SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kiek dan, onze mooierd
Gos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.Wat een mooierd idd.
Ik haat foto's van etende baby's.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Omdat we van die mooie eters hebben hier in het topic....
plaatje aangepast in de OP
Haatsmurfquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik haat foto's van etende baby's.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Kiek dan, onze mooierd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.. Is dit K. of N.?
Ik knuffel de onze nog even extra hard.Still a little bit of your face I haven't kissed.
N.. Was ook wel de avontuurlijkste.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]. Is dit K. of N.?
Ik knuffel de onze nog even extra hard.
Ik wilde hem kennis laten maken met de fles zodat mijn meneer nog meer kan banden. En dat we straks niet een kindje hebben die alleen maar bij mama kan drinken. Dat is niet zo handig met uit logeren/spelen gaan of als ik uit eten ga met mijn zussen of zo....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:45 schreef -Spring het volgende:
Fijn dat ie zo goed uit de fles drinkt, Stippel! Dat was bij L destijds zo'n drama dat we er nu bij R niet zo bovenop zitten. Zien we wel als het echt nodig is.
Ik geloof er nl niet meer zo in dat het een kwestie van techniek is, maar meer van 'koppigheid'. Na weken ellende met L, dronk ze op de opvang nl wel ineens uit de fles.
Ik heb voor R nu wel zo'n vacufles gekocht, dat leek me wel fijn drinken. Zaterdag ga ik drie uur bij de kapper zitten, dus dan gaan we zien hoe het loopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:57 schreef snoenk het volgende:
Speciaal voor SpringJamaardasanders. ♡SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door -Spring op 14-10-2015 21:26:44 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |