Die blauwe had F ook (maar dan met een witte ster erop) en die had echt dikke peddeltjesquote:Op zondag 25 oktober 2015 08:41 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Weet jij of deze ook ruim genoeg zijn bij de wreef?
Maillots onder haar broek (evt met antislip) zijn ook nog wel warm genoeg nu binnen denk ik en zou knap zijn als ze die uit krijgt .quote:Op maandag 2 november 2015 21:47 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb serieus al opmerkingen gehad van mensen in de supermarkt. "Ach, blote voetjes! Wat sneu zeg! Heeft ze het niet koud?". Nou, blijkbaar niet, anders trok ze ze niet uit hè.. Sjonge.
Nu hebben we een voetenzak. Maar bij autoritten, ritjes op de fiets en gewoon in huis is het standaard blote voeten. En dan je sok of schoen wel proberen op te eten, natuurlijk. Of proveren of mama ze past.
Hier, vanaf 9-11quote:Op maandag 2 november 2015 21:48 schreef Lamb29 het volgende:
Thanks ik ga op strooptocht!
Helaas geen primark in de buurt. (Of zoals vriend zegt gelukkig)
Die meest rechter is wel leuk idd! Ga de 9de eens kijken.quote:Op maandag 2 november 2015 22:01 schreef mignonne het volgende:
[..]
Hier, vanaf 9-11
http://www.lidl.nl/nl/Off(...)Detail&id=18022&ar=2
Wel herkenbaar van dat dekengevoel. A. heeft nu een onesie pyjama van hema, die draagt ze heel graag maar is toch niet hetzelfde als die fleece huispakken.
Ja voor buiten vind ik dat een goed ideequote:Op maandag 2 november 2015 21:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maillots onder haar broek (evt met antislip) zijn ook nog wel warm genoeg nu binnen denk ik en zou knap zijn als ze die uit krijgt .
Qua schoenen niet echt tips als veters, klittenband en knoopjes afvallen
Hoge gevoerde slofjes van Aapies / Carozoo en dan voor als je de deur uit moet een elastiekje eromheen?quote:Op maandag 2 november 2015 21:28 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek ook een beetje warme winterse slofjes voor mijn nog-niet-lopende-maar-wel-af-en-toe-stapjes-zettende-dreumes. Liefst leer, flexibele zool, lekker warm. Alleen.. ze trekt altijd alles uit. Iemand nog tips? Tot nu toe is alles met klitteband, drukknoopjes of veters kansloos, dat heeft ze binnen 10 seconden uit.
Ik vind die van H&M wel redelijk passend vallen...quote:Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Krisvc het volgende:
Waar o waar haal ik passende maillots? Ik heb een maillot maatje 50 van de Zeeman en die is nu terwijl L. maat 68 draagt nog steeds 10x te groot.
Hema? Die vallen wel wat klein, ik koop altijd een maat groter.quote:Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Krisvc het volgende:
Waar o waar haal ik passende maillots? Ik heb een maillot maatje 50 van de Zeeman en die is nu terwijl L. maat 68 draagt nog steeds 10x te groot.
Action!quote:Op woensdag 4 november 2015 12:53 schreef Krisvc het volgende:
Bij H&M tot 74, of past dat ook niet meer? En zara heeft er eentje, gebreid, tot maat 80 (op beide sites gewoon bij de broekjes, niet de pyjama's)quote:Op donderdag 5 november 2015 15:48 schreef Rawedni het volgende:
Weet iemand waar je (betaalbare) pyjamabroeken met voetjes kan kopen in grotere maten dan 68? Overal gaan ze niet verder dan 68
Zulke dus:
[ afbeelding ]
74 kan nog net ja! Ik zie ze alleen niet online? Alleen broekjes zoek ik jaquote:Op donderdag 5 november 2015 20:55 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij H&M tot 74, of past dat ook niet meer? En zara heeft er eentje, gebreid, tot maat 80 (op beide sites gewoon bij de broekjes, niet de pyjama's)
Pakjes aan een stuk met voetjes hebben ze bij Next ten overvloede tot maat 86/92, of wil je dat juist niet?
Die van Zeeman hebben we nu (gewoon wit) maar die gaan maar tot 68..quote:Op donderdag 5 november 2015 23:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zag ze bij zeeman of wibra met voetjes deze week... Ik denk wibra. Ook groter dan 68. Sowieso valt de (broek van de) pyjama die ik in 74 heb gekocht hilarisch groot, mn dochter past er bijna 2 x in
Ik zit te kijken inderdaad, thanksquote:Op vrijdag 6 november 2015 17:35 schreef Kyara het volgende:
Babywalz.nl. En dan de bornino basics. Gaan tot maat 74/80. In verschillende kleuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |