Oh topquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:16 schreef mignonne het volgende:
Ze hebben overigens ook grotere maten, voor de mama's met grotere kindersdie vergeet ik nog wel ns
[ afbeelding ]
16,99
Ik haalde ze meestal bij Hema. Daar zit dan meestal een bijpassende poppenponnetje bij ♡ zo zoetquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:03 schreef elamanilo het volgende:
Iemand tips voor nachtjaponnetjes in maat 98, voor een schappelijke prijs?
Ja in de folder stond vanaf ma 19equote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:20 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Oh topMaandag toch?
Dan toch maar even kijken voor die rechts onder
Thanks voor het toevoegen aan de OP.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:15 schreef Kyara het volgende:
Oh, dat is handig. Ik heb in Frankrijk een heel fijn broekje gekocht. Zit echt perfect.
Wat zoetquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:20 schreef Franny_G het volgende:
Voor een meisje dat momenteel helemaal gek van schommelen is:
[ afbeelding ]
.
Met dit vestje.
[ afbeelding ]
Goed nieuws! Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:14 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mignonne wat schattig dat er zo'n poppenponnetje bij zit.
Mijn favoriete Franse merk heeft vanaf vandaag een webwinkel voor Nederland. Goh wat baalde ik toen de laatste Okaidi uit Nederland verdween, ik zou zelfs rond kerst naar België gaan om daar te shoppen, maar nu is er gelukkig Okaidi.com.Misschien iets iets voor in de OP?
Thanks, ga ik toch nog eens daar kijken, vorige keer niet gevonden! Maar toen was ik ook vooral een waterkoker aan het kopen en alleen vluchtig langs de kinderafdeling geweestquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 20:33 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik haalde ze meestal bij Hema. Daar zit dan meestal een bijpassende poppenponnetje bij ♡ zo zoet![]()
Maar ik weet niet of je zoiets zoekt en of dat qua prijs ok is.
[ afbeelding ]
Wat ontzettend leuk! Mooooi dat geelquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:20 schreef Franny_G het volgende:
Voor een meisje dat momenteel helemaal gek van schommelen is:
[ afbeelding ]
.
Met dit vestje.
[ afbeelding ]
Mijn moeder was vanochtend meteen gaan kijken voor een pak. De 74/80 was er al niet meerquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:25 schreef Lamb29 het volgende:
En hoeveel lidl jassen zijn er gescoord hier?
Hier alleen handschoenen want ze zat precies tussen 2 maten in..
Jas, broek, handschoenen, laarzen en helm gehaald vanmorgenquote:Op maandag 19 oktober 2015 12:25 schreef Lamb29 het volgende:
En hoeveel lidl jassen zijn er gescoord hier?
Hier alleen handschoenen want ze zat precies tussen 2 maten in..
quote:Op maandag 19 oktober 2015 13:48 schreef mousemicky het volgende:
Ik moet nog naar de Lidl...
Maar ik heb net gepast, z'n jas van vorig jaar past ook nog, dus geen ramp als ze op zijn. Heb alleen beloofd ook voor een vriendin te kijken, en wil eigenlijk wel snowboots voor J. Niet voor de sneeuw, maar voor het bos in de winter. Daar zij we vaak, en gewone rubberlaarzen zijn dan toch echt vaak te koud...
Ik heb t al in huis!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Na I's dutje ga ik kijken voor een pak voor JM! Heb twee filialen dichtbij, dus ik heb goede hoop.
Oh, ok!quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb t al in huis!
Hopelijk zie je dit nog.
Kan vanavond evt nog wel langs 1 rijden in een minidorp? Daar ligt elke aanbieding 2 weken later nog te liggen. Dus wat dat betreft heb ik daar nog hoop.quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:31 schreef BlueEyes het volgende:
Lidl in Amstelveen was alleen nog mini of way to big.
Geen 86/92 meer tenzij ik hem rose aan zou trekken.
Snowboots waren er nog 5 paar
+1quote:Op maandag 19 oktober 2015 14:10 schreef Butterflower het volgende:
Snowboots heb ik niet naar gekeken, stom want die waren er wel
Ik dacht dat dat grijze pak wel kon voor mijn zoon! Op het plaatje zaten daar geen roze ritsen opquote:Op maandag 19 oktober 2015 14:18 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb t al in huis!
Hopelijk zie je dit nog.
E heeft de grijze jas met sterren gekregen. Ik weet niet meer wie het zei, maar die is imho echt niet voor jongensGruwelijk roze binnenkant en ritsen enzo...
Maar hey, 13 euro en dr goeie winterjas is gekregen
Klopt niet heel dik, maar hier hebben ze hem beide vorige winter de hele winter aan gehad zonder koud te hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2015 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond die jassen helemaal niet zo dik/warm voelen, of ligt dat aan mij?
Ik heb wel een skipak meegenomen voor op de fiets, een blauwe met grijs en rood, was de enige die er nog lag in 74/80.
ja ze vallen best royaal volgens mijquote:Op maandag 19 oktober 2015 15:32 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Klopt niet heel dik, maar hier hebben ze hem beide vorige winter de hele winter aan gehad zonder koud te hebben.
Kunnen dit jaar nog een (halve?) winter mee voor beide. Dus deze keer niet op jacht geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn kind kan als roze worstje de winter door
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2015 16:37:41 ]
Ja is een 74/80, dus ze vallen groot! Maar goed, ze kruipt er vrolijk in rond dus heel erg veel te groot is het ook weer niet. Ohja en ze werd boos toen hij uit moestquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
is dat een 74/80, razz?
Die kan wel ff mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Frans! Pakboksquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:10 schreef Stormqueen het volgende:
Jaaa pak! Dan zijn mauw en Fedde pakbuddies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |