SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
Dat wordt ook een computermeid,gisteren avond zat ze ook de hele tijd met Ivan bij de pc.Dacht begrepen te hebben dat ze zich ook met de evenementen ging bemoeienquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Opvallend, hoe ze telkens naast Ivan moet zitten.
Rowena wacht ook op een computer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Mario,dit is Floki...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
daar was ik al bang voor,weer zo'n pcplakkerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat wordt ook een computermeid,gisteren avond zat ze ook de hele tijd met Ivan bij de pc.Dacht begrepen te hebben dat ze zich ook met de evenementen ging bemoeien![]()
krijg nou wat dacht dat Laaf op bezoek kwamquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Mario,dit is Floki...![]()
![]()
maar de streams zind stukquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
zie je de message echt niet van gisteren?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Nicole druk in de keuken, opruimen.Waar is Cees eigenlijk,die is normaal de keuken niet uit te slaan.![]()
Die zal wel gevlucht zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Gooddeal het volgende:
Nicole druk in de keuken, opruimen.Waar is Cees eigenlijk,die is normaal de keuken niet uit te slaan.Nicole had toch gezegd dat Cees niet moest denken dat de keuken opruimen daginvulling was ?
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef mario390 het volgende:
Ivan heeft en trap tegen de stoel gedaan!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op wie.quote:
Ik zie dat hij weer met Nicole praat. Ze staan samen bij de plotterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
yep nu praten ze weer vroeger was nog stillequote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op zie.
Ik zie dat hij weer met Nicole praat. Ze staan samen bij de plotter![]()
Ow, verhip ja, zou hij dan toch gaan luisteren?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zal wel gevlucht zijnNicole had toch gezegd dat Cees niet moest denken dat de keuken opruimen daginvulling was ?
Staat daar nou een hele emmer met kit spuiten op het aanrecht, of wat is dat.![]()
Goed.... je moest de groetjes hebben van kipquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:06 schreef Estherdv het volgende:
hoe is het met de kip met het gebroken pootje?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: