. via de babyfoon hoorde. Het bleek een blatende geit in de serie van man te zijn. :')
:D Klinkt jouw kind ook als een geit ja :D ?
pi_156885245
Haha, herkenbaar! :D
Andere kinderen, verschillende dieren, sirenes, gepiep, gekraak; ik hoor E. soms ook echt overal in..! :')
pi_156886297
Wat de luiers betreft, ik gok er maar op dat Twix Baby Dry net zo bevalt als New Baby... Want man heeft de bon dus weggegooid.

Twist O+
pi_156886828
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 17:02 schreef Minarosa het volgende:

[..]

Van dat 'ik zie het niet'-argument word ik ook geïrriteerd (goh... de afgelopen 52 weken moest de badkamer schoongemaakt worden, misschien deze week dan ook wel? Wat denk je? }) )
dit!

Ik moet echt zeggen "dit moet gebeuren" en dan doet hij dat (soms ook niet) braaf, maar ook echt niet meer. Ook al kan hij mij niet wijsmaken dat hij het "niet ziet", hij doet gewoon die extra stap niet :')

Nou ben ik thuis en doe ik het huishouden, zorgen voor wurm ed., maar dat betekent natuurlijk niet sloof van :9 Hij moet ook gewoon een wasje draaien indien nodig. (om maar wat te noemen)
Schudden voor gebruik
pi_156887171
Ik zie het zelf dus echt niet! Kan heel goed door de zooi heen kijken en me dan op een helder moment realiseren dat dat hoopje gedragen babykleertjes daar al een paar dagen naast de bank ligt ofzo.

Laat staan het lappen van ramen en dat sport activiteiten.

Mijn schoonmoeder was vol ongeloof toen we hier kwamen wonen, zoooveel stof kon ze achter de verwarmingen weg rageren! :o Leek wel of de vorige bewoners dat nog nooit gedaan hadden!

Eh ja, dan sta ik dus echt met de mond vol tanden. Blijkbaar is er dus een ding waarmee je achter de verwarming kan poetsen. Oke. :o
pi_156887207
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 16:58 schreef Minarosa het volgende:
Zware dag Stippel, sterkte :*

Nou idd. ik vind het een pittige dag. Nou slaapt hij NET! pfffff....
Maar goed... het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase! *zingt* om het maar goed te praten.

Hij was zo wakker dat we maar mee waren gegaan op het boodschappenrondje (dat doen we normaal op vrijdag voor de hele week), maar nu maar ook een beetje winkelen er voor. Leuk truitje en broekje gescoord, voor wurm, met de Hemarkt en ook voor mijzelf O+ Tussendoor bv gegeven in de auto. Lekker warm en prive ^^,

Morgen heb ik afgesproken met mijn zus en mijn neefje om te shoppen. Denk dat ik hem lekker in de draagdoek stop en de ligbak meesleur :P ( kan hij lekker dicht tegen mij aan slapen voor al de tassen natuurlijk :P )
Winterspul zoeken voor wurm.
Langere sokken of majo (voor onder zijn dunnere broeken),
Dikkere pyjama
Nog wat truien of vesten zonder capouchon (want dat is helemaal niet handig met een kind wat enkel kan liggen)
En een berenpak of iets in die geest voor in de draagdoek
Eens kijken of we een beetje kunnen slagen ^^,

Of als we zin hebben intratuin in slenteren en daar lunchen ^^,
Druk druk druk.. dus nu maar het bed in. Ik ben nu al gesloopt voor morgen :O :z maar zin in! :D
/liefdagboek
Fijn weekend allemaal :*
Schudden voor gebruik
pi_156887361
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 19:08 schreef Mariposas het volgende:
Wij doen op zondag meestal alles samen. En als ik wil dat er wat gedaan wordt dan zeg ik idd gewoon heel Concreet wat hij moet doen.

Ik ga zo mijn eerste wijntje in 11,5 maand drinken. Modjes, willen jullie al mijn hiernavolgende posts wissen of de komende 10 uur mijn postrechten intrekken? :')
_O-
Schudden voor gebruik
pi_156887457
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 20:25 schreef Malteser het volgende:
Mijn man kocht luiers in de aanbieding, ik vroeg hem Pampers New Baby maat 1 mee te brengen. Hij bracht mee:

2 pakken New Baby maat 1
2 pakken New Baby maat 2
2 pakken Baby Dry maat 2

Nu is Twix nog niet toe aan maat 2 maar weet iemand hier het echte verschil tussen New Baby en Baby Dry? En welke is fijner? En je kunt dichte pakken niet ruilen zonder bon of wel?
twix zit niet lang in maar 1 hoor... dus zou zomaar goed ingeschat kunnen zijn door je man ;)
Schudden voor gebruik
pi_156887491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef ingee het volgende:
Ik zie het zelf dus echt niet! Kan heel goed door de zooi heen kijken en me dan op een helder moment realiseren dat dat hoopje gedragen babykleertjes daar al een paar dagen naast de bank ligt ofzo.

Mijn schoonmoeder was vol ongeloof toen we hier kwamen wonen, zoooveel stof kon ze achter de verwarmingen weg rageren! :o Leek wel of de vorige bewoners dat nog nooit gedaan hadden!

Eh ja, dan sta ik dus echt met de mond vol tanden. Blijkbaar is er dus een ding waarmee je achter de verwarming kan poetsen. Oke. :o
GMTA :D ik ben echt precies zo!

Was aan het eind van m'n zwangerschap echt helemaal trots dat ik al het babyspul gewassen had enzo, komt m'n schoonmoeder: "Oh, dan hoef je het alleen nog maar allemaal (lees: al-le-maal) te strijken en dan kan het de kast in!"
Ik: "Uhm, ik ga dus echt niet alles strijken hoor... :X "
Schoonmoeder: :o :o :o

Die snapte niet dat ik de hydrofielen ongestreken in de kast kon leggen...
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:37:42 #271
409579 LuDann
All the way
pi_156887831
Ik vind het al heel wat dat ik de hydrofielen nog steeds allemaal netjes opvouw.

Mijn eigen kledingkast is een oorlogszone, ik prop er meestal gewoon dingen in en als ik de deur open doe dan valt er van alles uit. :') De wasmand is eigenlijk onze kledingkast, daar gaan de dingen in nadat ze uit de droger komen. :@

De kleding van Wolk is echter wel gewoon netjes opgevouwen of opgehangen. Niet gestreken, dat dan weer niet. :P
pi_156887895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:20 schreef ingee het volgende:

Er zijn dingen die je niet altijd opvallen of die je perse moet doen. De kachel afstoffen of de ramen lappen staan niet op mijn stoorzenderkanalen.
Struikelen over tassen, schoenen, sokken, jas, eetgerei, drinkbekers, tig draadjes en snoeren (koptelefoon en weet ik het wat laat hij slingeren), een ditje hier een datje daar....staan luid te loeien op mijn stoorzenderkanaal. Als je een weg moet banen naar de bank en dingen moet verplaatsen om je kopje thee kwijt te kunnen op tafel moet je (of een groter huis) gewoon opruimen. Wonderbaarlijk als het is. Als hij thuis komt is dat binnen een kwartier voor elkaar terwijl het heel de dag gewoon in orde is. De rommelpot! Maar goed er zit al verbetering in....

Ik ben ook blij dat hij denkt aan de kliko buiten zetten ^^,
Schudden voor gebruik
pi_156888200
Ik breek even in... Mijn sneutje is zo zielig... Pseudokroep waarschijnlijk ;( s avonds aanvallen van benauwdheid en hoesten/paniek. Gedoe met naar bed brengen en nu alweer drie keer wakker huilen paniek. Vind t maar heftig -O-

Maandag afspraak bij de dokter, omdat hij sowieso vaak piept en rochelt...
Kwak
pi_156888385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:26 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

twix zit niet lang in maar 1 hoor... dus zou zomaar goed ingeschat kunnen zijn door je man ;)
Die pakken maat 2 vind ik ook geen probleem maar de hoeveelheid was komisch icm de verschillende soorten.

Fijne dag morgen!!
pi_156888400
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 22:49 schreef kwakz0r het volgende:
Ik breek even in... Mijn sneutje is zo zielig... Pseudokroep waarschijnlijk ;( s avonds aanvallen van benauwdheid en hoesten/paniek. Gedoe met naar bed brengen en nu alweer drie keer wakker huilen paniek. Vind t maar heftig -O-

Beterschap!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:05:50 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156888631
quote:

ik heb me laten vertellen dat stomen in badkamer die je hebt laten voldanpem goed zou werken. Beterschap!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156888739
Ah kwak, wat sneu ;( beterschap voor melba! :*
pi_156893144
Mijn baby is ook ziekjes ;( Na de spruw (dies weg!) gaan we gelijk over naar hoesten en sniffen. Arm kind. Niet zo gek ook na 2 enorm drukke weken (erst vakantie en aansluitend sv overleden. Er is dus flink met de kleine gesjouwd. Gisteren nog de uitvaart van sv had. Was mooi maar vermoeiend.) Nu terug naar de rust en de regelmaat!

quote:

Ik ga zo mijn eerste wijntje in 11,5 maand drinken. Modjes, willen jullie al mijn hiernavolgende posts wissen of de komende 10 uur mijn postrechten intrekken? :')
:D En hoe was het? :9

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ja heel tof! Ze kwam binnen, gaf een hand, zei: "hoi, ik ben W.", deed haar schort aan en zei: "ok, wat wil je dat ik doe?" Ze wilde geen koffie of thee, "dat doe ik wel in m'n eigen tijd". Wervelwind door het huis, maar alles is helemaal schoon!! Echt zo ontzettend gaaf!
Diewillikook! Heerlijk zeg O+
En anders wil ik ook een week met Zoe ruilen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:22 schreef Krisvc het volgende:
_O-

Euhm wat zag ik nog meer.. Oja van die radiatorreinigers kende ik ook niet hoor. Net zoiets als dat je met washandjes de jaloezieën kunt schoonmaken en dat deuren een randje bovenop hebben waar het heulheul vies kan worden. Ooit heb ik een bijbaantje in de thuiszorg gehad. Van die oude dametjes heb ik allemaal dat soort dingen geleerd :D Mijn moeder is ook geen schoonmaakprinses zeg maar, dus ik heb niet echt een goed voorbeeld. (Hoewel ze laatst wel zei dat ze stofzuigen en de was doen leuk vindt :? )
pi_156893171
quote:
Ik ga zo mijn eerste wijntje in 11,5 maand drinken. Modjes, willen jullie al mijn hiernavolgende posts wissen of de komende 10 uur mijn postrechten intrekken?
Het was even wat werk maar graag gedaan hoor :+
pi_156893185
quote:

He bah wat vervelend! Ik hoor wel vaker dat stomen (bijvoorbeeld een stoombad van je badkamer maken indien mogelijk) redelijk verlichting geeft.

beterschap :*

* Stippelrientje hapt boterham weg bij de laptop voor wurm wakker wordt en het feest van vandaag gaat beginnen O+
Schudden voor gebruik
pi_156893206
quote:

Dat is ook echt heftig!
Stomen hielp hier iets. Voor de rest heb ik heel de nacht liedjes gezongen en Roodkapje op mijn eigen manier verteld. Alles om hem een beetje uit de paniek te halen.
Sterkte!
:*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 oktober 2015 @ 08:37:42 #282
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156893218
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 08:15 schreef kazy het volgende:
Euhm wat zag ik nog meer.. Oja van die radiatorreinigers kende ik ook niet hoor. Net zoiets als dat je met washandjes de jaloezieën kunt schoonmaken en dat deuren een randje bovenop hebben waar het heulheul vies kan worden. Ooit heb ik een bijbaantje in de thuiszorg gehad. Van die oude dametjes heb ik allemaal dat soort dingen geleerd :D Mijn moeder is ook geen schoonmaakprinses zeg maar, dus ik heb niet echt een goed voorbeeld. (Hoewel ze laatst wel zei dat ze stofzuigen en de was doen leuk vindt :? )
spiegels/ramen streeploos schoon? maak ze schoon met een sopje heet water met dreft oid, en wrijf ze na het lappen goed na met een prop oude kranten (geen gekleurde reclameblaadjes, echt een stuk ouderwets krant, bv een huis aan huisblad). Gebruik GEEN glassex als je echt schone ramen wil, glassex laat juist een vettig laagje achter op je ramen.

goeiemorgen .. ik wilde uitslapen, WRONG. ik had voor 7 uur de eerste was al in de machine, en niet eens door baby maar door een natgeplaste kleuter in mijn bed die vannacht ziek werd. :O
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_156893255
Ik doe altijd met een droge microvezeldoek de ramen drogen.
pi_156893341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:22 schreef LuDann het volgende:

Wolk heeft ook zo'n ooievaarsbeet op haar voorhoofd, mooi om te zien hoe dat weggetrokken is bij Loutje.

Mijn oudste had het ook, zie je nu helemaal niks meer van!

Nu:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_156893352
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 23:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb me laten vertellen dat stomen in badkamer die je hebt laten voldanpem goed zou werken. Beterschap!
Hadden we al gedaan... Hij is nog wakker geweest om 3 uur en toen om 5 uur hongerrr :') wel weer vrolijk nu.
Kwak
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 09:12:55 #286
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156893469
N en L hebben ook een ooievaarsbeet. L alleen in haar nek, N op haar voorhoofd, achterop haar hoofd en in de nek. Trekt nu al aardig weg. Volgens de LK heet het op hun voorhoofd een engelenkus. Klinkt ook wel schattig.
Gisteren het ZH gebeld, want N ging weer steeds meer mopperen, huilen en spugen. Ze was donderdag echt super ontroostbaar van de pijn. Hebben nu de medicatie iets mogen verhogen. Ik hoop dat het helpt!
Gisteren 1 kant van de kinderwagen omgebouwd. De fysio vond dat L al goed genoeg zag om in het zitje te gaan van de kinderwagen. Ik had dat gevraagd, omdat ze de laatste tijd veel huilt in de bak en meer van de wereld wil zien. Als ik haar namelijk op haar buik legde was het goed, want dan kon ze over het randje kijken.
pi_156893976
Shop, hopelijk helpt het N. en krijgt ze minder last nu.

Kwak, fijn dat M weer vrolijk is :)

Kazy, fijn dat het nu weer wat rustiger wordt. Heftige tijd is het, zo'n overlijden. :*

Ooievaarsbeet: Twix heeft er drie. Een op zijn kruin, een achter in zijn nekje en op het puntje van zijn neus. Die laatste is al bijna weg, tenzij hij hard huilt. Overigens noemde onze kraam het vlekje op zijn neus ook een engelenkus.
pi_156894060
R heeft ook een ooievaarsbeet in haar nek. Ooievaarsbaby's unite! *O*
pi_156894073
Kwak, je jochie. :'( Gelukkig is hij weer vrolijk.

Is het bij jullie alweer iets beter Cho?

Kazybaby en grote DJMO ook al in de ziekenboeg. :*

N. lijkt iets minder te hoesten, maar giert nog wel steeds tijdens het ademhalen. We zitten nu in een huisje in Drenthe (wat luxe :o , we hadden bewust geen Centerparcs geboekt maar iets groters en rustigers) en N. heeft het vannacht aardig gedaan. 5x wakker waarvan 2x voeding en 3x speen.

Als ze zo uitgedronken is gaan we naar Groningen, bedankt nog voor de tip DaD!

O ja, ik ben vanochtend voor het eerst samen met haar in bad geweest. O+ O+ O+ Thuis hebben we geen bad, ik vond het zooo leuk! O+
pi_156894107
Wij hebben heerlijk gebabyzwamseld vanochtend.

Om 8 uur. :( Na een nieslapenienacht. :(

Maar ze vond het geweldig! Andere baby's, veel water, allemaal mensen!

Meedoen met de groep was lastig, want R heeft met name gegild em gespetterd. O+
pi_156894155
Nou hier is t weer huilen huilen. Hij is eigenlijk oververmoeid denk ik maar vecht enirm tegen de slaap, tegen zijn slaapzak, tegen eenntruitje aan, tegem een luier aan... Badje net gedaan en heeft niets geholpen, normaal wordt hij daar soezelig van. Meh. Dat gehuil nu kan ik echt niet tegen :@.

Als het een fase is vind ik dit geen leuke fase -O-
Kwak
pi_156894226
L en R hebben ook een ooievaarsbeet in hun nek. En de vriend van mn moeder ook schijnt. Ik zal eens vragen of die ook oplicht tijdens het poepen. >:)
pi_156894319
:* voor de niet-lekker baby's; hoop dat ze zich snel weer beter voelen!

Babyzwemmen hebben wij vorige week voor het eerst gedaan (tijdens midweekje Centerparcs), onze Minion vond het helemaal geweldig! O+ 4-5x kopje onder geweest, toen keek ze wel even verbaasd (als in: "what the hell flik jij me nou?!" :') ), maar zelfs toen kon ze nog vrolijk lachen!
Verder lag ze vooral relaxed op d'r rug in het water met d'r voeten te spelen (want die zijn uiteraard helemaal de shit nu *) ).

Minion heeft/had ook een ooievaarsbeet, op d'r ooglid. Maar die is volgens mij ook al bijna weg.
pi_156894392
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 10:33 schreef Selvaria het volgende:
Kwak, je jochie. :'( Gelukkig is hij weer vrolijk.

Is het bij jullie alweer iets beter Cho?

Kazybaby en grote DJMO ook al in de ziekenboeg. :*

N. lijkt iets minder te hoesten, maar giert nog wel steeds tijdens het ademhalen. We zitten nu in een huisje in Drenthe (wat luxe :o , we hadden bewust geen Centerparcs geboekt maar iets groters en rustigers) en N. heeft het vannacht aardig gedaan. 5x wakker waarvan 2x voeding en 3x speen.

Als ze zo uitgedronken is gaan we naar Groningen, bedankt nog voor de tip DaD!

O ja, ik ben vanochtend voor het eerst samen met haar in bad geweest. O+ O+ O+ Thuis hebben we geen bad, ik vond het zooo leuk! O+
Zwaai! Waar ongeveer? HvS?
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:01:17 #295
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156894414
Hier ook een ooievaarsbeet in de nek, nog goed zichtbaar (maar pas 8 weken ;)). J. Heeft dan weer een aardbeienvlek op zn voorhoofd, die is na 2.10 jaar ook nog niet weg (maar wel een stuk minder groot). Ik heb gewoon vlekkenkinderen!

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 21:00 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik wil ook! En volgens mij woon ik bij je in de buurt (013). Heeft jouw hulp nog plek voor een extra adresje? (serieuze vraag :Y )
pi_156894458
ooievaarsbeet boks. Y heeft hem in haar nekje, onder een plukje haar. Ik kwam er pas na 3 dagen achter dat ze die had :@
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:05:05 #297
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_156894464
O, en beterschap voor de ziekige kindjes natuurlijk. Zo sneu. Hier hebben we de eerste verkoudheid te pakken. Ook niet leuk, maar nog goed te handelen...
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:24:23 #298
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156894656
Ik zou het liefste gewoon weer een kraamverzorgster willen! O+

De wijn was gisteren helemaal niet zo spectaculair. Ik voelde er niets van en ik kon de afgekolfde melk weggooien. }:|

Beterschap voor alle sneue zieke kindjes!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156894777
Melba heeft er een in zijn nek, die is best donker maar er groeit haar overheen. Op zijn voorhoofd zit een best wel grote maar die zie je helemaal niet, tenzij huilen of poepen. Kwamen we ook pas na weken achter dat daar eigenlijk een vlek zat :')
Kwak
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:37:49 #300
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_156894836
Wij noemen de ooievaarsbeet hier de poepindicator :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')