quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:03 schreef Franny_G het volgende:
Ooh, Burdie, ik geloof dat kuiken en I in dezelfde fase zitten. I heeft deze week ook al drie middagslaapjes overgeslagen. En vandaag op papadag, dus ik kom net thuis en tref een vrolijke I aan die aan de borst meteen in slaap valt en een totaal uitgebluste vriend die languit op de bank ligt..
.
Komt bekend voor, al heb ik de woonkamer groot genoeg om er een speelhoek voor de kids in te richten, incl glijbaan en huisjequote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef Burdie het volgende:
Overigens zie ik in mijn omgeving dat het 'de box eruit en wat komt daarna'-moment enorm tricky is. Heb menig woonkamer zien veranderen in een soort kinderspeelparadijs waar een kdv nog jaloers op kan zijn.
Ik geniet ervan als er overal speelgoed ligt...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:41 schreef Burdie het volgende:
Overigens zie ik in mijn omgeving dat het 'de box eruit en wat komt daarna'-moment enorm tricky is. Heb menig woonkamer zien veranderen in een soort kinderspeelparadijs waar een kdv nog jaloers op kan zijn.
Prima tochquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als er overal speelgoed ligt...S'avonds veeg ik alles bij elkaar en gaat het in de bakken.
Ik kan me er gewoon niet druk over maken
+1! Gelukkig kijkt mijn man aardig af welke combinaties ik maak. Maar soms heeft hij Lucas ern pyjamabovendeel aangetrokkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef BlueEyes het volgende:
Ghehe die kledingkeuze van mannen blijft bijzonder he![]()
Ik verwonder me ook vaak en ondervang het meestal door kleding klaar te leggen voor de volgende dag als ik F niet zelf aankleed en/of wegbreng
Hier helpt peuter mijn man met uitzoeken. Heel schattig. Hoor ik manlief vragen: welke kleur is dit? En peuter zegt dan wat t is en dat dreumes liever zijn *insert andere kleur* shirt aanwil.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:09 schreef Chanty het volgende:
[..]
+1! Gelukkig kijkt mijn man aardig af welke combinaties ik maak. Maar soms heeft hij Lucas ern pyjamabovendeel aangetrokken
Heb hier wel t idee dat er niet teveel speelgoed moet liggen. Dan kiest hij niks meer en wil met mij spelen..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:23 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik geniet ervan als er overal speelgoed ligt...S'avonds veeg ik alles bij elkaar en gaat het in de bakken.
Ik kan me er gewoon niet druk over maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |