abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156961636
Ik moet er stiekem wel om lachen om dat dramatische gedoe op zo'n moment :+ Vorige week lag hij op straat en weigerde op te staan. Ik liep een stukje door en stond van een afstandje te kijken wat hij nu ging doen. Kwam er een mevrouw langs die hem overeind wilde helpen. Hij keek op en dacht 'jou ken ik niet :o ' en kwam weer rennend naar me toe _O-
pi_156962492
Gaaaaaap!
Om 02:30 werd B badend in het zweet en heel zielig huilend wakker. Koorts en heel verdrietig en flink doorgelekt. Zetpil, omgekleed, dunnere slaapzak en een tijdje getroost. Vanochtend werd ie om 08:30 vrolijk wakker en dat is ie nog steeds. Geen koorts meer....een kies? Toch iets wat sluimert? Ik zit in ieder geval aan de sterke koffie.
We zouden vandaag naar 3 campings rijden om te bekijken voor het voorseizoen van 2016 maar we gaan nu maar even hier dichtbij naar de Toys XL.

Hihi Fazz, toch troost zoeken bij mama :D
Go Js op het loopwagentje!! Wat voor 1 heb je Loj?
Fijne foto JM!

Mijn vrouw heeft van het opknappen van een ouder Rolf keukentje (uit de oude peuterhoek van haar school) een heel project gemaakt. Zitten lades in, nieuwe knoppen, een achterbord, moet nog geverfd worden en nu gaat ze nog een kraan maken en een lichtje in de oven. Als het klaar is, plaats ik hier before en after foto's.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 09:55:29 #278
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156962580
Wat fijn JM O+. En mijn meiden hebben het ook altijd prima gedaan in het vliegtuig gelukkig. Fijne vakantie!!

Hier ook een echte dramaqueen! Ik moet er ook vaak om lachen, ze kan zo heerlijk overdreven doen O+. En ze is ook een driftkop, gooien met speelgoed als het niet doet wat het wil, het poppenwagentje tegen de muur aan rammen als het niet doet wat ze wil etc. :D

Klinkt leuk exode, ben benieuwd!

Mijn kleintje heeft een oorontsteking ;( en het 7e tandje komt door. Dat verklaart de slechte nachten wel :O
pi_156962793
Beterschaapjes Soesa :*

Hier ook oorontsteking, met bronchitis erbij. Arm kind... En ook nog een doorkomend tandje en/of een kies. Onze doorslapert slaapt sinds drie weken dus zelden meer door... Boh wat ontwen je die ouderwetse nachten snel zeg :O

Niet bevorderlijk voor ons humeur zeg maar, en in combinatie met mijn aanhoudende werkstress is het hier niet bijster gezellig momenteel :@

Maar mijn ventje zat net te dansen op K3 zoekt K3 O+ dus O+
Kwak
pi_156962967
Beterschap voor de ziekjes :*

Dansende Melba, misschien een K3 jurkje voor z'n verjaardag kwak? :P

Wij hebben ook een dramaqueen.
Nee is soms moeilijk te accepteren en dan moet je dus krijsend en huilend op de grond gaan liggen. Maakt niet uit waar :')
En net als bij Soes vliegen er hier soms ook dingen door de woonkamer _O-
pi_156963104
Beterschaps!

En jullie driftkikkertjes :D :X

En oja! Puntjes van tanden nr 5 & 6 zijn in het vizier *O*

Fazz kiek nou O+
https://www.dropbox.com/s(...)9%2027%2013.jpg?dl=0
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:37:01 #282
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156963174
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef JufMariska het volgende:
Beterschaps!

Fazz kiek nou O+
Ohhh, die beetjes O+!

Arme Melba, Kwak! Wat sneu ;(. Beterschap! En dansende (bijna)dreumesjes O+

Suus was vanochtend een de ubercharmeur in de wachtkamer van de huisarts :D. Dan gaat ze een beetje 'verleidelijk' knipperen met d'r wapperwimpers en heel lief lachen naar iedereen _O- . En heel hard HAI! roepen als er iemand binnenkomt O+

dan springen de tranen altijd in m'n ogen, emotioneel incontinent ben ik jonge :')
pi_156964650
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 10:33 schreef JufMariska het volgende:
Beterschaps!

Fazz kiek nou O+
Ah wat staat het hem leuk! O+

Veel tandenleed! Hier komt de 1e hoektand door :)

Beterschap Soesa & Kwak! Zo'n oorontsteking lijkt me pijnlijk :{ , hoe kom je daar eigenlijk achter?

Herkenbaar dat tranen-in-je-ogen Soesa! Ik heb het ook continu, m'n vriend maakt er steeds grapjes over :')
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 12:00:34 #284
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156964692
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:57 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Beterschap Soesa & Kwak! Zo'n oorontsteking lijkt me pijnlijk :{ , hoe kom je daar eigenlijk achter?

Herkenbaar dat tranen-in-je-ogen Soesa! Ik heb het ook continu, m'n vriend maakt er steeds grapjes over :')
E.lin heeft er echt wel 6 gehad in haar eerste 1,5 jaar... waar ik het aan merk: aan oortje trekken, huilerig, (koorts), moeilijker slapen, rood oor, soms een loopoor of een stinkend oor. Bij Suus was het nu eigenlijk alleen het oortje trekken (al deed ze dat rechts en zat de ontsteking links :') ) en het huilen + moeilijker slapen. Maar ik heb ook met E.lin wel eens gehad dat we een dubbele oorontsteking gewoon niet merkten en er pas bij toeval bij de huisarts voor iets anders achterkwamen ;(. Die van mij hebben ook niet zo vaak koorts, zelfs niet bij oor/keel ontstekingen.
pi_156965749
Aha, dus er zijn een hoop verschillende symptomen! Goed om te onthouden :)
pi_156965828
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 11:57 schreef Fazzoletti het volgende:

[..]

Hier de huisarts waar we waren voor zijn gerochel en gepiep :@

Achteraf: hij begon ineens aannzijn haren te trekken en af en toe op zijn hoofd te slaan. Nu is zijn ene oor ook rood en warm... Was nog niet.

Melba neemt afscheid van zijn laatste babyweek met veel huilepieps en nieslapennie :O net twee uur lang gekrijst... Wilde niets, ook niet vastgehouden worden. :'(

Uiteindelijk heb ik er brood en 40cc melk ingekregen en nu slaapt hij na veel protest. Pfff.
Kwak
pi_156965861
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 12:00 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

E.lin heeft er echt wel 6 gehad in haar eerste 1,5 jaar... waar ik het aan merk: aan oortje trekken, huilerig, (koorts), moeilijker slapen, rood oor, soms een loopoor of een stinkend oor. Bij Suus was het nu eigenlijk alleen het oortje trekken (al deed ze dat rechts en zat de ontsteking links :') ) en het huilen + moeilijker slapen. Maar ik heb ook met E.lin wel eens gehad dat we een dubbele oorontsteking gewoon niet merkten en er pas bij toeval bij de huisarts voor iets anders achterkwamen ;(. Die van mij hebben ook niet zo vaak koorts, zelfs niet bij oor/keel ontstekingen.
Dubbele is ook lastig, want vaak bacterieel en daar krijgen ze hooguit verhoging van... Dat heeft Melba dus. En aangezien zijn laatste tand en eerste kies bezig zijn...

Maar voelde me wel ruk dat ik niks gemerkt had. Arm ding.
Kwak
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:14:05 #288
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_156965894
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 13:12 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Dubbele is ook lastig, want vaak bacterieel en daar krijgen ze hooguit verhoging van... Dat heeft Melba dus. En aangezien zijn laatste tand en eerste kies bezig zijn...

Maar voelde me wel ruk dat ik niks gemerkt had. Arm ding.
Dat was bij E. toen ook idd, die kreeg toen 2 hoektanden en 2 kiezen tegelijk, had de 5e ziekte, een ontstoken oog en toen ook nog eens 2 ontstoken oren ;(.
pi_156966091
Arme Melba, beterschap menneke :* ! En Kwak, niet gek toch dat je 't niet merkte. Ze zouden gewoon van die dashboardlampjes op kinderen moeten zetten, veel handiger :7

A kan ook dramatisch doen, vooral met speelgoed dat ze nog niet snapt, of als ze probeert te lopen maar dat nog niet wil. Hele tirades hoor ik dan, of ze gaat languit liggen en met vuistjes op de grond slaan :X dat wordt nog wat!

En emotioneel incontinent: check :@ . Toen ze eergisteren 'opa' zei O+ of de zon en de maan kan aanwijzen in een boekje O+ of mij een snottebellehapkus geeft O+ of 'hmmmm' zegt als ze iets lekker vindt. Eigenlijk altijd.

