Het is vooral vrij lokaal dat het werkt. Maar ik heb vooral last van voeten die ik niet opgewarmd krijg. Als die eenmaal gaan volgt de rest meestal vanzelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind de werking altijd maar minimaal van een kruikMaar misschien dat daar ook nog verschil in zit tussen een goedkope van de Xenos en een wat betere?
Maakt niet uitquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:27 schreef Fripsel het volgende:
Ik vind de werking altijd maar minimaal van een kruikMaar misschien dat daar ook nog verschil in zit tussen een goedkope van de Xenos en een wat betere?
Geen kachel zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:30 schreef MissMSX het volgende:
Of zoek een ander lijf om tegenaan te kruipen?
Doet hij er zoveel in, en vergeet hij datquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Geen gojibessen in je smoothies mikken
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Ik vond dat wel erg fijn in mijn oude huis. Daar was de slaapkamer ziek koud.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef Samzz het volgende:
Zelfs ik zit eraan te denken voor de winter een elektrische deken te kopen, puur voor het eerste opwarmen.
Gewoon eerst superheet douchen voordat je in bed gaat liggenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef Samzz het volgende:
Zelfs ik zit eraan te denken voor de winter een elektrische deken te kopen, puur voor het eerste opwarmen.
Ik sta al te rillen op het moment dat ik de kraan weer dicht draaiquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon eerst superheet douchen voordat je in bed gaat liggen
Core temperature een principe waar je nog nooit van gehoord hebt?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik sta al te rillen op het moment dat ik de kraan weer dicht draai
chiazaad. om het extra gezond te maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:31 schreef MissMSX het volgende:
zaad... hihihiquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
chiazaad. om het extra gezond te maken.
Vind die stap zo grootquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon eerst superheet douchen voordat je in bed gaat liggen
Als je voor de warmte verhuist zou ik denk ik naar de tropen gaanquote:
Hostizaad de nieuwe rage?quote:
Iig niet deze Siberische kou steedsquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je voor de warmte verhuist zou ik denk ik naar de tropen gaan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:36 schreef perro. het volgende:
[..]
chiazaad. om het extra gezond te maken.
Even googlenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Core temperature een principe waar je nog nooit van gehoord hebt?
Opsturen, 20e per 5 gram. Goed voor alles, extra proteïnequote:
Checkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:38 schreef Fripsel het volgende:
Soms ril ik ook onder een warme douche bedenk ik mede straal bedekt nooit m'n hele lijf.
Lig je er dan niet lang genoeg in ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:40 schreef Samzz het volgende:
Dat vind ik van een bad altijd het nadeel, goddelijk warm, tot je eruit moet,
Kachel al aan laten gaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef perro. het volgende:
ik ga gewoon zover onder de dekens dat er nog maar een paar haren te zien zijn.
's morgens uit bed in de winter daarentegen.
Ideaal voor in smoothies.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opsturen, 20e per 5 gram. Goed voor alles, extra proteïne
grotere douchekop.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:38 schreef Fripsel het volgende:
Soms ril ik ook onder een warme douche bedenk ik mede straal bedekt nooit m'n hele lijf.
Jeetje kom je het niet eens afleverenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Opsturen, 20e per 5 gram. Goed voor alles, extra proteïne
Gaat het niet om. Arm onder de straal uit = kou.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fo real? Ding kan niet heter?
op slaapkamer heb ik de verwaming nooit aan en dauerlufting altijd open. dus koud in de winter. nouja, koud voor mij.quote:
50e extra, dan kun je mijn goddelijke zelf ontmoeten. Geef dit niet voor gratis, waardeloos businessmodel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Jeetje kom je het niet eens afleveren
Minimaal anderhalf uurquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lig je er dan niet lang genoeg in ofzo?
Dayumn. MOet fijn zijn zoveel vrije tijd te hebbenquote:
Je zou mij moeten betalen je te willen zienquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
50e extra, dan kun je mijn goddelijke zelf ontmoeten. Geef dit niet voor gratis, waardeloos businessmodel.
Oh ik hoopte dat een natuurlijk ruilmiddel genoeg zou zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
50e extra, dan kun je mijn goddelijke zelf ontmoeten. Geef dit niet voor gratis, waardeloos businessmodel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen bad meer. Toen ik nog thuis woonde ging ik iedere zaterdag na het paardrijden lekker in bad.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dayumn. MOet fijn zijn zoveel vrije tijd te hebben
Raam automatisch tegelijk dicht laten doen. High Tech FTWquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:42 schreef perro. het volgende:
[..]
op slaapkamer heb ik de verwaming nooit aan en dauerlufting altijd open. dus koud in de winter. nouja, koud voor mij.
Veel vrije tijd hoeft niet altijd positief te zijn. Zou willen dat ik het druk hadquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dayumn. MOet fijn zijn zoveel vrije tijd te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |