Ik ben al geweest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:59 schreef Skittles het volgende:
Veel plezier bij de kerstshow Nikki, daar zijn ze wel lekker vroeg mee. Dat sfeertje is altijd zo gezellig.
Nou dat ben ik wel met je eens... ik heb m helemaal rond geslingerd, en saar daarna ook nog door de busquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:23 schreef Dot. het volgende:
Hij wordt echt soepelerHet is de enige tuitbeker die ik heb gevonden tot nu toe die echt niet lekt.
Fijne vakantie Dyre!
Ik moest dit een paar keer lezen, ik dacht dat je Saar door de bus had geslingerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nou dat ben ik wel met je eens... ik heb m helemaal rond geslingerd, en saar daarna ook nog door de busen niet lek.
Wel handig dat ze daar niet lek van raaktequote:Op zondag 18 oktober 2015 11:42 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik moest dit een paar keer lezen, ik dacht dat je Saar door de bus had geslingerd![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:31 schreef Burdie het volgende:
Tip: als je je kind leert om zelf zijn neus te snuiten, laat dan geen brillendoekjes slingeren.
.
quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:42 schreef WupWup het volgende:
[..]
Ik moest dit een paar keer lezen, ik dacht dat je Saar door de bus had geslingerd![]()
Rooibos is geen thee (als in: niet van de theeplant). Bevat dus geen theïnequote:Op zondag 18 oktober 2015 21:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hoe zit het dan met thëine? In hipp ws niet maar in rooibos?
Aaah oke. Ik drink echt zelden thee dus heb mij daar ook nooit zo in verdiept.quote:Op zondag 18 oktober 2015 21:44 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Rooibos is geen thee (als in: niet van de theeplant). Bevat dus geen theïne
Alcohol van ontsmetten vd thermometer op een wattenstaafje! Heeft bij ons ons kleed geredquote:Op maandag 19 oktober 2015 09:41 schreef exode het volgende:
Wij drinken zelf altijd 'verse' groene thee van De Tuinen en Simon Levelt dus dat krijgt B ook aangelengd bij zijn lunch. En hij drinkt soms met ons mee.
B heeft zojuist met een pen op onze mooie ribstoel gekrast....Dat krijg je er zeker niet meer uit?![]()
Morgen gaan kijken naar een camping op de Utrechtse Heuvelrug. Even sfeer proeven en rondkijken, we denken erover om onze vouwwagen een voorseizoen (Pasen tot zomervakantie) neer te zetten. Mijn vrouw is altijd vrij op vrijdag en maandag en ik ben eigen baas op deze dagen dus we kunnen vaak een lang weekend
Ik ben geen JM maar ik heb inmiddels 3x met kindjes gevlogen, 1x met een baby van 10 maanden, 1x met een dreumes van 22 maanden en 1x met een baby van 9 en een peuter van euhh, 34 maanden. Wij hebben onze meisjes altijd prima kunnen vermaken op school eigenlijk. Ipad mee, magnetisch tekenbord mee, boekjes mee, veeeeel snacks (vooral druifjes en tomaatjes, kunnen ze lekker lang mee doenquote:Op maandag 19 oktober 2015 11:53 schreef Chanty het volgende:
Veel plezier JM
Hoe lang moet je vliegen? Ik hoor graag hoe je L. hebt vermaakt in die tijd
Wij denken nog steeds over een vliegvakantie maar ik heb niet de illusie dat we Lucas al die tijd stil bij ons op schoot kunnen houden
Lukt je ook niet. Mijn ervaring was: vijf rijen verder hoor je het gebrul al haast niet meer en ga in het voor- of naseizoen, dan reizen er veel bejaarden en die vinden ook gillende kindjes leuk.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:53 schreef Chanty het volgende:
Veel plezier JM
Hoe lang moet je vliegen? Ik hoor graag hoe je L. hebt vermaakt in die tijd
Wij denken nog steeds over een vliegvakantie maar ik heb niet de illusie dat we Lucas al die tijd stil bij ons op schoot kunnen houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |