abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156844227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:15 schreef berko13 het volgende:

[..]

Wat vindt je van het voorstel van Geert Wilders dat Palestina in Jordanië komt te liggen en dat Israël Judea en Samaria annexeert?
Gewoon de grenzen aanhouden die er nu zijn en stoppen met de kolonisatie.
pi_156844267
quote:
3s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:18 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Gewoon de grenzen aanhouden die er nu zijn en stoppen met de kolonisatie.
Zolang daar 2 volkeren samengetroept zitten op zo'n smal land zal daar bloed blijven vloeien denk ik. Geert Wilders zijn voorstel zou beide volkeren rust en hoop geven.

http://www.nu.nl/politiek(...)nnen-huisvesten.html
pi_156844342
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Goed artikel uit de Elsevier

[..]

Kop, Spijker, raak. Elsevier schrijft goede stukken de laatste tijd.
pi_156844487
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 23:48 schreef Houtenbeen het volgende:
Goed artikel uit de Elsevier

[..]

Had het vanmiddag al gelezen. Ja, ben ik het toch met Leon de Winter wel eens eigenlijk idd. Vraag me ook af wat we binnenhalen hoor.
I´m back.
pi_156844657
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 00:21 schreef berko13 het volgende:

[..]

Zolang daar 2 volkeren samengetroept zitten op zo'n smal land zal daar bloed blijven vloeien denk ik. Geert Wilders zijn voorstel zou beide volkeren rust en hoop geven.

http://www.nu.nl/politiek(...)nnen-huisvesten.html
Really? De undercoverlobbyst voor de joden heeft een oplossing waarbij de palestijnen "vrijwillig" naar jordanie moeten en dat land moet "vrijwillig" omgedoopt worden tot palestina.

En isreal krijgt de rest? _O-
Zie!
pi_156844823
quote:
10s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 01:09 schreef johnson555 het volgende:

[..]

Really? De undercoverlobbyst voor de joden heeft een oplossing waarbij de palestijnen "vrijwillig" naar jordanie moeten en dat land moet "vrijwillig" omgedoopt worden tot palestina.

Tsja vrijwillig moet niet he. Je kan met financiële steun van zowel van rijke Amerikaanse zionisten, de Europese Unie en Israël zelf terugkeersubsidies bieden aan Palestijnse families die naar Jordanië willen gaan om zo een steuntje in de rug te geven en zodat ze denken dat ze daar een betere toekomst kunnen uitbouwen. Gaat een familie van 5 personen 50.000 ¤ (10.000 per man) weigeren? Ik denk dat niet.

Twee staten zijn in mijn ogen gewoon niet (meer) mogelijk, enkele problemen die zo in me opkomen:
- Israël zal Jeruzalem nooit meer splitsen (zelfs de linkerzijde staat daar niet voor te springen) en de Palestijnen zullen nooit een staat aanvaarden zonder Oost-Jeruzalem als hoofdstad
- Israël zal een gedemilitariseerde Palestijnse staat willen, de Palestijnen zullen zeggen wij willen ook een leger
- Israël zal controle willen houden aan de buitengrenzen met Syrië en Jordanië om eventuele toekomstige oorlogen beter aan te kunnen
- 4 miljoen Palestijnse vuchtelingen zijn er waarvan Abbas het recht op terugkeer eist. Israël heeft daar ten eerste geen plaats voor en ten tweede zitten ze er niet op te wachten omdat zoiets een demografische catastrofe zou zijn voor het land
- Wat met de honderdduizenden Joodse kolonisten? Israël had in 2005 de grootste moeite van de wereld met 9.000 Joden uit Gaza te deporteren en nu gaan ze dat doen met 50 keer zoveel? Ain't gonna happen.
En dan zijn er wellicht nog honderd andere problemen.

De europese leiders moeten beseffen dat de tweestaten"oplossing" dood en begraven is en dat we op zoek moeten naar andere, creatieve manieren om een einde te maken aan het conflict. En dan heeft Wilders misschien wel de minst slechtste oplossing te pakken...

Zolang daar 2 volkeren op elkaar gepakt zitten, zie ik geen einde komen aan het bloedvergieten. Dan zitten we binnen 100 jaar nog naar een oplossing te zoeken... Wat dan weer niet betekent dat er geen minderheden in Israël kunnen leven.
pi_156844859
quote:

[..]

De tragiek voor de Palestijnen is in feite dat niemand hen wil hebben, ook hun islamitische buren niet. Volgens mij zijn ze met veel geweld ook Jordanië uitgezet. In Libanon wilden ze hen ook niet hebben.
Als westerling zeg je, wat maakt het uit, die Sykes-Picot grenzen zijn geen echte grenzen tussen volkeren, maar kennelijk ligt dat niet zo zelfs bij de Arabieren niet.
I´m back.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:19:56 #58
434283 topdeck
graag op anoniem
  donderdag 15 oktober 2015 @ 08:21:42 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156845695
Interessante rage. Paar mensen prikken en dan neergemaaid worden.
pi_156847167
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 01:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De tragiek voor de Palestijnen is in feite dat niemand hen wil hebben, ook hun islamitische buren niet. Volgens mij zijn ze met veel geweld ook Jordanië uitgezet. In Libanon wilden ze hen ook niet hebben.
Als westerling zeg je, wat maakt het uit, die Sykes-Picot grenzen zijn geen echte grenzen tussen volkeren, maar kennelijk ligt dat niet zo zelfs bij de Arabieren niet.
Dat is natuurlijk wel veelzeggend te noemen. Feit blijft overeind staan dat de Palestijnen telkens opnieuw beginnen met een spiraal van geweld. Via zelfmoordaanslagen, via de raketten van Hamas of door individuen waarbij het doelloos neersteken van onschuldige burgers de laatste trend schijnt te zijn. De Palestijnen mogen van geluk spreken dat ze geen China of Rusland als buurland hebben. Dan was de Gazastrook allang weggebombardeerd tot een vlakke parkeerplaats.
pi_156847202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:58 schreef love7 het volgende:
Israël gaat voor de 1 staat oplossing, Hamas en Abbas en al die gematigde Palestijnen worden rechts ingehaald door de islamitische staat. Het eindigt in een grote bloedige oorlog tussen de islamitische staat en Israël. Uiteindelijk zal Israël net als de kruisvaarderstaatjes uit het verleden eindigen, die kruisvaarderstaatjes bestonden langer dan het moderne Israël. Israëliërs zullen massaal emigreren net als de bootvluchtelingen van nu. Assad, Abdullah II, Sisi, Abbas, dit soort leiders fungeren als waakhonden voor Israël en beschermen de Israëliërs op het moment, maar zodra Assad ten val komt dan komt er een einde aan een tijdperk en zal Israël werkelijk voelen hoe het is om vijandige buren te hebben die geleid worden door een leider die het volk representeert en niet de belangen van het Westen dat Israël heeft geplant in het midden van de islamitische wereld, net zoals de oude kruisvaarderstaatjes in Jeruzalem.
Tja. Dromen mag altijd. Ook haatdromen als dit.

Maar het blijft bij dromen, vrees ik voor je... en dat is natuurlijk maar goed ook. Niemand heeft wat aan dat irritante, misplaatste Arabische (en islamitische) superioriteitsgevoel. Ook de Arabieren en moslims niet.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_156852819
quote:
Photos emerge of Ahmed Mansra, who stabbed and seriously wounded two Israelis, one of them a boy his age, after Palestinian President Abbas made claims he was 'executed' by Israel; English translation of the speech done by PLO, however, tempers language to 'shot in cold blood.'

Palestinian President Mahmoud Abbas and the Arab media have been claiming since Monday that 13-year-old Ahmed Manasra, who was documented committing a terror attack in Pisgat Ze'ev this week, has been "executed" by Israel.

Except that Dr. Asher Salmon, the deputy director of the Hadassah Medical Center in Jerusalem's Ein Karem, said Thursday that the boy is alive, and is in light-to-moderate condition.

Photos of Mansra from the hospital were released to support those statements.

[..]

http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4711817,00.html
Moest lachen.
pi_156853227
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:26 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Moest lachen.
Ik niet. Het geeft aan hoe verziekt de media is op dit gebied.
pi_156853313
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 01:41 schreef berko13 het volgende:

Twee staten zijn in mijn ogen gewoon niet (meer) mogelijk, enkele problemen die zo in me opkomen:
- Israël zal Jeruzalem nooit meer splitsen (zelfs de linkerzijde staat daar niet voor te springen) en de Palestijnen zullen nooit een staat aanvaarden zonder Oost-Jeruzalem als hoofdstad
- Israël zal een gedemilitariseerde Palestijnse staat willen, de Palestijnen zullen zeggen wij willen ook een leger
- Israël zal controle willen houden aan de buitengrenzen met Syrië en Jordanië om eventuele toekomstige oorlogen beter aan te kunnen
- 4 miljoen Palestijnse vuchtelingen zijn er waarvan Abbas het recht op terugkeer eist. Israël heeft daar ten eerste geen plaats voor en ten tweede zitten ze er niet op te wachten omdat zoiets een demografische catastrofe zou zijn voor het land
- Wat met de honderdduizenden Joodse kolonisten? Israël had in 2005 de grootste moeite van de wereld met 9.000 Joden uit Gaza te deporteren en nu gaan ze dat doen met 50 keer zoveel? Ain't gonna happen.
Volgens mij haal jij onmogelijkheid en onwil door elkaar, en geef je daarmee tegelijk duidelijk aan waar de schuld ligt van het conflict. Als je het conflict niet bij de bron aanpakt, de schuldige dus, zul je het ook niet oplossen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_156854556
Bloed = sympathie = geld = voorzetting ideologie = bloed = sympathie = geld en de circkel is rond

Het is geen Arabiers vs Jood meer. Dit is oorlog van religieuze ideologie tegen democratie. Wat al langer bezig is. Faalt men in het bestrijden dan morgen honderd maal ergere groepering dan Hamas. En overmogen tig aantal nieuwe Hamas voor Israel.

Ontmasker Hamas en terreur. Dat is de enige hoop op teminste een begin naar rust.
pi_156854800
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:26 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Moest lachen.
Dit vingertje zou ik echter in een onbewaakt moment heel graag chirurgisch laten verwijderen.
Racist
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:04:03 #67
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_156858689
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 17:17 schreef Toga het volgende:

[..]

Dit vingertje zou ik echter in een onbewaakt moment heel graag chirurgisch laten verwijderen.[ afbeelding ]
Ik heb echt te doen met hem. Ipv pokemon te spelen, te voetballen, of zorgen maken over zijn wiskunde huiswerk voor morgen, gaat ie fucking mensen neersteken.

Wat een walgelijke mensen die hem hebben gebrainwasht. Fucking 13 jaar pas.

Jullie kunnen wel denken fuck die kutterrorrist, en terecht, maar toch blijft het een domme naieve 13-jarige die niet beter weet.

Hij moet juist dienen als beeld van hoe je NIET verzet pleegt. Helaas zal hij als martelaar onthaald worden thuis.

Dat mensen nog niet inzien dat palestijnse terroristen (uiteraard niet elke pally is er een) fucking kinderen inzet toont al aan hoe walgelijk het onrechtmatig geglorificeerd 'verzet' is.

Wat een farce zeg.

[ Bericht 10% gewijzigd door topdeck op 15-10-2015 20:13:12 ]
graag op anoniem
  donderdag 15 oktober 2015 @ 20:54:20 #68
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_156860059
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 20:04 schreef topdeck het volgende:

[..]

Ik heb echt te doen met hem. Ipv pokemon te spelen, te voetballen, of zorgen maken over zijn wiskunde huiswerk voor morgen, gaat ie fucking mensen neersteken.

Jullie kunnen wel denken fuck die kutterrorrist, en terecht, maar toch blijft het een domme naieve 13-jarige die niet beter weet.

Hij moet juist dienen als beeld van hoe je NIET verzet pleegt. Helaas zal hij als martelaar onthaald worden thuis.

Dat mensen nog niet inzien dat palestijnse terroristen (uiteraard niet elke pally is er een) fucking kinderen inzet toont al aan hoe walgelijk het onrechtmatig geglorificeerd 'verzet' is.

Wat een farce zeg.
Genoeg mensen die komen met het excuus dat Israel de mensen ertoe dwingt om zo te reageren, zo iemand komt dadelijk hier wel reageren.
pi_156860198
quote:

[..]

Wat een farce zeg.
Natuurlijk heb je gelijk. En het is niet alleen in de palestijnse gebieden, als bijvoorbeeld wereldwijd door moslims atlassen worden gebruikt waar i.p.v. Israël Palestine is afgebeeld en een Marokkaans tienertje in Nederland tegen een Israëli roept: "You killed my brothers!" 8)7
Racist
pi_156860319
quote:

[..]

Wat een farce zeg.
Grote kans dat hij totaal negeert dat hij in een Israëlisch ziekenhuis is verpleegd en weer gezond is gemaakt, en gewoon de eerste kans die hij krijgt opnieuw gaat steken.
pi_156860514
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Volgens mij haal jij onmogelijkheid en onwil door elkaar, en geef je daarmee tegelijk duidelijk aan waar de schuld ligt van het conflict. Als je het conflict niet bij de bron aanpakt, de schuldige dus, zul je het ook niet oplossen.
Wat stel je voor? Het enige echte democratische land in het MO boycotten? En voor wat? Voor een 23ste Arabische failed state te stichten? Ik zou gewoon volop de Israël kaart trekken, wordt nooit wat met die Palestijnen.
pi_156872953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee WS, we gaan de Endlösung niet weer doen.

Dikke pech. Joden verdedigen zich nu.
Naturheilmittel
pi_156873243
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2015 12:14 schreef Gerolsteiner het volgende:

[..]

Nee WS, we gaan de Endlösung niet weer doen.

Dikke pech. Joden verdedigen zich nu.
Geeft zo'n bende.
pi_156874098
Conflicts twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 12:45:01 BREAKING: Israeli soldier was stabbed near Hebron #Israel. Soldier lightly injured, Palestinian attacker shot - @News_Executive reageer retweet
Conflicts twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:00:47 UPDATE: Unconfirmed reports that attacker dressed as journalist before attacking soldier near #Hebron, #Israel. reageer retweet
Onze Olaf Koens mag wel oppassen. Voor je het weet gaat een gekke Israëli los op hem.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2015 13:09:44 ]
pi_156874139
quote:

[..]

De Palestijnse vluchtelingenkampen worden juist in stand gehouden door een groot deel van de Arabische wereld, zij zouden hun broeders makkelijk kunnen herhuisvesten. Waarom doen ze dat niet? Om blijvend druk te kunnen uitoefenen op Israël. In de kampen worden de kinderen van jongs af aan islamitisch en dus ook anti-joods opgevoed. Het hoogste doel is martelaar worden.
Nota bene de EU steunt de Palestijnen ook nog eens, spaart weer geld voor de oliesjeiks 8)7

Conclusie er komt nooit vrede.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')