Hier winterslaapzak met mouwen .. pyjama en romper .. en de verwarming een tikje aan zodat die snachts aanslaat in case of ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:16 schreef Hilmo het volgende:
Zo leuk om te lezen wat jullie meemaken![]()
![]()
Wat doen de mamas hier met kindjes die met slaapzak slapen en het nu kouder krijgen? Ik heb sinds R is gaan draaien door zijn bed, geen deken meer aangedurfd. Heb nu mouwen aan slaapzak geritst. Want sinds kort weer standaard 2 nachtvoedingen. Hoop dat het ligt aan de kou.
Hier ook idd. Ze ligt in een mouwloze romper, een pyamashirt en een winterslaapzak zonder mouwen. Kachel iets aan.. en dan is t zat. Ze heeft alleen koude handjes maar die heeft ze sowieso snel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:41 schreef Razztwizzle het volgende:
A is net zo warmbloedig als ikals ik die in Soeze's outfit in bed leg stoomt ze gaar!
Mijn dreumes slaapt eindelijk. Hutspot en boerenkool gaan probleemloos maar van sperzieboontjes heeft ze een avond lang een borrelbuik. Na wat (zeer luide) scheten en drie poepluiers ligt ze nu lekker te snurken.
R slaapt in mouwloze romper of korte mouw romper met pyjama en winterslaapzak of zelfs nog zomerslaapzak maar altijd mouwloos. Hij sliep door voor het eerst in tijdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:23 schreef Razztwizzle het volgende:
A slaapt in kortemouwenromper, pyjamashirt, winterslaapzak. Geen broek. Maar zo heel koud is het toch nog niet?
Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoopquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb F in hetzelfde als Soesje in zijn slaapzak.
Fazz je glijmonstertje![]()
En zo beheerst ook al.
Daar moet hier nog wat gefinetuned worden![]()
V slaapt pas sinds dat hij 2,5 was geweest onder dekbedje. Ik weet niet beter dan dat het tot 3 zelfs wordt afgeraden. Maar heb eigenlijk geen idee waarom.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 09:06 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Dat rechtop zitten is pas sinds een week hoor, dus hou vooral hoop![]()
Hier romper in winterslaapzak met mouwen. Hij krijg een deken over zich heen maar raak deze ergens in de nacht kwijtIk wil eigenlijk wel een dekbedje voor hem, vind het zo'n gedoe met die dekens. Dekbedje werd toch vooral voor baby's afgeraden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: mijn kind O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee... wat een dramading!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:11 schreef Dyre het volgende:
Leuke foto's komen er weer voorbij![]()
L slaapt in een korte mouwenromper, pyamashirtje met lange mouwen en nu nog een zomerslaapzak. Ons warmbloedje blijft daar nu nog lekker warm in, maar binnenkort toch maar overstappen op de winterslaapzak.
GM, die beker hebben wij ook gehad. Wat een onding was dat zegVoordat je de deksel er iedere keer af had zeg...ik heb het eelt nog op mijn vingers staan
Werkt het bij jullie wel fijn?
Deze vind ik relatief fijn:quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:17 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee... wat een dramading!
Tips voor een andere?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |