abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156838233
Welkom in het babytopic!

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen.

Schudden voor gebruik
pi_156838314
Omdat we van die mooie eters hebben hier in het topic....
plaatje aangepast in de OP O+
Schudden voor gebruik
pi_156838316
Fuck, post weg!

Fijn IMA, van je werkdag. Maar wel ontzettend kut van je kat, zeg. :'(

Cassandra, welkom! Wat een knapperd! O+

Ik kwam even een plaatje droppen O-)

pi_156838329
Kiek dan, onze mooierd ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.
pi_156838361
Haha, wat een wijffie O+
pi_156838400
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat goed dat hij ging drinken Stippel! M moest vandaag ook even weer wennen aan het flesje, maar daarna lukt het ook weer.
Gos. ;( Wat een mooierd idd.
pi_156838444
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef Stippelrientje het volgende:
Omdat we van die mooie eters hebben hier in het topic....
plaatje aangepast in de OP O+
Ik haat foto's van etende baby's. }:|
pi_156838540
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef -Spring het volgende:

[..]

Ik haat foto's van etende baby's. }:|
Haatsmurf :9

veel foto's spammen dan zit je zo met een nieuw topic ;)
Schudden voor gebruik
pi_156838565
Mooie kleuren IMA
Schudden voor gebruik
pi_156838576
Wat een prachtige poes IMA
pi_156838602
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

SPOILER
;(. Is dit K. of N.?

Ik knuffel de onze nog even extra hard.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156838615
Fijn dat ie zo goed uit de fles drinkt, Stippel! Dat was bij L destijds zo'n drama dat we er nu bij R niet zo bovenop zitten. Zien we wel als het echt nodig is.

Ik geloof er nl niet meer zo in dat het een kwestie van techniek is, maar meer van 'koppigheid'. Na weken ellende met L, dronk ze op de opvang nl wel ineens uit de fles. :')

Ik heb voor R nu wel zo'n vacufles gekocht, dat leek me wel fijn drinken. Zaterdag ga ik drie uur bij de kapper zitten, dus dan gaan we zien hoe het loopt.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 20:46:04 #13
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156838636
Spring wat een uitdrukkingen heeft ze O+

IMA fijn dat je eerste werkdag goed ging en wat een mooie poes was het :*
pi_156838673
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:44 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

;(. Is dit K. of N.?

Ik knuffel de onze nog even extra hard.
N.. Was ook wel de avontuurlijkste.
En ik K ook!
  woensdag 14 oktober 2015 @ 20:51:18 #15
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156838773
Ach wat zonde, zo'n mooie poes zo aan z'n einde gekomen. ;(

Zoë, wat fijn dat je man een nieuwe baan heeft.

Cho, wat sneu voor je kleine man. ;( hoe gaat het nu?

Spring, wat een bekken kan ze trekken! Vrolijk kind zo te zien. O+

L is gelukkig altijd heel makkelijk met de fles geweest. Maar hij heeft vanaf z'n geboorte bijna elke week wel een flesje gehad.

[ Bericht 11% gewijzigd door Mariposas op 14-10-2015 20:57:05 ]
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156838880
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:45 schreef -Spring het volgende:
Fijn dat ie zo goed uit de fles drinkt, Stippel! Dat was bij L destijds zo'n drama dat we er nu bij R niet zo bovenop zitten. Zien we wel als het echt nodig is.

Ik geloof er nl niet meer zo in dat het een kwestie van techniek is, maar meer van 'koppigheid'. Na weken ellende met L, dronk ze op de opvang nl wel ineens uit de fles. :')

Ik heb voor R nu wel zo'n vacufles gekocht, dat leek me wel fijn drinken. Zaterdag ga ik drie uur bij de kapper zitten, dus dan gaan we zien hoe het loopt.
Ik wilde hem kennis laten maken met de fles zodat mijn meneer nog meer kan banden. En dat we straks niet een kindje hebben die alleen maar bij mama kan drinken. Dat is niet zo handig met uit logeren/spelen gaan of als ik uit eten ga met mijn zussen of zo....
vanuit allerlei hoeken kreeg ik al weken te horen... straks is hij te oud om het te leren uit de fles..... volgens mij wilde ze dan gewoon zelf hem de fles geven :P maar morgen 11 weken. Ik vond het wel prima zo.

Vond het fijn dat mijn meneer ook lekker rustig bleef en wurm ook echt wat binnen kreeg. Gaan het maar vaker doen. Kolf dan wat in de ochtend af (staan ze toch op klappen van de nacht) als ik er tijd (en zin) voor heb.
Schudden voor gebruik
  woensdag 14 oktober 2015 @ 20:57:30 #17
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156838898
Speciaal voor Spring

SPOILER
  woensdag 14 oktober 2015 @ 20:59:05 #18
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156838933
O. Wil ook niet uit een fles drinken. Gelukkig wel uit een (tuit)beker dus daar gaat tegenwoordig de melk in
pi_156839175
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:57 schreef snoenk het volgende:
Speciaal voor Spring

SPOILER
Jamaardasanders. ♡

[ Bericht 9% gewijzigd door -Spring op 14-10-2015 21:26:44 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 21:43:09 #20
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156840223
Ik heb ook nog wel echte eet foto en filmpjes hoor })
pi_156840261
Fijn dat het drinken uit de fles goed ging Stippel. Dat was hier eerst moeilijk, tot we de goede speen vonden.

Etende baby's. O+ Frits vindt eten echt geweldig. De hond trouwens ook. :')

O+ Snoenk!

Ukje is echt sneu. Vanmiddag heeft hij drie uur geslapen, dat doet hij anders nooit. Ik lag er naast te pitten, dus ik ben helemaal opgeladen voor een pittige nacht.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 oktober 2015 @ 22:03:24 #22
147316 crew  DJMO
#trut
pi_156840863
Beterschap cholula (autocorrect maakt chocola van je naam :9)

Ben ik gemeen of wat :p kind lag al een uur of wat te maffen in mijn bed en werd wakker toen ik deur open deed. Ik heb hem eerst een stuk opgeschoven naar een koud stuk bed, zodat ik zelf op het door hem voorverwarmde stuk kon gaan liggen :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 14 oktober 2015 @ 22:22:22 #23
335643 faptist
Maakt fouten
pi_156841583
Ja dat is gemeen Djmo.
Maar wel lekker als hij daarna nog door slaapt ;)

Ima,
Wat ontzettend klote van je kat! En de automobilist rijdt altijd door. :'(
Misschien niet eens gemerkt. Inderdaad een prachtig bol poezebeest. O+
En wat fijn dat je dag zo goed is verlopen. Hopelijk volgen er alleen maar van dit soort dagen :)

Ik had weer zo'n dag.. :')
Extra vroeg wakker met ro. Alles klaargezet in koelkast. Lekker gedoucht, gespeeld en boterhammetje gegeten. Fuck.. Nog steeds tijd over.. Meer spelen.. Spullen bij elkaar gezocht. Toch de auto in. Langzaam naar kdv gereden. Iedereen kreeg voorrang. Zelfs een vrouw die nog niet eens bij het zebrapad was. Je merkt het al.. Alllllle tijd.
Bij het kdv nog even in de auto gekroeld met vrolijke ro. Oh. Nu toch echt 09:00. Moet haar nu echt weg brengen.
Stap de auto uit en realiseer me dat ik mijn afgekolfde melk ben vergeten. :|W
Ro snel weggebracht en met mach3 terug naar huis. Sleutel in sleutelgat en ja hoor: feest.
Maakt m'n sleutel de laatste klik niet.
:(
Van álles geprobeerd. Trekken, duwen, omhoog trekken, naar beneden duwen, schoppen, schelden en huilen. Man gebeld. Kon niet komen. Verder heeft niemand onze sleutel.
Kdv gebeld. Gelukkig nog een flesje over van gisteren en 2 in de vriezer.
Snel naar m'n werk. Leuke dag gehad, goed gekolfd ook.
Eenmaal thuis:
M'n afgekolfde melk vergeten. |:(
mwruhaaaaaaaa

Zo'n dag. }:|

SPOILER
pi_156842286
Faptist, wat een rotdag zeg, jeetje. :o En je spoiler. :'(

Snoenk, wat een lieve foto. O+ ! Ik ben echt dol op bv foto's tegenwoordig, krijg er helemaal happy feelings bij. Zal van de hormonen komen.

Stippel, wat fijn dat het flesje zo goed lukte.

IMA, je mooie poes, wat erg. Ik zou echt kapot zijn. Wel fijn dat je werkdag verder wel goed ging.

Verder weet ik even niks meer. Heb net een half uur ofzo over een post gedaan in het bv topic. :') Vannacht was het 3 uur toen ik uiteindelijk in slaap viel, mijn man en schoonmoeder waren zeer laat thuis. Wolk kwam 6:30 weer voor een voeding en toen was het eigenlijk ook alweer tijd om op te staan. Ik heb wel vaker zulke korte nachten maar om de een of andere reden hakt 'ie er deze keer nogal in. :O
pi_156842501
Oh ja, en hier ook nog een welkom aan Cassandra natuurlijk! Nogmaals van harte. :Y

Mijn baby kijkt sinds vandaag de hele tijd naar haar voeten. Ze vindt ze echt fascinerend. :') Horen ze niet eerst hun handjes te ontdekken? Ze probeert wel haar handjes in haar strot te duwen, al kwijlend, maar verder doet ze er niks mee. Ja, wapperen en wriemelen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')