Ohhh, die beetjesquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef JufMariska het volgende:
Beterschaps!
En jullie driftkikkertjes![]()
![]()
En oja! Puntjes van tanden nr 5 & 6 zijn in het vizier
Fazz kiek nou![]()
https://www.dropbox.com/s(...)9%2027%2013.jpg?dl=0
Ah wat staat het hem leuk!quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef JufMariska het volgende:
Beterschaps!
En jullie driftkikkertjes![]()
![]()
En oja! Puntjes van tanden nr 5 & 6 zijn in het vizier
Fazz kiek nou![]()
https://www.dropbox.com/s(...)9%2027%2013.jpg?dl=0
E.lin heeft er echt wel 6 gehad in haar eerste 1,5 jaar... waar ik het aan merk: aan oortje trekken, huilerig, (koorts), moeilijker slapen, rood oor, soms een loopoor of een stinkend oor. Bij Suus was het nu eigenlijk alleen het oortje trekken (al deed ze dat rechts en zat de ontsteking linksquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:57 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ah wat staat het hem leuk!![]()
Veel tandenleed! Hier komt de 1e hoektand door![]()
Beterschap Soesa & Kwak! Zo'n oorontsteking lijkt me pijnlijk, hoe kom je daar eigenlijk achter?
Herkenbaar dat tranen-in-je-ogen Soesa! Ik heb het ook continu, m'n vriend maakt er steeds grapjes over
Hier de huisarts waar we waren voor zijn gerochel en gepiepquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 11:57 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ah wat staat het hem leuk!![]()
Veel tandenleed! Hier komt de 1e hoektand door![]()
Beterschap Soesa & Kwak! Zo'n oorontsteking lijkt me pijnlijk, hoe kom je daar eigenlijk achter?
Herkenbaar dat tranen-in-je-ogen Soesa! Ik heb het ook continu, m'n vriend maakt er steeds grapjes over
Dubbele is ook lastig, want vaak bacterieel en daar krijgen ze hooguit verhoging van... Dat heeft Melba dus. En aangezien zijn laatste tand en eerste kies bezig zijn...quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
E.lin heeft er echt wel 6 gehad in haar eerste 1,5 jaar... waar ik het aan merk: aan oortje trekken, huilerig, (koorts), moeilijker slapen, rood oor, soms een loopoor of een stinkend oor. Bij Suus was het nu eigenlijk alleen het oortje trekken (al deed ze dat rechts en zat de ontsteking links) en het huilen + moeilijker slapen. Maar ik heb ook met E.lin wel eens gehad dat we een dubbele oorontsteking gewoon niet merkten en er pas bij toeval bij de huisarts voor iets anders achterkwamen
. Die van mij hebben ook niet zo vaak koorts, zelfs niet bij oor/keel ontstekingen.
Dat was bij E. toen ook idd, die kreeg toen 2 hoektanden en 2 kiezen tegelijk, had de 5e ziekte, een ontstoken oog en toen ook nog eens 2 ontstoken orenquote:Op dinsdag 20 oktober 2015 13:12 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dubbele is ook lastig, want vaak bacterieel en daar krijgen ze hooguit verhoging van... Dat heeft Melba dus. En aangezien zijn laatste tand en eerste kies bezig zijn...
Maar voelde me wel ruk dat ik niks gemerkt had. Arm ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas als het echt klaar is, dus als het geaccepteerd is voor publicatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pas als het echt klaar is, dus als het geaccepteerd is voor publicatie.
Wat je spoiler betreft:Ja, dat heb ik nu idd ook nogmaals gedaan. Dat we het idd niet in de gaten hebben hoe erg het wel niet is, want wij herkennen het niet van thuis. Ik heb ook al ooit gezegd tegen een leidster dat ze hem maar even een speen moest geven als ze zich moest omdraaien van de groep, ook een soort muilkorf dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zit er nu idd een paar maanden, maar hij heeft ook weken gehad dat het niet gebeurde, dus het is niet meer echt op 'veiligheid vinden' te gooien.
Wat ik me wel echt kan voorstellen bij hem is dat hij het lokaal te beperkend vindt. Het is denk ik maar zo'n 15 m2 en als ze met slecht weer maar een kwartiertje ofzo buiten zijn zie ik hem er idd wel voor aan om tegen de muren op te lopen.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 14:23 schreef Dot. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |