SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat wordt ook een computermeid,gisteren avond zat ze ook de hele tijd met Ivan bij de pc.Dacht begrepen te hebben dat ze zich ook met de evenementen ging bemoeienquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Opvallend, hoe ze telkens naast Ivan moet zitten.
Rowena wacht ook op een computer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Mario,dit is Floki...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar was ik al bang voor,weer zo'n pcplakkerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt ook een computermeid,gisteren avond zat ze ook de hele tijd met Ivan bij de pc.Dacht begrepen te hebben dat ze zich ook met de evenementen ging bemoeien![]()
krijg nou wat dacht dat Laaf op bezoek kwamquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mario,dit is Floki...![]()
![]()
maar de streams zind stukquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
zie je de message echt niet van gisteren?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole druk in de keuken, opruimen.Waar is Cees eigenlijk,die is normaal de keuken niet uit te slaan.![]()
Die zal wel gevlucht zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Gooddeal het volgende:
Nicole druk in de keuken, opruimen.Waar is Cees eigenlijk,die is normaal de keuken niet uit te slaan.Nicole had toch gezegd dat Cees niet moest denken dat de keuken opruimen daginvulling was ?
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef mario390 het volgende:
Ivan heeft en trap tegen de stoel gedaan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op wie.quote:
Ik zie dat hij weer met Nicole praat. Ze staan samen bij de plotterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yep nu praten ze weer vroeger was nog stillequote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zie.
Ik zie dat hij weer met Nicole praat. Ze staan samen bij de plotter![]()
Ow, verhip ja, zou hij dan toch gaan luisteren?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zal wel gevlucht zijnNicole had toch gezegd dat Cees niet moest denken dat de keuken opruimen daginvulling was ?
Staat daar nou een hele emmer met kit spuiten op het aanrecht, of wat is dat.![]()
Goed.... je moest de groetjes hebben van kipquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:06 schreef Estherdv het volgende:
hoe is het met de kip met het gebroken pootje?![]()
![]()
Het paardje van Ivan en Nicole en waar Nicole zo bij mee was en zoveel verstand van heeft.....quote:![]()
![]()
Dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:06 schreef Estherdv het volgende:
![]()
de emmer bedoel je ? dat was toch altijd?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Zie ik het nou goed ? Staat er eindelijk een (zwart) vuilnisbakje in het toilet ?![]()
Nee, die was er niet altijd, dat is dan pas gekomen nadat de dames hun gebruikte tampons op de vloer hadden gegooidquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
de emmer bedoel je ? dat was toch altijd?![]()
Nou de saaie dagen na het wegsturen van een bewoner zijn weer begonnen.
Hangen voor de openhaard.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zou denk ik knettergek worden als ik mijn dagen zou moeten doorbrengen zoals ze daar in de Loods doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Hangen voor de openhaard.
En dat dan ook nog weken achter elkaar.![]()
Was er altijd al, maar dames gooiden alsnog naast de prullenbak. Dat was dus de hele discussie.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, die was er niet altijd, dat is dan pas gekomen nadat de dames hun gebruikte tampons op de vloer hadden gegooid![]()
Dat meen je toch niet ?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:24 schreef Enah het volgende:
[..]
Was er altijd al, maar dames gooiden alsnog naast de prullenbak. Dat was dus de hele discussie.
Er is toen toch veel discussie geweest hier over het wel of niet hebben van een afvalbakje en eventueel papieren zakjes ?![]()
Ja, ik snap ook niet dat men het zo leuk vindt om daar maanden te zitten, weg van het gewone leven en je geliefde.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou denk ik knettergek worden als ik mijn dagen zou moeten doorbrengen zoals ze daar in de Loods doen.
En dat dan ook nog weken achter elkaar.
Als het nu iets voorstelde, iets wat je buiten niet kan doen.
JWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze hebben wel genoeg te drinken
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
En dan ook precies in de stemweek twee evenementen plannen. Aankomend weekend was beter geweestquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:23 schreef Dotteke het volgende:
Hangen voor de openhaard.![]()
![]()
Nicoline en Isa zijn volgens mij de enige geweest die iets op poten hebben gezet voor zichzelf daar. Isa is veel gaan oefenen met zingen en Nicoline is zich verder gaan bekwamen in het schilderen. Oh en Chris met de tuin natuurlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet dat men het zo leuk vindt om daar maanden te zitten, weg van het gewone leven en je geliefde.
Als het nu iets voorstelde, iets wat je buiten niet kan doen.
J![]()
Wim is goed bezig met het maken van een dakje
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Ja dat ze niet erg slim zijn bewijzen ze keer op keerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:27 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
En dan ook precies in de stemweek twee evenementen plannen. Aankomend weekend was beter geweestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
een dakje voor de flessen maakt hij dan wel ?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
En een dakje voor de kuikens is teveel werk ?![]()
Deze momenten moet je koesterenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:29 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een toneelstuk weer met Mark en Gabs over wegen en aangekomen zijn.
Mark wil Gabs op de weegschaal, maar niemand mag het zien.
Conclusie is dat de weegschaal kapot is, maar Gabs is geen gram aangekomen.![]()
Als ik het goed begrijp, gaat Mark Gabriëlle weer steunen met trainen. Ik had er al een tijd niets meer over gehoord.![]()
Ligt er bij Wim ook maar net aan wie het vraagt denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
een dakje voor de flessen maakt hij dan wel ?
En een dakje voor de kuikens is teveel werk ?
Voor een aantal vliegt ie..bij de rest is het moeilijk en lastig..![]()
Arjuna wordt weer opgetrommeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:35 schreef Disana het volgende:
Als ik het goed begrijp, gaat Mark Gabriëlle weer steunen met trainen. Ik had er al een tijd niets meer over gehoord.![]()
![]()
Serieus? Heeft ze haar meetlat ook meegenomenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:39 schreef Disana het volgende:
Gina moet opzij gaan zodat Gabriëlle op de bank kan zitten recht voor de haard.![]()
![]()
Ja serieus.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:41 schreef Is_it_Heaven het volgende:
[..]
Serieus? Heeft ze haar meetlat ook meegenomen
Gina wou extensions, maar waarom draagt ze haar haar nu dan ineens vaak in een knotje?![]()
De extensions lagen gisteren toch bij de was ?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja serieus.
Gina wou extensions, maar waarom draagt ze haar haar nu dan ineens vaak in een knotje?![]()
Dit zijn matten, die moet je inklikken. Waarschijnlijk is ze er niet zo handig in.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:42 schreef Disana het volgende:
Ja serieus.
Gina wou extensions, maar waarom draagt ze haar haar nu dan ineens vaak in een knotje?
Amanda deed het met haar ogen dicht in het donker.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Ach, ze is rondemiss geweest met matten, is niet naar huis gestuurd, dus de lol/functie van de matten is alweer overquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja serieus.
![]()
amanda was dan ook wel een expertquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zijn matten, die moet je inklikken. Waarschijnlijk is ze er niet zo handig in.
Amanda deed het met haar ogen dicht in het donker.![]()
![]()
True that. Jemig, wat heeft zij heur haar toen verknald.quote:
― Mark Twain
En wat konden wij daar mooi getuige van zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
True that. Jemig, wat heeft zij heur haar toen verknald.![]()
Hilarische streams waren dat
![]()
Oh, kijk, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:45 schreef Verida het volgende:
[..]
De extensions lagen gisteren toch bij de was ?Oh Amanda. Ik las aanvankelijk Armanda.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit zijn matten, die moet je inklikken. Waarschijnlijk is ze er niet zo handig in.
Amanda deed het met haar ogen dicht in het donker.Dat zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Ach, ze is rondemiss geweest met matten, is niet naar huis gestuurd, dus de lol/functie van de matten is alweer over![]()
![]()
― Mark Twain
Elke dag stijlenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
True that. Jemig, wat heeft zij heur haar toen verknald.![]()
![]()
LOL. Als je zo ziet is het inderdaad hilarisch. Maar hij ging er vol in. Was toch wel mooi om te zien.quote:Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Rob is inmiddels ook niet meer weg te slaan bij de open haard...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dat toontje alleen al. Ze loopt echt iedereen af te snauwen. Nu weer over een schaal.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:55 schreef Disana het volgende:
Wat zijn ze bazig vandaag. Bjorn moet van Nicole de toners bijhouden.Daar heb je gelijk in. Het was geen watje in de ring. Daarbuiten wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:56 schreef oma-Nijn het volgende:
LOL. Als je zo ziet is het inderdaad hilarisch. Maar hij ging er vol in. Was toch wel mooi om te zien.
― Mark Twain
En nu weer tegen Cees over iets pakken. Ik snap niet dat dat mens niet inziet dat ze er te lang in zit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat toontje alleen al. Ze loopt echt iedereen af te snauwen. Nu weer over een schaal.
[..]![]()
Nicoele:Ik snap niet dat als je iets pakt het niet teruglegt.
Cees:Ja dat snap ik ook niet.
Nicole:Frucking unbelievebul![]()
Het zal wel iets met gewenning te maken hebben. Ze kennen haar inmiddels niet anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:01 schreef Disana het volgende:
En nu weer tegen Cees over iets pakken. Ik snap niet dat dat mens niet inziet dat ze er te lang in zit.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Waaif zal wel weer opgefokt zijn omdat ze woorden heeft met haar vent, en dan moeten
de andere het weer ontgelden![]()
![]()
quote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
zou ik ook wel willen wetenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:06 schreef Estherdv het volgende:
"Kom maar naar huis pa, want we missen je", schrijft een van de kinderen van Cees
Kinderen willen niets van hem horen of zien, kleinkinderen willen het niet
Cees man wat doe je daar, poetsmiep spelen moet je daar je kids voor laten?
Janlul eerste klasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niks over gehoord, alleen dat morgen de DA komt. Die gaat ook de geiten ontwormen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heeft ze weer woorden met Ivan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
Waaif zal wel weer opgefokt zijn omdat ze woorden heeft met haar vent, en dan moeten
de andere het weer ontgelden![]()
jaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Heeft ze weer woorden met Ivan?,en ik mag lijden dat het niet meer bijgelegd gaat worden
![]()
Gna wilde stiekem belde, kijken of het lukte
Doe maar niet, zegt MarkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Regels overtreden, sanctie is eruitquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina;Ik wilde hem net stiekum bellen kijken of dat lukt
Mark ;Doe maar niet
(ik mag toch hopen )![]()
Die mag alles.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:24 schreef Verida het volgende:
[..]
Regels overtreden, sanctie is eruit
(ik mag toch hopen )![]()
O ja.. Haar vader is 50 geworden meende ik eerder te horen...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina;Ik wilde hem net stiekum bellen kijken of dat lukt
Mark ;Doe maar nietWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En doet alles, vorige week veel tiet en bijna blote reet in beeld voor de FEBO voor een langer verblijf daarquote:![]()
Hebben ze al voor pappa gezongen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:26 schreef snetje het volgende:
[..]
O ja.. Haar vader is 50 geworden meende ik eerder te horen...
Hoezo moeten ze kijken naar die kutgnoom? ze gaat toch niet dood?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:28 schreef mario390 het volgende:
niemand gaat naar Naomi kijken wat en Volk!![]()
ach komquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze kijken naar die kutgnoom? ze gaat toch niet dood?![]()
Wat is er dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:28 schreef mario390 het volgende:
niemand gaat naar Naomi kijken wat en Volk!"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Valt me wel tegen van Wim...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:29 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoezo moeten ze kijken naar die kutgnoom? ze gaat toch niet dood?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat ach kom?quote:
Ze is een beetje ziek hoor ze gaat niet dood.
Als er andere ziek zijn gaat ze daar ook niet bij kijken.![]()
Reken maar dat ze het gewoon geprobeerd heeft hoor. Maar zelfs de FEBO kent grenzen.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja, dat was wel héél opvallend.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:27 schreef danaqui het volgende:
En doet alles, vorige week veel tiet en bijna blote reet in beeld voor de FEBO voor een langer verblijf daar“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Strafpunten voor Wim ja, hoe durft hij niet te gaan kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Valt me wel tegen van Wim...![]()
pffff is dat alles?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
misselijk is ze ze heeft niet de ontbijt gegeten![]()
Dat is toch erg?quote:
Ach, is ze weer ziek ze heeft altijd wel iets waarom zouden ze naar haar moeten kijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:28 schreef mario390 het volgende:
niemand gaat naar Naomi kijken wat en Volk!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die bank of dat bed, wat het ook is, staat er ook al weken.
― Mark Twain
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is echt verschrikkelijk, ik zeg: kaartenaktie voor Noom![]()
Ik doe mee
![]()
![]()
[..]
't is echt verschrikkelijk, ik zeg: kaartenaktie voor NoomGiro 555quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
't is echt verschrikkelijk, ik zeg: kaartenaktie voor Noom
Niks aan de hand, ze wilde gewoon uitslapen.
― Mark Twain
Zwanger?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
misselijk is ze ze heeft niet de ontbijt gegeten![]()
STOP alle aktie voor Noom, ze zit gewoon gezellig op de bank bij de openhaard....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:36 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alle hulpdiensten inschakelen, bel de brandweer politie en ziekenauto![]()
Doorlopen mensen, niets aan de hand![]()
![]()
Kun je een mooi grafkistje van makenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Wat zit iedereen daar te klagen dat het zoveel werk is om mensen terug te schrijven ... ach ja de printer doet het niet ...wat een ellende
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Pfff gelukkig maar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
STOP alle aktie voor Noom, ze zit gewoon gezellig op de bank bij de openhaard....
Doorlopen mensen, niets aan de hand![]()
[..]
't is echt verschrikkelijk, ik zeg: kaartenaktie voor Noom
Edit,dan hoeft het dus niet meer,wat een paniek...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit,dan hoeft het dus niet meer,wat een paniek...![]()
![]()
Hoeft hij alleen nog maar een deksel te maken, 2 scharnieren en hij heeft zijn lijkkist.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:35 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door oma-Nijn op 14-10-2015 12:44:02 (spuit 11 ) ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ze ijlt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:43 schreef Koekiebakkie het volgende:
Had Naomi het nu over een telefoon en dat ze haar moeder hoorde?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zeg dat! Ik wou al een kist bij Wim gaan bestellenquote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Sorry zal het niet meer doenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit,dan hoeft het dus niet meer,wat een paniek...Ik was indd in paniek
![]()
Het staat op en gaat wat doen, mag in de krant ziek zijn en iets gaan doen![]()
![]()
Zo jammer hequote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat! Ik wou al een kist bij Wim gaan bestellen![]()
![]()
Ze loopt weer! Misschien moet iemand haar herinneren aan haar gebroken voet?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Als het vrolijk is heeft ze haar tieten en blote reet laten zien en haar moeder/vader gesproken, zo niet vrolijk heeft ze op haar klote gehadquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gina zenderkamer
Kijken hoe ze eruit komt.![]()
haha,dan zou ik elke ochtend misselijk moeten zijn,sta altijd supersnel opquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi is te snel haar bed uitgegaan en is daarom de hele ochtend kotsmisselijk![]()
![]()
Hoe kan die in godsnaam snel haar bed uitkomen, dat heb ik haar nog nooit zien doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
Naomi is te snel haar bed uitgegaan en is daarom de hele ochtend kotsmisselijk![]()
oepsquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:49 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gabs tegen Armanda:Ben jij dat met je broer
Armanda:Nee is met mijn nichtje![]()
![]()
Dacht meer aan deze.....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Edit,dan hoeft het dus niet meer,wat een paniek...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht meer aan deze.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[..]
Dacht meer aan deze.....ahhh FritsieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Dacht meer aan deze.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie goeie
![]()
Armanda gaat een vest van traditioneel wol(geen idee wat dat is) bestellen op MP. Gaat makkelijk lukken binnen 5 dagen, zegt ze.
Die krijgt ook aardig de vrije hand.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dacht meer aan deze.....Hijs leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Heel treffend.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die oren en die kleermakerszit is toch sprekend Noom
Melk van een dier mag niet, een ei uit een dier mag niet. Maar wol van een dier mag wel?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:52 schreef beequeen het volgende:
Armanda gaat een vest van traditioneel wol(geen idee wat dat is) bestellen op MP. Gaat makkelijk lukken binnen 5 dagen, zegt ze.
Die krijgt ook aardig de vrije hand.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Schapenwol misschien? tja weet anders nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:52 schreef beequeen het volgende:
Die krijgt ook aardig de vrije hand.![]()
Beetje vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Melk van een dier mag niet, een ei uit een dier mag niet. Maar wol van een dier mag wel?
Wiki:quote:Materialen die ook verkregen kunnen worden zonder dat het dier gedood hoeft te worden (zoals scheerwol en angorawol) worden in principe eveneens afgewezen omdat ze samenhangen met het (in gevangenschap) houden van de desbetreffende dieren, terwijl het weghalen ervan dierlijk leed veroorzaakt, doordat het op een onnatuurlijke en vaak pijnlijke wijze gebeurt"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ik ben al aan het zoeken en het klopt niet. Misschien heb ik het verkeerd verstaan, maar ik dacht echt dat ze traditionele wol zei. Dat zou ze dan niet mogen dragen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Dotteke het volgende:
Melk van een dier mag niet, een ei uit een dier mag niet. Maar wol van een dier mag wel?
http://www.nvz.nl/interne(...)58adf2b315b54a350d15“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
gezeik is het breken we onze nek over kippen op straat hup de pan inquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Melk van een dier mag niet, een ei uit een dier mag niet. Maar wol van een dier mag wel?![]()
Twinning = boring![]()
Verkeerde quote, sorry.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef danaqui het volgende:
Gina nog niet gezien, die zal wel in haar nest liggen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nee, ze gebruikt niks van wat een dier geeft/komt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:55 schreef danaqui het volgende:
Schapenwol misschien? tja weet anders niet“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Omdat ze last heeft van dr stalpoten zou iedereen bij dr ,moeten gaan kijken ? Alsof ze zelf zo meelevend is naar anderen toe.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:28 schreef mario390 het volgende:
niemand gaat naar Naomi kijken wat en Volk!![]()
Dotteke,een heel intelligente kritiek dat je geeft,ik heb zelfs niet aan gedacht!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Melk van een dier mag niet, een ei uit een dier mag niet. Maar wol van een dier mag wel?![]()
![]()
Zie post boven jequote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, ze gebruikt niks van wat een dier geeft/komt.![]()
Meende het ook te zien ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:57 schreef danaqui het volgende:
Lag er nou een rose koek op de grond? Kon niet cappen Gyazo doet t niet![]()
Voor een ei hoeft een dier ook niet gedood te worden toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Beetje vreemd inderdaad.
Wiki:
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nou ik ben benieuwd,. als ze het wel doet dan weten we genoegquote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken en het klopt niet. Misschien heb ik het verkeerd verstaan, maar ik dacht echt dat ze traditionele wol zei. Dat zou ze dan niet mogen dragen.
http://www.nvz.nl/interne(...)58adf2b315b54a350d15Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
das een kuikenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor een ei hoeft een dier ook niet gedood te worden toch?Twinning = boring![]()
vreemd inderdaad, leer mag niet, is het vel van een dier, maar wol is toch ook het vel van een dier ?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor wol ook niet. Ik denk dat ze ook een antroposofische inslag heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:00 schreef Dotteke het volgende:
Voor een ei hoeft een dier ook niet gedood te worden toch?
Dat zijn ook van die zwevers.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
nee hoor niet alle eieren zijn bevruchtquote:There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Ben echt benieuwd wat ze er mee gaat doen en of het klopt wat BeeQueen zegt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:00 schreef Paule33 het volgende:
[..]
Dotteke,een heel intelligente kritiek dat je geeft,ik heb zelfs niet aan gedacht!
De tijd zal het lerenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het niet bevrucht is niet.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
als melk van een koe niet mag, hoe zit het dan met moedermelk en baby"s ?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor wol ook niet. Ik denk dat ze ook een antroposofische inslag heeft.
Dat zijn ook van die zwevers.![]()
nee wol is vachtvdat uit het vel groeit zelfde als jouw haar zeg maarquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
vreemd inderdaad, leer mag niet, is het vel van een dier, maar wol is toch ook het vel van een dier ?There's a virus in my system
Ze zemelt nu weer over soja/amandelmelk.quote:
― Mark Twain
Het is de jas van een dier onder de wol zit het leer zeg maar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
vreemd inderdaad, leer mag niet, is het vel van een dier, maar wol is toch ook het vel van een dier ?
Maar evengoed een dier leeft in gevangenschap en dat mag niet van die veganisten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
je hebt ook zoiets als katoen hehquote:
Ja, voor mij lullen ze zoals het hun uitkomtquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Voor wol ook niet. Ik denk dat ze ook een antroposofische inslag heeft.
Dat zijn ook van die zwevers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar dat moet toch wel "geoogst" worden?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee wol is vachtvdat uit het vel groeit zelfde als jouw haar zeg maar![]()
Daar moeten de katoenplanten voor lijdenquote:
kan je niet zien aan de buitenkantquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor niet alle eieren zijn bevruchtTwinning = boring![]()
Ook,zijde mag zeker weer niet,ivm met de rupsjes?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geschoren ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar dat moet toch wel "geoogst" worden?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
In de herhaling.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ook,zijde mag zeker weer niet,ivm met de rupsjes?
http://www.nvz.nl/interne(...)58adf2b315b54a350d15“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
is heel simpel te tjekkenquote:There's a virus in my system
Plukken doet pijn...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op zich heb ik er geen probleem mee om minder vlees te eten, doe het al paar jaar en bevalt me prima. Maar zo af en toe eens een broodje hamburger of zo, dat sla ik toch niet af hoor.
En dat er mensen zijn die alles wat van een dier afkomt verwerpen, ook prima, maar ga dat niet lopen opdringen aan een ander.
Dat je uitleg geeft over hoe en wat, ook prima, maar laat het daar dan bij en ga niet lopen drammen.
Dat zweverige daar heb ik totaal niks mee.![]()
Misschien dat, omdat het schaap sowieso geschoren moet worden, anders krijgt het last, het wel kan? In vergelijking met honing: dat wordt 'afgepakt'....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Schouwen noem je dat.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ook haar leer schoenen ,in Amerika demontraties doen ze..ook wol komt van een dier en is niet natuurlijk,leven en laten leven toch?![]()
Ja maar een kip legt ook eieren, dus die moet daar ook vanaf toch? Dan kunnen ze die toch ook gewoon eten? Helemaal als het van scharrel kippetjes komt, dat is al een stuk diervriendelijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:07 schreef Voxs het volgende:
Misschien dat, omdat het schaap sowieso geschoren moet worden, anders krijgt het last, het wel kan? In vergelijking met honing: dat wordt 'afgepakt'.![]()
en voor een salade pleeg je ook een massamoordquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Daar moeten de katoenplanten voor lijden
kloptquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook,zijde mag zeker weer niet,ivm met de rupsjes?
Ligt eraan wat er in de salade gaatquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
en voor een salade pleeg je ook een massamoord![]()
![]()
Het is allemaal nogal overdreven imo. Maar ja, ze doet haar best maar.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:08 schreef Paule33 het volgende:
Ook haar leer schoenen ,in Amerika demontraties doen ze..ook wol komt van een dier en is niet natuurlijk,leven en laten leven toch?
― Mark Twain
dat weet ikquote:
Das mooi.quote:
― Mark Twain
mwah pasta komt ook van een plant en als je geen vlees eet wat blijftver dan over voor in een salade? Kiezels en kattengrit?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ligt eraan wat er in de salade gaatThere's a virus in my system
Veganisten eten toch wel plantaardige dingen of ook niet? (Heb er te weinig verstand van ...).quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
mwah pasta komt ook van een plant en als je geen vlees eet wat blijftver dan over voor in een salade? Kiezels en kattengrit?![]()
en dat is toch niet warm?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Daar moeten de katoenplanten voor lijden![]()
Misschien omdat de kip nog wil broeden? Geen ideequote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:08 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ja maar een kip legt ook eieren, dus die moet daar ook vanaf toch? Dan kunnen ze die toch ook gewoon eten? Helemaal als het van scharrel kippetjes komt, dat is al een stuk diervriendelijker.Ik moet mij eens inlezen in het veganisme
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja klopt maar die leven ook allemaal dus dood je toch iets om te eten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Veganisten eten toch wel plantaardige dingen of ook niet? (Heb er te weinig verstand van ...).
De eerste diertje in de evolutie leken zelfs erg op planten en dat is niet voor niks want we komen technisch gezien ook een hoop overeen met planten en bomem etcThere's a virus in my system
Armanda ziet elk ei als een embryo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:12 schreef Voxs het volgende:
Misschien omdat de kip nog wil broeden? Geen ideeIk moet mij eens inlezen in het veganisme
Hier kun je wel het een en ander vinden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Veganisme“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Dan lopen er nogal wat embryo's daar rond in de loods.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Armanda ziet elk ei als een embryo.![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:15 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dan lopen er nogal wat embryo's daar rond in de loods.![]()
Tsja, dan kun je dus maar beter niet geboren worden toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja klopt maar die leven ook allemaal dus dood je toch iets om te eten.
De eerste diertje in de evolutie leken zelfs erg op planten en dat is niet voor niks want we komen technisch gezien ook een hoop overeen met planten en bomem etcWant als je echt niks mag eten, dan kun je niet leven.
Maar goed, ik ben geen veganist, dus het zal allemaal wel.
Heb wel het idee dat het allemaal wel wat minder zou mogen, dat vlees eten.![]()
Dan gooide Ivan vorig jaar een embryo op de grond.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Armanda ziet elk ei als een embryo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde het.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Armanda ziet elk ei als een embryo.
Bas vraagt of Armanda kan dansen. Stijldansen kan ze wel. Volgens Bas kan ze ook wel goed daggeren. "Wat is dat, doe eens voor? " Bas doet het voor.
Armanda "Oh..dat..jah..en keert weer naar de comp"
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Precies, daar heb ik ook moeite mee, maar vegatrutje zit daar om zoveel mogelijk mensen over te halen en of te laten nadenken over wat zij zegtquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:07 schreef Klapskaats het volgende:
Op zich heb ik er geen probleem mee om minder vlees te eten, doe het al paar jaar en bevalt me prima. Maar zo af en toe eens een broodje hamburger of zo, dat sla ik toch niet af hoor.
En dat er mensen zijn die alles wat van een dier afkomt verwerpen, ook prima, maar ga dat niet lopen opdringen aan een ander.
Dat je uitleg geeft over hoe en wat, ook prima, maar laat het daar dan bij en ga niet lopen drammen.
Dat zweverige daar heb ik totaal niks mee.
We gaan academie's en gesprekken volop krijgen daaroverWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind het meer amoeben.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:15 schreef Klapskaats het volgende:
Dan lopen er nogal wat embryo's daar rond in de loods.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
en vielen er van de week 3 embryo's op zijn kopquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dan gooide Ivan vorig jaar een embryo op de grond.![]()
![]()
Zo ,lekker glad.quote:
Ja, zielig toch voor de plantjes, allemaal gekweekt in de kas en niet lekker buiten in de open veldenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:12 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Veganisten eten toch wel plantaardige dingen of ook niet? (Heb er te weinig verstand van ...).
Ze krijgt ruim baan van de anderen, dus vinden ze het oke tot nu toe. Ik vind haar trouwens niet zo erg drammen of opleggen, ze legt meer uit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Precies, daar heb ik ook moeite mee, maar vegatrutje zit daar om zoveel mogelijk mensen over te halen en of te laten nadenken over wat zij zegt
We gaan academie's en gesprekken volop krijgen daarover...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wiki geeft ook wel wat duidelijkheid hoor.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Veganisme“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
nou we zijn omnivoren maar bewuster met vlees ongaan zou goed zijn, de keuze inde supermarkt is onbeschoft veel en onnodig waardoor er veel gefokt mowt worden. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:16 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Tsja, dan kun je dus maar beter niet geboren worden toch?Want als je echt niks mag eten, dan kun je niet leven.
Maar goed, ik ben geen veganist, dus het zal allemaal wel.
Heb wel het idee dat het allemaal wel wat minder zou mogen, dat vlees eten.
Maar goed dit wordt erg otThere's a virus in my system
Wim in de werkschuur, met zijn handen in de zakken, beetje rondkijken.. oh hij rommelt wat
Daggeren?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
Bas vraagt of Armanda kan dansen. Stijldansen kan ze wel. Volgens Bas kan ze ook wel goed daggeren. "Wat is dat, doe eens voor? " Bas doet het voor.
Armanda "Oh..dat..jah..en keert weer naar de comp""Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Zeg ik het verkeerd?quote:ow..hmm misschien verkeerd verstaan.
Rare lui danquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, zielig toch voor de plantjes, allemaal gekweekt in de kas en niet lekker buiten in de open velden![]()
![]()
Daggeren is populair geworden als woord door de televisie serie Oh Oh Cherso. Daggeren komt van het Engelse dagger dat een slangwoord is voor het mannelijke geslachtsdeel. Het principe van daggeren is simpel: de man tilt de vrouw omhoog en zwaait haar van voor naar achter tegen zich aan. De vrouw spreidt haar benen en legt deze om de man heen en dan: beuken maar.quote:Twinning = boring![]()
Ik nietquote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Wim verontwaardigd dat het zo'n puinzooi is in de schuur....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
FF mensen kunnen zelf googlen ook he?quote:
Het is zijn schuur toch??quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef Voxs het volgende:
Wim verontwaardigd dat het zo'n puinzooi is in de schuur."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Net zoals veters strikken, klok kijken, met mes en vork eten..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:22 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zich normaal aankleden is al een hele opgave daar ....."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Geen idee of het 'zijn' schuur is. Hij is verontwaardigd iig. En ruimt nu op.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Het is zijn schuur toch??...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Er is meer dan Gio.quote:
gebruik ocam voor foto en dan de zeer snelle uploader
https://www.anony.ws/)
Met "BBcodes uitgebreid" (link is dan incl img )![]()
En van Naomi kan je het wel hebben, die kan er ook wat van hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef mario390 het volgende:
dat penetrante geschreeuw van gabs arrrrrr![]()
Ik doel op de ruim zichtbare onderbroekquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is meer dan Gio.
gebruik ocam voor foto en dan de zeer snelle uploader
https://www.anony.ws/)
Met "BBcodes uitgebreid" (link is dan incl img )
Bedankt voor de tips.![]()
Fixedquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:24 schreef mario390 het volgende:
dat penetrante geschreeuw van gabs Kutgnoom arrrrrr![]()
![]()
![]()
Ik ben graag behulpzaam.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
FF mensen kunnen zelf googlen ook he?
Ja ik zie die gina wel eens met een mes en vork eten. Ik zou daar niet graag naast of tegenover willen zitten ....quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:23 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Net zoals veters strikken, klok kijken, met mes en vork eten..![]()
Op die foto lijkt het net of er een grote fles tussen dr benen staan. De nieuwe melkflessen zijn zeker gearriveerd ...quote:![]()
ja maar gabs doet het al de hele dag nuquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En van Naomi kan je het wel hebben, die kan er ook wat van hoor.![]()
ik vind dat zo lelijk hequote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:29 schreef Bramenstruik het volgende:
Is dat nou nog steeds fashion, die bontjkraagjes?Twinning = boring![]()
Ivan bouwt een vuurtje. Het lijkt erop dat ze een 'fotoshoot' gaan doen?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Hij gaat over vuur heen springen voor de foto'squote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:30 schreef Voxs het volgende:
Ivan bouwt een vuurtje. Het lijkt erop dat ze een 'fotoshoot' gaan doen?----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
hij gaat door het vuur springenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:30 schreef Voxs het volgende:
Ivan bouwt een vuurtje. Het lijkt erop dat ze een 'fotoshoot' gaan doen?Twinning = boring![]()
het leek op een gegeven moment, hoe groter de bontkraag, hoe groter het aanzien in een bepaalde groepquote:Make trouble not war![]()
Lol. Ze doen maar bij voorbaat een SL, mocht het mis gaan dan zien we het nietquote:----------------------------
dont try this at homequote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lol. Ze doen maar bij voorbaat een SL, mocht het mis gaan dan zien we het nietTwinning = boring![]()
Zolang ie maar hoog genoeg springtquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Lol. Ze doen maar bij voorbaat een SL, mocht het mis gaan dan zien we het niet![]()
![]()
Jackass...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
branden in hel is al een prestatie, maar in Utopia is er dan toch ect iets mis gegaanMake trouble not war![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:35 schreef Bramenstruik het volgende:
branden in hel is al een prestatie, maar in Utopia is er dan toch ect iets mis gegaan![]()
----------------------------
Zou er veel verschil in zitten denk je? Utopia of de hel?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:35 schreef Bramenstruik het volgende:
branden in hel is al een prestatie, maar in Utopia is er dan toch ect iets mis gegaanDenk dat het er in de hel wat minder ijzig aan toe gaat.
![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:36 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou er veel verschil in zitten denk je? Utopia of de hel?Denk dat het er in de hel wat minder ijzig aan toe gaat.
Make trouble not war![]()
kloptquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:37 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Dat er nooit zwaar gewonden zijn gevallen snap je ook niet.Twinning = boring![]()
Dun of Dum ofzoquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die Bam, of hoe heette die gast, is verongelukt maar dat had niks met de show te maken.Make trouble not war![]()
Nee, die beste vriend van hem Ryan. Die zat ook in de show. Maar hij verongelukte toen ie dronken was, met andere mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die Bam, of hoe heette die gast, is verongelukt maar dat had niks met de show te maken.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heb toen op tv dat autowrak gezien .... was niet zo heel raar dat ie daar niet levend uit is gekomen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:40 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Nee, die beste vriend van hem Ryan. Die zat ook in de show. Maar hij verongelukte toen ie dronken was, met andere mensen.![]()
Ja, ik vind hem vreemd hoe weinig die 2 uitspreken, en elke x als nicole er een soort van commentaar opkrijgt zegt ze.. houd maar op anders word het een ''dingentje''quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:41 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Is weer wachten denk ik op de zoveelste ontploffing.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ha lefgozer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij gaat over vuur heen springen voor de foto's
Sorry voor late reactie. Inet ligt er hier uit....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bam Margera leeft nog...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:39 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Die Bam, of hoe heette die gast, is verongelukt maar dat had niks met de show te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat vreselijke burgerlijke ook van Nicole, zou er gek van worden, samen naar bed " ik ga naar slapen, ga je mee?" Dat achter elkaar moeten staan, je al aangevallen voelen als "je vriend" er een andere mening op na houdt, vreselijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:41 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Is weer wachten denk ik op de zoveelste ontploffing.Make trouble not war![]()
Sorry Mario.quote:
Die leeft ook nogquote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Peewee toch? die kleine kabouter is toch dood?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: