Nee , Sanforized ! Daar kwam ik gelukkig achter voordat ik m in bad had gelegd, ik denk toch nog ff google'nquote:Op woensdag 16 december 2015 07:08 schreef Atta-boy het volgende:
Veel plezier met jullie nieuwe broeken iig
Is die edwin zeker weten unsanforized? Want anders hoef je niet te soaken en kan je hem al meteen dragen.
Succes met de Edwin. Ik heb exact dezelfde broek nu +- een half jaar. Ik denk dat er zo'n 4 maanden wear in zit en hij begint nu behoorlijk te 'faden'. Ik hoop dat het de komende tijd doorzet voor wat foto's.quote:Op donderdag 17 december 2015 08:39 schreef dw1986 het volgende:
[..]
Nee , Sanforized ! Daar kwam ik gelukkig achter voordat ik m in bad had gelegd, ik denk toch nog ff google'n
Typische Masa fitquote:Op donderdag 17 december 2015 15:51 schreef kimetto het volgende:
Ik heb net ff wat foto's van de Masa 0000 sugarcane gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice Kimetto. Goede fit. Had jij ook niet die Masa 1001? Zit daar al wat progress in?quote:Op donderdag 17 december 2015 15:51 schreef kimetto het volgende:
Ik heb net ff wat foto's van de Masa 0000 sugarcane gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je. Ja klopt, ik heb de 1001 ook. Er zit wel progress in - zeker als je hem naast een nieuwe broek legt, dan zie je ineens dat hij veel lichter blauw is geworden. Maar door een knieblessure heb ik hem niet hele dagen kunnen dragen, daarvoor is hij in de knie gewoon te smal gesneden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:07 schreef rickstarr het volgende:
[..]
Nice Kimetto. Goede fit. Had jij ook niet die Masa 1001? Zit daar al wat progress in?
Mijn masa is in de achterkant van mijn kledingkast beland, dit komt mede doordat ik meegedaan heb met de pbj contest van denimio en hij toch net wat te strak zit.
En ik heb net de pure blue japan xx-013 18 oz besteld dus veel wear zal die bij mij niet meer krijgen ben ik bang.
Dat is serieus 1 van de langste namen van een broek die ik ooit gehoord hebquote:Op woensdag 23 december 2015 12:29 schreef Gaijin het volgende:
Hele tijd geleden dat ik in dit topic heb gepost! M'n APC PS is redelijk af nu, gaten bij m'n kont en bij de knie. Wel echt mooi geworden. Begon na een tijdje toch weer te kriebelen om een nieuwe dry te kopen, en dat ook maar gedaan: een Naked & Famous Deep Indigo Stretch Selvedge SuperSkinny Guy gekocht. Fit pics van abominabele kwaliteit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is 'em:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |