Hoeveel graden? Welk programma?quote:Op zondag 18 oktober 2015 20:19 schreef Atta-boy het volgende:
Gewoon binnenstebuiten in de wasmachine gooien
Zeker wetenquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:06 schreef wolfrolf het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat jij, BredeBroeder, deze broek 8 maanden zonder wassen heb gedragen?![]()
Mwoa, valt wel mee, als die echt stonk zou die er wel eerder ingegaan zijnquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou, dat zal me wel een LUCHT geven ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En fabric:
[ Bericht 4% gewijzigd door Atta-boy op 19-10-2015 14:50:34 ]Faka G
Dat is ook wel weer zo, dan zie je echt het verschil in wear pattern.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:31 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
DWC lijkt juist een stuk rustiger dan hwdc2. Maar de leukste contest lijken me eigenlijk eentje van een merk en model, dus dat iedereen dezelfde broek draagt zoals bij die pbj
Ga je de broek nu weer zo lang niet wassen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:56 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou hij is koud gewassen met een beetje wasmiddel, niet gecentrifugeerd, nu hangt ie te drogen![]()
Ben benieuwd
niet weer zo lang, maar wel weer een behoorlijke tijd niet nee.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ga je de broek nu weer zo lang niet wassen?
Wat is de reden daarvoor eigenlijk?
Agree!quote:Op maandag 19 oktober 2015 19:48 schreef rickstarr het volgende:
@ BredeBroeder Nice hoor, benieuwd naar de post wash pics
@ Atta, Erg tof die oldblue. Coole details zeker de patch en de hidden arcs.
Centrifuge krijg je toch lelijke lijnen van las ik ergens?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:53 schreef Atta-boy het volgende:
Een was is ook niet voor zieke fades maar om je broek schoon te krijgenmaar hoe warmer en meer centrifuge hoe meer indigo verlies
Ja maar als je hem binnenstebuiten doet word die kans weer kleinerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:54 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Centrifuge krijg je toch lelijke lijnen van las ik ergens?
Ben ook op zoek naar een zwarte raw. Voor mij wordt het waarschijnlijk de Big John M106D-61B.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:50 schreef BredeBroeder het volgende:
Pics moeten nog ff wachten..
Ik ben op zoek naar een zwarte raw jeans, dus geen indigo. Niet al te duur (budget 150), tapered fit.
Had ff gekeken bij de normale winkels maar daar hebben ze alleen van die stretch en skinny onzin, dat is niet wat ik zoek.
Raw zwart fade toch veel minder snel dan indigo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien niet helemaal wat jij zoekt want de warp yarn is eerst indigo dyed en daarna zwart.
Wellicht toch de overweging waard? Deze is $150 bij denimio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |