abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:49:09 #26
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156825973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:43 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Wat ik niet begrijp, als je het zo koud hebt, waarom je niet uit jezelf gaat helpen met het schoonmaken van douches en toiletten.
Dat mogen in die cultuur alleen vrouwen doen, de man staat op een standbeeld en daar is niet aan te tornen. Oh wat een cultuurverrijking dit, al die linkse mokkels zijn binnen 20 jaar hun verworven vrouwenrechten allemaal weer kwijt. Lekker liedjes blijven zingen dom wicht. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:49:57 #27
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156825984
Het woord tent dekt de lading trouwens niet.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156825991
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:15 schreef FastFlyingJackson het volgende:
"Ik kan geen seks hebben met mijn vrouw," zegt een van de mannen. "Dat is een groot probleem."
Daar moet ik de beste man dan wel gelijk in geven.

Aan de andere kant is het wel spannend; de rest kan het allemaal horen tenzij je heel stilletjes doet :9 B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156826024
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:50 schreef Geralt het volgende:

[..]

Daar moet ik de beste man dan wel gelijk in geven.

Aan de andere kant is het wel spannend; de rest kan het allemaal horen tenzij je heel stilletjes doet :9 B-)
Heel je familie, inclusief oma, schoonzus en de neefjes en nichtjes, staat om je bed heen te kijken "wat doen papa en mama nou??"
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_156826031
Nederland begint een derdewereldland te worden. Men kan niet eens fatsoenlijk een paar asielzoekers opvangen. Ipv dat de politiek acties onderneemt moet men eerst maandenlang over elkaar pik heen vallen over wie er de grootste heeft en neemt men uiteindelijk halve maatregelen :')

Nederland :')
pi_156826050
Men heeft veel te makkelijk mensen in het begin een huis gegeven. Nu willen al die andere Afrikanen dat ook. Gevolg van visieloze politiek.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:54:49 #32
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_156826076
Is het vluchtelingetje-pesten van overheidswege al begonnen? Zijlstra zal zich in de handen wrijven van genoegen. Nog een dekentje minder, rantsoen minimaliseren, kachel een graadje lager en ja hoor, daar gaan ze weer.
Lekker Hollands. Goedkoop en in het geniep.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:55:03 #33
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156826081
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nederland begint een derdewereldland te worden. Men kan niet eens fatsoenlijk een paar asielzoekers opvangen. Ipv dat de politiek acties onderneemt moet men eerst maandenlang over elkaar pik heen vallen over wie er de grootste heeft en neemt men uiteindelijk halve maatregelen :')

Tijd om te verhuizen, toch? Oh nee. Want dit land geeft jou wel je natje en je droogje en je mag gewoon lekker blaffen naar de baas zonder dat je in het hondenhok moet slapen. Eigenlijk wel heel fijn hier maar wel blijven blaffen, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156826098
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:

Een paar..juist ja.
pi_156826121
quote:

Politici spelen het spelletje: wie belooft de vluchteling het minst.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156826129
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:22 schreef nietzman het volgende:
Wat leuk, zo'n topic. Hadden we nog niet.

Maar je kunt als Nederland zijnde best het fatsoen hebben om gezinnen een beetje warm en schoon op te vangen. Kom op man, we zijn toch geen derde wereldland? En mensen op een kluitje proppen is ook vragen om verder gezeik natuurlijk. Dan slaan onze eigen tokkies elkaar ook de hersenen in.
Bullshit, enkeltje zandbak terug als het je hier niet bevalt. Je komt toch om de veiligheid en niet voor de luxe? Of toch niet? In dat geval ben je geen vluchteling maar een economische gelukzoeker. Maak de voorzieningen sober en dan zal je zien dat ze al snel verder trekken. Andere Europese landen (waaronder Frankrijk) hanteren met succes deze aanpak terwijl Nederland weer de Gekke Henkie speelt.
pi_156826135
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Tijd om te verhuizen, toch? Oh nee. Want dit land geeft jou wel je natje en je droogje en je mag gewoon lekker blaffen naar de baas zonder dat je in het hondenhok moet slapen. Eigenlijk wel heel fijn hier maar wel blijven blaffen, he.
Ik geef mezelf een natje en een droogje. Daar werk ik voor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:59:06 #38
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_156826161
Ze worden al echte Nederlanders: Klagen over alles! 8-)
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 14 oktober 2015 @ 10:59:50 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156826176
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Elzies het volgende:Maak de voorzieningen sober en dan zal je zien dat ze al snel verder trekken.
Sober is subjectief en daar mag je best wat van vinden/ zeggen :7 ook als vluchteling.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:00:44 #40
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_156826197
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Wat heeft dit inhoudelijk met mijn bericht te maken? Waarom val je mij persoonlijk aan?
Jij claimt dat Nederland een 3e wereldland begint te worden. Ik woon toevallig in een 3e wereldland. Mijn conclusie. Je moet niet zo zeiken, jong. Het zijn altijd de meest volgevreten verwende mensen die het hardst lopen te kankeren.

Ik zal je nog wat vertellen. Hoe ze in dit land met vluchtelingen omgaan is pas bij de honden af. Hier krijg je een geweer op je borstkas, spuug in je gezicht en een verrot stukje grond omheind met prikkeldraad met wat doeken en de mededeling dat als je over een week niet weer opgerot bent naar je eigen land je dat jij en je kinderen een kogel kunnen verwachten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frutsel op 14-10-2015 11:14:36 ]
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_156826303
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:59 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Sober is subjectief en daar mag je best wat van vinden/ zeggen :7 ook als vluchteling.
Als je als vluchteling nu al gaat klagen dat je in een tentje moet gaan slapen. De opvangplekken barsten nu al uit zijn voegen. Tja, dan zal er voor de volgende lichting die hierna toe komt weinig alternatief zijn. Uiteindelijk kom je uit bij de keuze tussen slapen in een tent in een warme zandbak (binnen de regio) of slapen in een tent op een koud en mistig veld. (in ons natte kikkerlandje)
pi_156826308
Het wordt tijd dat Alberto Stegeman ingeschakeld word. Het kan niet zo zijn dat de faciliteiten niet overeenkomen met de reisfolder.
  Spellchecker woensdag 14 oktober 2015 @ 11:08:36 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_156826324
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zal je zien dat het in december 15 graden gaat vriezen en met Kerst de Elfstedentocht gehouden gaat worden.
Cold? We'll show you cold!
Vreemd; ze hebben daar al vanalles gehoord over Nederland, vooral dat hier alles gratis is, maar niet over de Hollandsche winters? Met boerenkool en spek, snert met rookworst. We mogen wel Sinterklaas spelen maar geen Zwarte Piet?
pi_156826337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:08 schreef maily het volgende:

[..]

Vreemd; ze hebben daar al vanalles gehoord over Nederland, vooral dat hier alles gratis is, maar niet over de Hollandsche winters? Met boerenkool en spek, snert met rookworst. We mogen wel Sinterklaas spelen maar geen Zwarte Piet?
spek :D
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator woensdag 14 oktober 2015 @ 11:10:10 #45
8781 crew  Frutsel
pi_156826345
Zo ff wat kou de tent uit geveegd

Anyway, een paar extra dekens moet toch wel geregeld kunnen worden voor die mensen?

[ Bericht 91% gewijzigd door Frutsel op 14-10-2015 11:15:30 ]
  woensdag 14 oktober 2015 @ 11:17:23 #46
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_156826463
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:07 schreef Elzies het volgende:
Als je als vluchteling nu al gaat klagen dat je in een tentje moet gaan slapen. De opvangplekken barsten nu al uit zijn voegen. Tja, dan zal er voor de volgende lichting die hierna toe komt weinig alternatief zijn. Uiteindelijk kom je uit bij de keuze tussen slapen in een tent in een warme zandbak (binnen de regio) of slapen in een tent op een koud en mistig veld. (in ons natte kikkerlandje)
En dus mogen ze er niks van vinden of zeggen? Rare redenatie.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_156826529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 10:21 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij is het eten gewoon halal. Verder is het heel raar dat ze halal eten eisen. Ze hebben niks te eisen. Ze migreren naar een Christelijk land waar varkensvlees gebruikelijk is. Als ik naar Syrië zou emigreren en daar gratis onderdak en voeding zou krijgen, ga ik ook geen varkensvlees eisen.
Dat klinkt redelijk xylofoon.
pi_156826603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:22 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat klinkt redelijk xylofoon.
:?
pi_156826634
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:26 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

:?
[ afbeelding ]
Ik denk ik gebruik voor de verandering een ander woord met een 'x' met dezelfde relevantie.
pi_156826685
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 11:28 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ik denk ik gebruik voor de verandering een ander woord met een 'x' met dezelfde relevantie.
Xantippe?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')