Oh ik zie nu de beentjes van L pas, wat een moppie JM!
pi_156966103
Wij ontdekten de dubbele oorontsteking (met Kerst nog wel) pas toen er pus uit zijn oor kwam. Hij was wel hangerig en koortsig maar aan zijn oor hadden wij (en de huisarts) nog niet gedacht. Achteraf gezien herken je de symptomen pas (niet willen liggen, koorts, erg verkouden, veel huilen, rood oor), tenminste wij wel.

Toys XL was een dikke hit en ik ben blut nu. Hij kon bouwen met Duplo, van een glijbaan gaan, heeft meerdere loopauto's en traktoren uitgetest, kortom hij vond het geweldig. En wij konden tussendoor nog wat laatste dingen voor Sinterklaas (ook voor neefjes en nichtjes) scoren. En voor mezelf Risk gekocht :) Was 30% korting op Duplo, misschien nog een tip voor mensen hier? Helaas zijn er voorlopig geen bouwplaten van Duplo leverbaar vanwege een productiefout en daar gingen we onder andere voor.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:29:35 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_156966184
"wat laatste dingetjes voor Sinterklaas" in oktober :D Ik voel me eventjes van een andere planeet :')!

Beterschap voor Melba, kwak! :*

Mooie foto's van JM O+

Kom ook hier niet bijgelezen / gereageerd, en ik had zo'n goede hoop ;(

Maar ik herken de driftbuien nu al een beetje. Niet dat ik er erg van sta te kijken verder :')
disclaimer
pi_156966207
Beterschap Kwak en Soesa! Zo zielig! Hopelijk hebben ze er snel geen last meer van!

Dit was op een heel simpel loopautootje Exode. Ik heb ook nog twee echte loopfietsjes, een babywalker, een loopautootje/fietsje van Ernie en een van een koe :')
Iets met tweede kind :P

Ik ben een handleiding aan het schrijven voor m'n jongens :') Ze gaan morgen een nachtje logeren want wij hebben een bruiloft.

Cadeautjes voor Sint, ik ben ook alweer bezig met lijstjes (en idd duplo en houten speelgoed voor Js), want wij vieren ook nog kerst en Ow is in januari jarig en Js is natuurlijk net jarig geweest :')
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 13:38:21 #293
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_156966331
Wat een lieve foto JM van L. in het vliegtuig O+ Fijn dat het goeg ging allemaal!

Beterschap aan alle zieke kindjes :* En oorpijn is echt ontzettend naar ;(

Jezelf boos op de grond smijten: check! :P (mijn kind dan he, niet ik :+)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_156967202
En lucht het op Chanty?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156967754
Nee hoor Dot!
SPOILER
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 14:54:29 #296
52229 Chanty
pi_156967906
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:23 schreef Dot. het volgende:
En lucht het op Chanty?

Pas als het echt klaar is, dus als het geaccepteerd is voor publicatie.

Wat je spoiler betreft:

SPOILER
pi_156967970
SPOILER
pi_156968041
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:54 schreef Chanty het volgende:

[..]

Pas als het echt klaar is, dus als het geaccepteerd is voor publicatie.

Wat je spoiler betreft:

SPOILER
Ja, dat heb ik nu idd ook nogmaals gedaan. Dat we het idd niet in de gaten hebben hoe erg het wel niet is, want wij herkennen het niet van thuis. Ik heb ook al ooit gezegd tegen een leidster dat ze hem maar even een speen moest geven als ze zich moest omdraaien van de groep, ook een soort muilkorf dus :P

Hij zit er nu idd een paar maanden, maar hij heeft ook weken gehad dat het niet gebeurde, dus het is niet meer echt op 'veiligheid vinden' te gooien.

Wat ik me wel echt kan voorstellen bij hem is dat hij het lokaal te beperkend vindt. Het is denk ik maar zo'n 15 m2 en als ze met slecht weer maar een kwartiertje ofzo buiten zijn zie ik hem er idd wel voor aan om tegen de muren op te lopen.
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:07:16 #299
52229 Chanty
pi_156968160
Is het een optie om hem extra naar buiten te sturen met de oudere kindjes? En hapkussen krijg ik hier ook wel eens ja, en soms gebeurt dat met tandjes. Lucas wil ook wel eens bijten als hij boos is, echt pure frustratie maar zelfs dat is bij jullie niet aan de orde.

(mijn man had laatst tandjes in zijn schouder staan, door drie lagen kleding heen. Ze waren aan het stoeien :') )
  dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:15:59 #300
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_156968351
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2015 14:23 schreef Dot. het volgende:

SPOILER
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')