ik kan geen boek lezen puur uit plezier.quote:
Vergeet de vliegers en transformers nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met Lego en bouwpakketjes spelen is in ieder geval niet aantrekkelijk
Ik hou van je, trut!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee nee![]()
Een echt leuke dominante man doet het op zo'n manier dat je je ook nog geliefd voelt.
Pssst, driekwart wat hier wordt verteld is tongue-in-cheek.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee nee![]()
Een echt leuke dominante man doet het op zo'n manier dat je je ook nog geliefd voelt.
Ze hebben allebei toch boeken, en ze vallen me beide meestal tegenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, jij begint met praten over een boekwinkel terwijl het over biebs gaat
Sorry nu ben ik even blond, wat is dat?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:09 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Pssst, driekwart wat hier wordt verteld is tongue-in-cheek.
Als je zo gaat beginnen: alle Harry Potter boeken in het Duits ajb.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Welk boek heb je nodig, e nin welk formaat wil je m hebben?
Waarom ben ik niet verbaasd?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
45 minuten is toch niet eens genoeg voor 1 goede ronde joh
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vergeet de vliegers en transformers niet
Niet zo serieus bedoeldquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry nu ben ik even blond, wat is dat?
Dat vraagt hij toch niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:10 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen: alle Harry Potter boeken in het Duits ajb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:12 schreef FrauMilena het volgende:
Heb je deze set eigenlijk, Fax?Nee, hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet? Dus jij kunt mij als nieuwe inwoner geen tour geven?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:59 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ben nog nooit in de bieb van DH geweest eigenlijk.Downloaden is gemakkelijker.
Zeker sinds ik bijna nooit Nederlandse (lees)boeken lees.
Frau is vies van fokkersquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Dus jij kunt mij als nieuwe inwoner geen tour geven?
Ik ook, hebben we dat vast overeenquote:
Wat houd je tegen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die vind ik leuk.Kwam 'm laatst tegen in de speelgoedwinkel.
Hoe oud ben jij dan? Hoe oud is iedereen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef perro. het volgende:
[..]
dat ben ik al. en msxmeisje is ook heul oud.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat houd je tegen?![]()
Ik heb nog de Pet Shop ongeopend in doos. Kom je langs? Gaan we 'm samen bouwen
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
niet eens tegen betaling? volgens mij hebben hostiman en yats daar best wel wat voor over.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En ik ga al helemaal geen tours geven.Yats, je bent toch geen toerist. Doe normaal joh.
Ik zou dan zeggen: de VVV zit op de begane grond. Succes!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En ik ga al helemaal geen tours geven.Yats, je bent toch geen toerist. Doe normaal joh.
Kun je in 45 minuten alle hoeken van Den Haag zienquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:16 schreef perro. het volgende:
[..]
niet eens tegen betaling? volgens mij hebben hostiman en yats daar best wel wat voor over.
Die betalen dan niet voor de tour, vrees ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:16 schreef perro. het volgende:
[..]
niet eens tegen betaling? volgens mij hebben hostiman en yats daar best wel wat voor over.
Aawhquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:15 schreef Harmankardon het volgende:
Cuteness![]()
https://www.facebook.com/(...)56110645885/?fref=nf
ik 36, msxmeisje 46quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:15 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan? Hoe oud is iedereen?
Dromen magquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:16 schreef Faxie het volgende:
[..]![]()
Godver lig in een scheur hierNiet letterlijk dus
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
* Fripsel voelt zich jongquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:17 schreef perro. het volgende:
[..]
ik 36, msxmeisje 46en de rest zit onder mij.
barbusse loopt trouwens ook al tegen de 50, net als airwin.
Yo, ff dimmen, ukkiequote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die betalen dan niet voor de tour, vrees ik.
whehequote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kun je in 45 minuten alle hoeken van Den Haag zien
Eerder 27 volgens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:19 schreef FrauMilena het volgende:
Ik ben 72, maar heb nog steeds swag door m'n blingrollator.
Laat mij ook es voelen.quote:
Dat je je ff geen kapsones in je koppie haaltquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Meeten bedoel ik dan hè, niets meer of minder.
Ik doe niks.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat je je ff geen kapsones in je koppie haalt
Bij vrouwen is het niet moeilijk hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wauw is er een nieuwe voeltechniek waarmee je iemands leeftijd kan raden?Leer mij die!
DM maar, dan plannen we een afspraak.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:21 schreef Fripsel het volgende:
Wauw is er een nieuwe voeltechniek waarmee je iemands leeftijd kan raden?Leer mij die!
Watquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:17 schreef perro. het volgende:
[..]
ik 36, msxmeisje 46en de rest zit onder mij.
barbusse loopt trouwens ook al tegen de 50, net als airwin.
Oud besjequote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:21 schreef FrauMilena het volgende:
Fripsel is jonger dan ik?
[..]
Ik doe niks.![]()
Ja gvdquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ohoh daar gaat je fok-streetrep.
Wat was dat ook alweer met die uitgelebberde slangelangelang?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het niet moeilijk hoor.
Oudste truc uit het PUA boek, je grootste concurrenten op 1-0 achterstand zetten door onwaarheden te verkondigen.quote:
Haha past er een pink in, twee vingers, een gebalde vuist of een complete Space Shuttle.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij vrouwen is het niet moeilijk hoor.
Jij en je frisse uiterlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |