quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Verdorie. Op MP een fitbit charge gekocht, dacht ik. Krijg ik net het pakje binnen, is het een flex. Die heb ik al eentje en ik wilde een upgrade want horloge.
Met een iPhone kun je een hoop van die shit ook al doen volgens mij, die heeft ook zo'n health ding voor stappen en weetikveelwat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:53 schreef MutedFaith het volgende:
Waar gebruiken jullie die fitbit zoal voor dan?
Een deel van mij wil er stiekem ook een hebben, terwijl een ander deel zich afvraagt wat ik er dan mee zou moeten doen..
Als simpele stappenteller.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:53 schreef MutedFaith het volgende:
Een deel van mij wil er stiekem ook een hebben, terwijl een ander deel zich afvraagt wat ik er dan mee zou moeten doen..
Ik gebruik hem als horloge en stappenteller, en hij houdt actieve minuten bij en hoeveel je verbrand hebt (obv hartslag). Dan weet ik gewoon wat beter hoe ver ik kan gaan op een dag. Hoeveel ik eet weet ik meestal aardig te schatten. Zelfs als ik voor mijn gevoel bizar veel eet, zoals gisteren (sportdag), zit ik op 2300 of zo. Als ik normaal eet rond de 1700. Maar met beweging vind ik het veel lastiger schatten hoe (in) actief ik ben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:53 schreef MutedFaith het volgende:
Netjesquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef LadyOracle het volgende:
Zoals te verwachten na mijn 85 van gisteren: vandaag 84.7.*stuiter*
Alleen loop je dan steeds maar met je telefoon te leurenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een iPhone kun je een hoop van die shit ook al doen volgens mij, die heeft ook zo'n health ding voor stappen en weetikveelwat.
De flex wel jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dat zijn inderdaad allemaal dingen die ik ook met mn telefoon kan..
Is zoeen fitbit een beetje water, schok en stoot bestendig? Als in: Zou ik m tijdens t sporten om kunnen houden?
Mijn Gear HR draag ik de hele dag, ook met sporten en slapen. Alleen kan ie niet tegen water.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dat zijn inderdaad allemaal dingen die ik ook met mn telefoon kan..
Is zoeen fitbit een beetje water, schok en stoot bestendig? Als in: Zou ik m tijdens t sporten om kunnen houden?
M'n telefoon zit standaard in m'n kontzakquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Alleen loop je dan steeds maar met je telefoon te leurenIk vind dat zelf niet handig. In huis en op mijn werk hoef ik dat ding niet steeds in mijn zak te hebben.
ik heb geen kontzakken in mijn jurk, dus een charge HR om mijn pols. Overigens is mijn iPhone zo antiek dattie nog niet aan stappentellen doetquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
M'n telefoon zit standaard in m'n kontzakdus dat werkt prima hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |