1 2 3 4 5 6 7 | Stand groep A: 1. IJsland * 9-20 (17- 5) 2. Tsjechië * 8-19 (16-10) 3. NEDERLAND 9-13 (15-11) 4. Turkije 8-12 (11- 9) 5. Letland 9- 5 ( 6-18) 6. Kazachstan 9- 2 ( 6-18) |
De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Nu snap ik het bouwentwitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 22:09:54KNVB stopt met Nederlands voetbalelftal - 'Nederland is vooral een atletieknatie' http://t.co/rNddbNA3G7 reageer retweet
28 Europese landen (20 geplaatst + 8 in de playoffs) zijn beter dan onsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel knap. Zo triest eindigen met o.a. Gibraltar en Faeröer.
[ afbeelding ]
Narcismequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
"We weten waar we mee bezig zijn"![]()
![]()
Ik heb zo'n hekel aan deze gluiperige zak stront. Echt, hij loopt alleen maar excuusjes te maken, heeft geen greintje zelfkritiek, schuift de schuld op van alles en nogwat af en het ergste is dat hij weigert te erkennen dat er een probleem is.
Daar is geen bewijs voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
28 Europese landen (20 geplaatst + 8 in de playoffs) zijn beter dan ons
Klopt helemaal wat hij zegt, hij verbindt er alleen niet de goede conclusie aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:14 schreef Slobeend het volgende:
If you can't stand the heat riedeltje rot op![]()
![]()
![]()
We zitten in het illustere rijtje van o.a. Faeröer, Gibraltar en Azerbaidjan:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
28 Europese landen (20 geplaatst + 8 in de playoffs) zijn beter dan ons
wat betekend zwart?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel knap. Zo triest eindigen met o.a. Gibraltar en Faeröer.
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het bouwen, met kwalificatie wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
![]()
Ik heb zo'n hekel aan deze gluiperige zak stront. Echt, hij loopt alleen maar excuusjes te maken, heeft geen greintje zelfkritiek, schuift de schuld op van alles en nogwat af en het ergste is dat hij weigert te erkennen dat er een probleem is.
Best knap om zo blind te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
![]()
Dat is het veel te vaak wel geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Wat is nu de bedoeling, dat Blind coach blijft zodat hij zich nog kan ontwikkelen? Het Nederlands elftal is geen oefenpilot.
Mad over toeterende Turken? Geen seconde joh, echt niet. Ik ben teleurgesteld over het falen van Oranje. Maar dat Turken juichen omdat hun land door is, snap ik prima. Ik zeg alleen dat het aantoont dat hun loyaliteit (en hun hart) niet in Nederland, maar bij Turkije ligt. Daarom zijn ze blij: hun land is door. Dat land is Turkije en niet Nederland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik stel ook iets vast
Je bent mad
Is Kosovo, hoort officieel nog bij Servië, geloof ik. Maar daar zijn de Kosovaren zelf het nog niet over eens.quote:
0-10quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Over vijf weken Nederland - Duitsland.
Daley heeft blind vertrouwen in de bondscoach.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:16 schreef RipCity het volgende:
Wie gaat er aan blind vragen of blind moet blijven
Gewoon niet kijken, niemand op komen dagen, dat zou genot zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:RonaldKoeman twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 18:29:46It's serious or we take a narrow escape tonight! http://t.co/jiH9BoEQ8w reageer retweet
Ik krijg wel een stijfje van dat "management jargon"quote:
En dat komt dan weer live op tv....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Klopt, mijn land is door. Turkije.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het veel te vaak wel geweest.
Als ik hoor dat we tegen Zweden en Frankrijk moeten in de WK-kwalificatiepoule, dan denk ik dat we dat WK ook vast uit het hoofd mogen zetten.
[..]
Mad over toeterende Turken? Geen seconde joh, echt niet. Ik ben teleurgesteld over het falen van Oranje. Maar dat Turken juichen omdat hun land door is, snap ik prima. Ik zeg alleen dat het aantoont dat hun loyaliteit (en hun hart) niet in Nederland, maar bij Turkije ligt. Daarom zijn ze blij: hun land is door. Dat land is Turkije en niet Nederland.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef Max23 het volgende:
Oh Turkije zelfs geplaatst voor het EK als beste nummer 3![]()
![]()
Dat gaat niet gebeuren. Gebeurde bij Guus niet...dus nu ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar er gaat hier toch wel ingegrepen worden? Dit kan toch echt niet.
Ja opzouten. Ga maar in je eigen land toeteren. Dat doen we bier niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt, mijn land is door. Turkije.
Tevens ben je mad.
Overigens mensen zoals jij zorgen ervoor dat mijn gevoel voor NL #care is.
Mad?
Bij de KNVB bedoel ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Gebeurde bij Guus niet...dus nu ook niet
Haha, dat gaat jou helemaal niks aan. Ik blijf waar ik wilquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja opzouten. Ga maar in je eigen land toeteren. Dat doen we bier niet.
Lees het topic nog even terug. Het was iemand anders die wilde dat mensen worden opgepakt. Ik haal mijn schouders erover op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt, mijn land is door. Turkije.
Tevens ben je mad.
Overigens mensen zoals jij zorgen ervoor dat mijn gevoel voor NL #care is.
Mad?
Dit gaat wel gevolgen hebben. Dit gaat rommelen, het is niet zomaar een slechte periode.. dit is echt heel, heel erg.quote:
Wie beter is dan Nederland krijgt bonuspunten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef -0- het volgende:
Hoezo is Turkse trouwens beste nummer drie? Er zijn toch ploegen met meer punten.
Godver gast ga je nou happen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha, dat gaat jou helemaal niks aan. Ik blijf waar ik wil
Ik heb het nog nooit zo slecht gezien zelfsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit gaat wel gevolgen hebben. Dit gaat rommelen, het is niet zomaar een slechte periode.. dit is echt heel, heel erg.
Ja. Het is allemaal precies in hun voordeel uitgevallen. Wat er nodig was, dat ze zelf zouden winnen van IJsland (check) en dat Kazachstan zou winnen van Letland; dat is vanavond ook gebeurd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef Max23 het volgende:
Oh Turkije zelfs geplaatst voor het EK als beste nummer 3![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef -0- het volgende:
Hoezo is Turkse trouwens beste nummer drie? Er zijn toch ploegen met meer punten.
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=809-1quote:Dankzij een 1-0 thuiszege op IJsland
en de 1-0 overwinning van Kazachstan in
Letland heeft Turkije zich als beste
nummer drie geplaatst voor het EK.
Turkije had twee keer gelijkgespeeld
tegen Letland;bij verlies van Letland
zou die ploeg als laatste eindigen en
zouden de Turken,bij het bepalen van de
beste nummer drie,slechts twee punten
'kwijtraken' in plaats van de zes die
ze haalden tegen Kazachstan.
Het droomscenario kwam uit.In een duel
zonder veel kansen was Turkije alleen
een halfuurtje voor rust gevaarlijk.Een
kwartier voor tijd kreeg Töre rood na
een aanslag op Bödvarsson.Pal voor tijd
scoorde Inan met een fraaie vrije trap.
Niemand heeft je gevraagd "vast te stellen" waar iemand voor juicht of niet. Als Nederland zich had geplaatst had ik daarvoor ook gejuichd. Wat jij blijkbaar van Turken in NL verwacht is dat men niet juicht want NL is niet geplaatst. Lekker logischquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lees het topic nog even terug. Het was iemand anders die wilde dat mensen worden opgepakt. Ik haal mijn schouders erover op.
Zoals je zelf al beaamt: jouw land is door. Jouw land is Turkije. Dat is dus ook het land van al die toeterende Turken op straat. Hun land is door. Daarom zijn ze blij, daarom toeteren ze. Hun Turkije gaat naar het EK. Hun hart ligt bij Turkije, hun loyaliteit.
Nogmaals: ik vind dat allemaal prima. Maar ik mag het toch wel vaststellen?
Turken juichen terech, want door. Zure Nederlanders blijven zuur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niemand heeft je gevraagd "vast te stellen" waar iemand voor juicht of niet. Als Nederland zich had geplaatst had ik daarvoor ook gejuichd. Wat jij blijkbaar van Turken in NL verwacht is dat men niet juicht want NL is niet geplaatst. Lekker logisch
Waar Turken voor juichen gaat jou verder geen ene reet aan
Eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Niemand heeft je gevraagd "vast te stellen" waar iemand voor juicht of niet. Als Nederland zich had geplaatst had ik daarvoor ook gejuichd. Wat jij blijkbaar van Turken in NL verwacht is dat men niet juicht want NL is niet geplaatst. Lekker logisch
sowquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef inslagenreuring het volgende:
Een week nationale rouw of wat?
Dit slaat harder in dan een bom in Ankara
Dit slaat ook harder in dan een BUK raket in een vliegtuig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef inslagenreuring het volgende:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef inslagenreuring het volgende:
twitter:FRFC1908 twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 23:05:23Snel naar binnen. Warm Kroketje ligt klaar voor @OostveenBert #schaamteloos http://t.co/tEwaz1IZxT reageer retweet
Het gebrek aan zelfreflectie bij Van Oostveen vind ik schrijnend. Bij Blind kun je nog zeggen dat die man ook maar in die positie is geplaatst. Maar Van Oostveen is voor deze krankzinnige beslissing verantwoordelijk. En let wel: we hebben het niet over de aanstelling van een coach die een logische keuze is. Er is willens en wetens een coach aangesteld die slechts 1 jaartje hoofdtrainer van Ajax is geweest, zonder noemenswaardig succes. Dan neem je dus heel bewust een groot risico.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Blind aanstellen was gewoon niet logisch. Als je logische dingen doet, mag er wel eens iets fout gaan. Als je vreemde, onverstandige, dingen doet, moet je wel resultaat boeken.
Haha gelijk Mad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dit slaat ook harder in dan een BUK raket in een vliegtuig.
Als Nederland door was gegaan en Turkije niet had ik voor Nederland gejuichd, nu is dat andersom en juich ik voor Turkije.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Turken juichen terech, want door. Zure Nederlanders blijven zuur.
Eens. En dat risico is nóg groter door Blind te contracteren voor ná EK 2016 maar hem er dan nu al voor gooien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gebrek aan zelfreflectie bij Van Oostveen vind ik schrijnend. Bij Blind kun je nog zeggen dat die man ook maar in die positie is geplaatst. Maar Van Oostveen is voor deze krankzinnige beslissing verantwoordelijk. En let wel: we hebben het niet over de aanstelling van een coach die een logische keuze is. Er is willens en wetens een coach aangesteld die slechts 1 jaartje hoofdtrainer van Ajax is geweest, zonder noemenswaardig succes. Dan neem je dus heel bewust een groot risico.
Er wonen toch geen Turken in Nederland? Bekijk hun paspoort maar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Turken juichen terech, want door. Zure Nederlanders blijven zuur.
En dan een beetje boos worden en beginnen over een fucking symposium.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gebrek aan zelfreflectie bij Van Oostveen vind ik schrijnend. Bij Blind kun je nog zeggen dat die man ook maar in die positie is geplaatst. Maar Van Oostveen is voor deze krankzinnige beslissing verantwoordelijk. En let wel: we hebben het niet over de aanstelling van een coach die een logische keuze is. Er is willens en wetens een coach aangesteld die slechts 1 jaartje hoofdtrainer van Ajax is geweest, zonder noemenswaardig succes. Dan neem je dus heel bewust een groot risico.
Mwah, als je niet beter wist zou je denken dat Nederland het deze reeks expres slecht gedaan heeft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
Volgens mij hebben die Turken ook aardig lopen fixen hoor, hahaha.
En als je moest kiezen tussen Turkije of Nederland?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Nederland door was gegaan en Turkije niet had ik voor Nederland gejuichd, nu is dat andersom en juich ik voor Turkije.
Het is belachelijk dat Turken zich moeten verantwoorden wanneer ze wel of niet juichenZum kotzen.
Nederlanders gaan hits van Wolter Kroes zingen als ze zich plaatsen. Dan hoor ik liever getoeter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Tchock het volgende:
Ik vind al dat getoeter gewoon irritant. Ongeacht de reden.
Al is het hier vrij rustig. Ik denk dat ik meer zou horen als Marokko zich plaatst voor het EK.
Turkijequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
En als je moest kiezen tussen Turkije of Nederland?
Ik ga nu ook juichen voor Turkije. Fukin hell KNVB wat heb je gedaan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Nederland door was gegaan en Turkije niet had ik voor Nederland gejuichd, nu is dat andersom en juich ik voor Turkije.
Het is belachelijk dat Turken zich moeten verantwoorden wanneer ze wel of niet juichenZum kotzen.
Gaat niet gebeuren. Maar goed, dit ellendige pleuriszooitje hoeven we voorlopig niet meer te zien.. gelukkig weer competitie komend weekendquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Eenskijken het volgende:
Raad van commissarrisen, red het het NL elftal aub.
Ik ben het eens met Yoeri. Schoon schip lijkt me prima.
Hoezo is Blind in deze positie geplaatst? Hij had toch ook gewoon nee kunnen zeggen tegen deze aanstelling? Of zou hij na zijn glansrijke carrière als trainer denken dat hij bij Oranje ook zo soepel zou lopen als bij Ajax en Sparta?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand hoeft toch niet verplicht voor NEderland te zijn als je hier komt wonenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Anti Nederland maar niet weggaan. Typisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkije
Zie reacties van Elfletterig waarom.
Bertje moet opzouten. Wereldvreemde narcist, ook nog voor tijd weggaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks van aantrekken man. Zijn diezelfde Nederlanders die naar Nederlandse snackbars in Kusadasi gaan en daar samenklitten en haten op de turrukuh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De ware voetbalsupporter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als Nederland zich ten koste van Turkije naar plaats 3 in de poule had gespeeld, dan waren heel veel Nederlandse Turken doodongelukkig geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Letland wel even terug op aarde gezet.quote:
Oke, leuk voor jequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Nederland zich ten koste van Turkije naar plaats 3 in de poule had gespeeld, dan waren heel veel Nederlandse Turken doodongelukkig geweest.
Turken juichen altijd als het goed met ze gaat; ook als ze niet bij Nederland in de poule zitten. Dit soort getoeter maken we al tientallen jaren mee. Dus ik snap niet zo goed waar mensen nog verbaasd over zijn. Hun hart ligt in Turkije.
Ik vraag me ook af waarom die journalist niet ingrijpt. Het is gewoon een verkapt schoolkrantgesprek hoe die Jeroen Stekelenburg erbij zit. Met zijn notitieblok.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:26 schreef Caland het volgende:
Blind had het er ook steeds over dat de momenten net niet in het voordeel van oranje vielen deze kwalificatiereeks. Hij benoemde ook een keer of 3 de niet gegeven penalty van vandaag. Nu weet ik dat dat een Amsterdams trekje is. Maar what the actual fuck.
maar klopt in Nederland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Nederland zich ten koste van Turkije naar plaats 3 in de poule had gespeeld, dan waren heel veel Nederlandse Turken doodongelukkig geweest.
Turken juichen altijd als het goed met ze gaat; ook als ze niet bij Nederland in de poule zitten. Dit soort getoeter maken we al tientallen jaren mee. Dus ik snap niet zo goed waar mensen nog verbaasd over zijn. Hun hart ligt in Turkije.
twitter:FellainiBush twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 23:24:15RE: Memphis Depay. Chop his dick off and name him Reek, or put him on the bench for a bit. reageer retweet
Helemaal mee eens. Als de KNVB nu niet radicaal ingrijpt en het roer omgooit, plaatsen we ons inderdaad ook niet voor het WK.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef alwaysonhold het volgende:
Als Blind blijft zijn we er ook op het WK niet bij 😄😄
Daar werd net door de analisten even genadeloos de vloer mee aangeveegd, met dat schijnargument.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En dan een beetje boos worden en beginnen over een fucking symposium.
Toeteren ze niet gaan er wel allerlei autoalarmen af door een explosiequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:29 schreef Kekster het volgende:
Al die PVVers die boos worden van toeter turken
Moet je dat echt nog vragen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:26 schreef Coco98 het volgende:
[..]
We zijn aan het construerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als de KNVB nu niet radicaal ingrijpt en het roer omgooit, plaatsen we ons inderdaad ook niet voor het WK.
Maar ach, dat maakt verder niet uit. Van Oostveen, die er dan vast nog steeds zit, zegt dan gewoon dat we geduld moeten hebben omdat de opbouwfase van Oranje nog volop gaande is.
Misschien willen ze Schreuder wel aanstellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht nog dat het na Hiddink alleen maar beter kon worden![]()
Jij was er niet van op de hoogte dat Danny Blind was aangesteld?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:25 schreef beantherio het volgende:
Ik dacht nog dat het na Hiddink alleen maar beter kon worden![]()
Wel jammer voor Robben, denk niet dat ie nog rond 2020 op mag of wil draven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als de KNVB nu niet radicaal ingrijpt en het roer omgooit, plaatsen we ons inderdaad ook niet voor het WK.
Maar ach, dat maakt verder niet uit. Van Oostveen, die er dan vast nog steeds zit, zegt dan gewoon dat we geduld moeten hebben omdat de opbouwfase van Oranje nog volop gaande is.
Turken hebben overigens ook heel vaak problemen met lidwoorden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef Intellectueel het volgende:
Turken die zich niet aan het 1 minuut stilte houden.
Ben je familie van 99.999? Die geeft in dit soort situaties ook altijd de schuld aan mensen die zaken benoemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Turkije
Zie reacties van Elfletterig waarom.
twitter:nealpetersen twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 23:31:47Alleen Memphis die niet voor de camera wil verschijnen. Rest van spelers nemen uitgebreid de tijd om met pers te praten reageer retweet
Wat is deze voor een onzin?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Turken hebben overigens ook heel vaak problemen met lidwoorden.
Ik vind ook dat men Blind nooit aan had moeten stellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:27 schreef spijkerbroek het volgende:
Als speler in het Nederlands elftal was Blind al net zo succesvol als nu al trainer.
twitter:KeesJansmaNL twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 23:30:33Wat een armoedige avond #nedtsj reageer retweet
Klopt zeer zeker, Blind was wel de katalysator.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat men Blind nooit aan had moeten stellen.
Maar laten we eerlijk zijn... het feit dat NL het nu zo slecht doet ligt niet per se aan Blind.
Het ligt niet aan Blind, maar aan wie dan wel?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef studentje7 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat men Blind nooit aan had moeten stellen.
Maar laten we eerlijk zijn... het feit dat NL het nu zo slecht doet ligt niet per se aan Blind.
Ik was evengoed al heel sceptisch over plaatsing. Maar ik ging er wel vanuit dat Blind op z'n minst niet van die rare keuzes qua selectie en opstellingen zou maken. Heel naïef ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij was er niet van op de hoogte dat Danny Blind was aangesteld?
Oprotten met dit miskraampje van een one night stand tussen Michael Jackson en Oprahquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:nealpetersen twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 23:31:47Alleen Memphis die niet voor de camera wil verschijnen. Rest van spelers nemen uitgebreid de tijd om met pers te praten reageer retweet
Wordt de nieuwe Afellay.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb die hele Memphis Depay hype eigenlijk nooit zo begrepen.
Huntelaar en Rvp of zelfs Sneijder deden niets was Dost, Luuk de Jong of Wijnaldum niet kunnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Allergrootste schande in de Nederlandse sportgeschiedenis. Symbolisch dat op deze dag België op de eerste plaats van de FIFA-ranking terecht komt.
Iedereen die roept dat we moeten gaan verversen lult maar wat. De oude rotten Huntelaar en Van Persie scoorden terwijl Sneijder de enige speler is met een splijtende pass.
De gifbeker is nog lang niet leeg. Volgende maand Duitsland en de komende jaren moeten we verder met eredivisiemateriaal en gehypete 'supertalenten' zoals Depay. Het is verschrikkelijk maar onontkoombaar.
Depay heeft/had zeker wel potentie, maar laat het elke keer op cruciale momenten afweten. Dat hij nu niet eens de pers te woord wil staan is helemaal een afgang. Over het paard getild flikkertje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Caland het volgende:
Ik heb die hele Memphis Depay hype eigenlijk nooit zo begrepen.
Nouja, dat de lichting in 2002 zich niet wist te plaatsen was minstens zo schandalig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Allergrootste schande in de Nederlandse sportgeschiedenis. Symbolisch dat op deze dag België op de eerste plaats van de FIFA-ranking terecht komt.
Iedereen die roept dat we moeten gaan verversen lult maar wat. De oude rotten Huntelaar en Van Persie scoorden terwijl Sneijder de enige speler is met een splijtende pass.
De gifbeker is nog lang niet leeg. Volgende maand Duitsland en de komende jaren moeten we verder met eredivisiemateriaal en gehypete 'supertalenten' zoals Depay. Het is verschrikkelijk maar onontkoombaar.
Er kunnen op z'n minst spelers geselecteerd worden die zich wel willen inzetten. Dit is echt een team vol kanslozen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Van profvoetballers - mensen die jaarlijks bakken met geld verdienen om tegen een bal aan te trappen - mag anno 2015 worden verwacht dat ze op verschillende soorten veld uit de voeten kunnen. Je kunt daar gewoon gericht op trainen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef MPC60 het volgende:
Ze moeten dat achterlijke kunstgras verbieden in de competitie.
En als van Persie een rondje loopt klappend dan deed het blijkbaar niet genoeg want hij is niet boos, overbetaalde snotjong blablaquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Depay heeft/had zeker wel potentie, maar laat het elke keer op cruciale momenten afweten. Dat hij nu niet eens de pers te woord wil staan is helemaal een afgang. Over het paard getild flikkertje.
Ik zou willen zeggen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef Caland het volgende:
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
- Bert van Oostveen
Dat team speelde lang zo slecht niet. En daar zaten ook wel echt talentvolle spelers in.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, dat de lichting in 2002 zich niet wist te plaatsen was minstens zo schandalig.
Dat gezeik over inzet, gaap gaap gaap.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er kunnen op z'n minst spelers geselecteerd worden die zich wel willen inzetten. Dit is echt een team vol kanslozen.
Waarom zou je gericht trainen op kunstgras terwijl je er, zodra je op een hoger niveau komt er nooit meer op speelt. Dat is echt alleen zinvol voor amateurclubs.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van profvoetballers - mensen die jaarlijks bakken met geld verdienen om tegen een bal aan te trappen - mag anno 2015 worden verwacht dat ze op verschillende soorten veld uit de voeten kunnen. Je kunt daar gewoon gericht op trainen.
Het walgelijkste van de avond.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef Caland het volgende:
If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
- Bert van Oostveen
Ja precies ja. En daarom hebben die drie spelers samen meer dan 120 goals voor Oranje gemaakt. Wat een onzin man, over een paar jaar ga je pas echt beseffen dat we de gigantische scoringsmachine die Oranje 10 jaar geweest is gaan missen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Huntelaar en Rvp of zelfs Sneijder deden niets was Dost, Luuk de Jong of Wijnaldum niet kunnen
Maar plaatsten zich niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:37 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat team speelde lang zo slecht niet. En daar zaten ook wel echt talentvolle spelers in.
Je hebt het tegen Elfletterig, PEC-adept.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je gericht trainen op kunstgras terwijl je er, zodra je op een hoger niveau komt er nooit meer op speelt. Dat is echt alleen zinvol voor amateurclubs.
Ik heb dit nu al drie keer gelezen. Er is geen enkel verband tussen het falen van Oranje en het feit dat België nummer-1 op de FIFA-ranking staan. Het was niet alsof Nederland, IJsland of Tsjechië die ranglijst aanvoerden tot vandaag...quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ja omdat ze verdomme 10 jaar basis hebben gestaan en de andere meuk klein hebben gehoudenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:38 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja precies ja. En daarom hebben die drie spelers samen meer dan 120 goals voor Oranje gemaakt. Wat een onzin man, over een paar jaar ga je pas echt beseffen dat we de gigantische scoringsmachine die Oranje 10 jaar geweest is gaan missen.
Kuijt, Robben, Sneijder, Huntelaar, Van der Vaart en RVP hebben er samen 198 voor oranje ingeschoten. Ter vergelijking: Al deze spelers scoorden meer dan Van Basten voor oranje, terwijl die de meestscorende speler van zijn generatie was.
idd...grof geld verdienen en dan zo'n wanvertoning laten zien?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Van profvoetballers - mensen die jaarlijks bakken met geld verdienen om tegen een bal aan te trappen - mag anno 2015 worden verwacht dat ze op verschillende soorten veld uit de voeten kunnen. Je kunt daar gewoon gericht op trainen.
En terecht.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja omdat ze verdomme 10 jaar basis hebben gestaan en de andere meuk klein hebben gehouden
Noem er maar 1 dan. De meeste autochtone spelers hebben een slappe mentaliteit terwijl je je bij de allochtone spelers afvraagt of het ze ook maar iets boeit dat ze voor oranje spelen. (check de vrolijke gezichten bij het wilhelmus)quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:36 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er kunnen op z'n minst spelers geselecteerd worden die zich wel willen inzetten. Dit is echt een team vol kanslozen.
Nieuw glas champagne halenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben pas net thuis maar heeft Van Oostveen nog gezegd waarom die zo vroeg wegliep?
Broodje kroket lag klaar voor hemquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben pas net thuis maar heeft Van Oostveen nog gezegd waarom die zo vroeg wegliep?
Je vergeet de random woorden volgevreten vedettes, multimiljonairs, inzet en strijd ergens in deze zin. Als je het heel bont wilt maken van onze belastingcenten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:39 schreef aloa het volgende:
[..]
idd...grof geld verdienen en dan zo'n wanvertoning laten zien?
Hij laat zijn club graag in de steek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Dat weten we allemaal wel maar over dat team had ik niet zo'n negatief gevoel als over dit team. Op geen einden na zelfs.quote:
Tuurlijk.quote:
Afgelopen weekend moest Oranje ook op kunstgras voetballen in Kazachstan. In de Eredivisie spelen ook diverse clubs op kunstgras.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je gericht trainen op kunstgras terwijl je er, zodra je op een hoger niveau komt er nooit meer op speelt. Dat is echt alleen zinvol voor amateurclubs.
quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Broodje kroket lag klaar voor hem
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij laat zijn club graag in de steek.
Dat zeg ik toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als van Persie een rondje loopt klappend dan deed het blijkbaar niet genoeg want hij is niet boos, overbetaalde snotjong blabla
Je kan het nooit goed doen.
Dat dat team zich niet plaatste is veel schandaliger dan dit team vol met spelers uit een competitie die al een jaar of 10 op zijn retour is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat weten we allemaal wel maar over dat team had ik niet zo'n negatief gevoel als over dit team. Op geen einden na zelfs.
Omdat de resultaten tegen de laatste in de groep verwijderd worden. Er zijn groepen met 5 landen en groepen met 6 landen. Om te berekenen wie de beste #3 is, moet je het aantal landen per groep gelijktrekken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:40 schreef VXXLL het volgende:
Waarom was het resultaat van Kazachstan-Letland van belang voor Turkije
Ja, precies mijn punt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgelopen weekend moest Oranje ook op kunstgras voetballen in Kazachstan.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je hebt het tegen Elfletterig, PEC-adept.
En je weet het bij PEC-adepten: kunstgras is hip, tof en geweldig.
Nederland is gefixtquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat de resultaten tegen de laatste in de groep verwijderd worden. Er zijn groepen met 5 landen en groepen met 6 landen. Om te berekenen wie de beste #3 is, moet je het aantal landen per groep gelijktrekken.
Dat hoort er allemaal bij ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Je vergeet de random woorden volgevreten vedettes, multimiljonairs, inzet en strijd ergens in deze zin. Als je het heel bont wilt maken van onze belastingcenten.
Kom op man, Wijnaldum speelt bij fucking Newcastle, Dost heeft een half jaar veel intikkertjes gemaakt, en Luuk de Jong heeft buiten Eindhoven en Enschede ook nog nooit een bal goed geraakt. De oude spelers worden zo ongelofelijk onderschat. Als je nu ook nog Sneijder en Van Persie uit je elftal gaat halen dan verlies je de komende 5 jaar echt serieus nog van Kazachstan.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dan is het een oorzakelijk verband dat ze alle statistieken verbreken. Niet omdat ze goden zijn.
Was wel een stuk moeilijker dan nu tegen 3 C landenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat dat team zich niet plaatste is veel schandaliger dan dit team vol met spelers uit een competitie die al een jaar of 10 op zijn retour is.
Die voorzetten van hem zijn allemaal 30 seconden onderweg ofzoquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:42 schreef hafcfan het volgende:
Depay![]()
![]()
![]()
Meest overschatte speler ooit joh.
Ga toch eens weg met die kunstgrasverheerlijking. Kunstgras is gewoon het teken dat je als voetballand doodziek bent. Kunstgras staat voor pauperclubs die geen eens genoeg geld hebben voor het onderhouden van een grasperkje. Daarom blijven we als voetballand achter in Europa. We verliezen de slag om het geld en wat je met dat geld doet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afgelopen weekend moest Oranje ook op kunstgras voetballen in Kazachstan. In de Eredivisie spelen ook diverse clubs op kunstgras.
Het is sowieso een zwaktebod van jewelste om elke keer de ondergrond op te voeren als excuus voor het falen. Oranje speelt gewoon voetbal dat niet om aan te zien is. Dat was vandaag op echt gras ook zo.
Omdat Turkije in een poule met 6 teams zat, terwijl in sommige andere poules 5 zaten. Daarom vervallen de resultaten tegen de nummer 6 van de poule. Turkije had tegen Letland maar 2 punten gehaald en tegen Kazachstan 6. Doordat Kazachstan van Letland won, werd Letland laatste in de poule. Dat is dus gunstig voor Turkije.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:40 schreef VXXLL het volgende:
Waarom was het resultaat van Kazachstan-Letland van belang voor Turkije
Ik heb hem serieus nog helemaal niets goeds zien doen dit hele seizoen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Die voorzetten van hem zijn allemaal 30 seconden onderweg ofzo
Internationals zijn nu eenmaal interessanter dan normale spelers. Kijk naar de Vrij, Martins indi, Blind en Depay bijv. Allemaal de stap gemaakt DANKZIJ oranje. Als Luuk de Jong er 2 had gemaakt op het WK. Stonden er weer een zooi clubs in de rij. Zo werkt dat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:43 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Kom op man, Wijnaldum speelt bij fucking Newcastle, Dost heeft een half jaar veel intikkertjes gemaakt, en Luuk de Jong heeft buiten Eindhoven en Enschede ook nog nooit een bal goed geraakt. De oude spelers worden zo ongelofelijk onderschat. Als je nu ook nog Sneijder en Van Persie uit je elftal gaat halen dan verlies je de komende 5 jaar echt serieus nog van Kazachstan.
Dit is ook onzin. Met echt gras is het ook kansloos.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarom blijven we als voetballand achter in Europa. We verliezen de slag om het geld en wat je met dat geld doet.
Ah, en Turkije heeft wel van Kazachstan gewonnen. Duidelijk, thanks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:42 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat de resultaten tegen de laatste in de groep verwijderd worden. Er zijn groepen met 5 landen en groepen met 6 landen. Om te berekenen wie de beste #3 is, moet je het aantal landen per groep gelijktrekken.
Alstuquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:46 schreef VXXLL het volgende:
[..]
Ah, en Turkije heeft wel van Kazachstan gewonnen. Duidelijk, thanks!
Spelers spelen liever op normaal gras dan op kunstgras. Er zijn genoeg spelers die op basis daarvan een club afzeggen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is ook onzin. Met echt gras is het ook kansloos.
Dat zijn dan ook spelers die het op eigen kracht echt niet op internationaal toneel gered haddenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Internationals zijn nu eenmaal interessanter dan normale spelers. Kijk naar de Vrij, Martins indi, Blind en Depay bijv. Allemaal de stap gemaakt DANKZIJ oranje. Als Luuk de Jong er 2 had gemaakt op het WK. Stonden er weer een zooi clubs in de rij. Zo werkt dat.
Je krijgt status door Oranje.
Ik vind dat in een nationaal elftal gewoon elke interland, of dat nou ergens om gaat of niet, de beste 11 van dat moment moeten spelen. Dat hele bouwen aan een elftal is zo'n onzin.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:46 schreef Ludacriss het volgende:
Je kan de oude spelers niet weghalen nu maar wel kwalijk nemen dat ze geen leidersfunctie hebben aangenomen. Uiteindelijk zul je ze eruit moeten gooien. Het wk van 2018 zal een RVP, KJH, Sneijder en Robben sowieso niet meer spelen, zelfs als je je kwalificeert.
Ik zou zeggen: begin eerst eens te lezen met wat ik werkelijk schrijf. Ik verheerlijk geen kunstgras, ik zeg alleen dat het een feit is dat er soms op kunstgrasvelden wordt gevoetbald.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga toch eens weg met die kunstgrasverheerlijking. Kunstgras is gewoon het teken dat je als voetballand doodziek bent. Kunstgras staat voor pauperclubs die geen eens genoeg geld hebben voor het onderhouden van een grasperkje. Daarom blijven we als voetballand achter in Europa. We verliezen de slag om het geld en wat je met dat geld doet.
Als Ajax eens 4 mil netto gaat betalen komen ze allemaal op dat kut kunstgras spelen hoor.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Spelers spelen liever op normaal gras dan op kunstgras. Er zijn genoeg spelers die op basis daarvan een club afzeggen.
Dat zeg ik toch, het gaat er ook om wat je met geld doet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Ajax eens 4 mil netto gaat betalen komen ze allemaal op dat kut kunstgras spelen hoor.
Breekt zo'n depay wel door heeft oranje een topper erbij natuurlijk. Zo werkt het spelletje. Nieuwe spelers zijn niet in de spotlights gekomen in Oranje.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook spelers die het op eigen kracht echt niet op internationaal toneel gered hadden
BMI![]()
![]()
Je moet het meer zien als teken aan de wand. De eredivisie wordt al nauwelijks serieus genomen, laat staan als je vertelt dat de helft van je BVO's op plastic spelen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: begin eerst eens te lezen met wat ik werkelijk schrijf. Ik verheerlijk geen kunstgras, ik zeg alleen dat het een feit is dat er soms op kunstgrasvelden wordt gevoetbald.
Een groot deel van de spelers die vandaag in het veld stonden, speelt zelden tot nooit op kunstgras. Het is dus nogal bizar om die paar kunstgrasmatten - die er trouwens al jaren liggen - nu ineens aan te voeren als excuus waarom Nederland achterblijft als voetballand. Amper een jaar geleden - toen lagen er ook al kunstgrasmatten - werd Oranje nog derde op het WK.
Ik zou het toch echt wat meer zoeken in falende coaching, een team dat als los zand aan elkaar hangt, gebrek aan coaching, etc.
Geen AJAX spelers meer opstellen. Dan komt het goedquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als Ajax eens 4 mil netto gaat betalen komen ze allemaal op dat kut kunstgras spelen hoor.
Eenschquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat in een nationaal elftal gewoon elke interland, of dat nou ergens om gaat of niet, de beste 11 van dat moment moeten spelen. Dat hele bouwen aan een elftal is zo'n onzin.
Gewoon van Beek en Karsdorp. Halve finale Wk 18 guaranteequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen AJAX spelers meer opstellen. Dan komt het goed
Hadden Nederlandse spelers gemiddeld 3 km per wedstrijd meer gelopenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:49 schreef Joezi het volgende:
Dirk Kuyt bij Tan???
Stelling: Als Dirk Kuyt er nog bij had gezeten, dan.....
Dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:46 schreef HexHunter het volgende:
Mensen die het falen van het Nederlands elftal op kunstgras toeschuiven.
kampfgeist danquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we alsjeblieft stoppen met de oorzaken van het falen zoeken bij wedstrijdmentaliteit en inzet.
Alsjeblieft.
Natuurlijk, maar wat hebben Blind, BMI en in mindere mate de Vrij laten zien dan? Zowel bij hun clubs, maar zéker in Oranje? Viel allemaal ernstig tegen. Blind laat de laatste tijd al helemaal niks goeds zien.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Breekt zo'n depay wel door heeft oranje een topper erbij natuurlijk. Zo werkt het spelletje. Nieuwe spelers zijn niet in de spotlights gekomen in Oranje.
Je inzet en mentaliteit kunnen onbewust ook minder worden als je werkt onder een baas die je niet mag. Dus dat kan ook bij deze spelers.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we alsjeblieft stoppen met de oorzaken van het falen zoeken bij wedstrijdmentaliteit en inzet.
Alsjeblieft.
Nee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Alsjeblieft.
Dat er tussen die landen een plek of 130 zit op de fifa ranking heeft er vast minder mee te maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit.
Ironisch genoeg won Oranje zaterdag op kunstgras* van Kazachstan, terwijl het vandaag op echt gras bedroevend slecht speelde tegen Tsjechië.
* en dat was nog een ontzettend slechte kunstgrasmat ook.
Alleen psv en Feyenoord spelers. Dan hadden we Europees kampioen gewordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:50 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gewoon van Beek en Karsdorp. Halve finale Wk 18 guarantee
Dit dus. Qua kwaliteiten beter dan Ijsland en Tsjechië. Dan moet het hem in tactiek en beleving zitten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee.
Totaal gebrek aan vertrouwen en spelautomatisme. Ook zo'n Depay die afschuwelijk slecht kan zijn, en niemand die een neuk geeft
Klopt geen kut van dit team. 0.0 chemie.
Goed WK.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar wat hebben Blind, BMI en in mindere mate de Vrij laten zien dan?
De Vrij was eigenlijk al akkoord met Lazio voor het WK.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed WK.
Die zouden zoals jij zei, niet op basis van clubprestatie worden aangetrokken.
Ik heb het over hun divisies. 1 WK is niet voldoende, al verschaft Oranje status. Maar zeker in Oranje nu, waren ze zeer dramatisch.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Goed WK.
Die zouden zoals jij zei, niet op basis van clubprestatie worden aangetrokken.
Ja klopt. Dat is dan net de uitzondering.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
De Vrij was eigenlijk al akkoord met Lazio voor het WK.
De praktijk wijst iets anders uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb het over hun divisies. 1 WK is niet voldoende, al verschaft Oranje status. Maar zeker in Oranje nu, waren ze zeer dramatisch.
Dat ontken ik niet, maar het alleen maar afschuiven op mentaliteit en inzet is zulke onzin. Dat naïeve gefilosofeer over de Hollandse School en dat de KNVB in een proces zit is om te kotsen. We hebben dertien maanden gekeken naar het falen van de Hollandse School. Met trage verdedigers en een slap onevenwichtig middenveld kapot worden gecounterd. Niemand grijpt in, niemand doet wat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je inzet en mentaliteit kunnen onbewust ook minder worden als je werkt onder een baas die je niet mag. Dus dat kan ook bij deze spelers.
Kan ook slijtage+gebrek aan kwaliteit zijn.
Een zogenaamd gouden generatie die redelijk ruim onder Ierland eindigt, hou toch op man.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor iedereen die de lachwekkende vergelijking trekt met 2002 of zelfs 2004: In de periode 2000-2002 had portugal een ijzersterke generatie met Figo, Pauleta, Rui Costa, Costinha en Nuno Gomes. Het jaar ervoor had dit team bijvoorbeeld ook Duitsland en Engeland op indrukwekkende wijze verslagen. Het was dus niet zo'n schande dat oranje hiervan thuis verloor. Uit speelden we de Portugezen van de mat maar werd het in de allerlaatste seconde nog gelijk. Het verliezen van de uitwedstrijd tegen Ierland was wel enigszins schandalig te noemen, al hadden ook de Ieren in die tijd hun beste periode.
In de kwalificatie voor 2004 speelde Oranje tegen Tsjechië dat toen een van de beste landen van Europa was. (Milan Barros, Pavel Nedved, Jan Koller) We verloren slechts 1 keer, door een ongelukkige rode kaart van Davids. Kortom, totaal onvergelijkbaar.
We zien het. Niet gekwalificeerd voor het EK, nog nooit sinds heugenis 2 wedstrijden thuis verloren. Nee, toppertje dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De praktijk wijst iets anders uit
Klopt. Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar het alleen maar afschuiven op mentaliteit en inzet is zulke onzin. Dat naïeve gefilosofeer over de Hollandse School en dat de KNVB in een proces zit is om te kotsen. We hebben dertien maanden gekeken naar het falen van de Hollandse School. Met trage verdedigers en een slap onevenwichtig middenveld kapot worden gecounterd. Niemand grijpt in, niemand doet wat.
Niemand doet wat is overdreven, maar Bert van Oostveen denkt dus serieus: ''Hm als Guus weg is wordt het wel opgelost''. Echt, dat kan gewoon niet. Schreeuwen dat je wekelijks evalueert, bah. Iedereen ziet dat die Hollandse School niet werkt. Iedereen vraagt zich af waarom er in 2014 wel succes werd geboekt onder Louis. Realistisch voetbal is tegenwoordig verbannen bij de KNVB. Het moet allemaal fris aantrekkelijk en zo. We zijn godverdomme Duitsland of Spanje niet. We zijn Nederland met bejaarde topspelers.
Die topspelers stoppen ooit met voetballen en dan moet een nieuwe generatie aan de bak. Die nieuwe generatie ontwikkelt zich niet door onder een coach te voetballen die ook in de grote zeepbel HOLLANDSE SCHOOL zit.
Gelukkig hebben we Max Verstappen nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We zien het. Niet gekwalificeerd voor het EK, nog nooit sinds heugenis 2 wedstrijden thuis verloren. Nee, toppertje dit.
Helemaal mee eens. Ik kan me geen periode in het Nederlandse voetbal herinneren in de afgelopen 30 jaar waarin mijn gevoel zo negatief is geweest. Dit is echt het allerslechtste moment in het Nederlandse voetbal gedurende de tijd dat ik het heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef RamboDirk het volgende:
Absoluut dieptepunt in het Nederlands voetbal, je niet kunnen kwalificeren bij een EK van 24 landen.De machteloosheid en tranen bij WesleyHet aristocratisch gedrag van de mensen die de leiding hebben, verschrikkelijk wat een ellende. Nogmaals een gitzwarte bladzijde voor het Nederlands voetbal.
Same here.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef Joezi het volgende:
Generatie Robben, Sneijder etc is wel de laatste waar ik nog wat mee had denk ik
Redelijk ruim onder Ierland, gast. Alles werd beslist door die ene fucking wedstrijd op Lansedowne Road, die oranje schandalig, maar op basis van de kansen wel zwaar onverdiend verloor. We hebben in deze kwalificatiereeks 5 keer verloren van pure kutlanden, waarvan niemand meer dan 1 speler kan opnoemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Een zogenaamd gouden generatie die redelijk ruim onder Ierland eindigt, hou toch op man.
Indi bankt, Depay is slecht, Blind is slecht. Maar dat is juist mijn punt. Ze zijn juist door Oranje wel in de spots terecht gekomen. Exht door breken is echter nog niet gelukt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We zien het. Niet gekwalificeerd voor het EK, nog nooit sinds heugenis 2 wedstrijden thuis verloren. Nee, toppertje dit.
Die zit nu online te shoppen op louisuitton.co.uk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft Depay al een nieuwe wagen uitgezocht?
Projecteer niet je eigen beperkte voetbalkennis op anderen alsjeblieft.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We hebben in deze kwalificatiereeks 5 keer verloren van pure kutlanden, waarvan niemand meer dan 1 speler kan opnoemen.
Dan denken we er hetzelfde over.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Indi bankt, Depay is slecht, Blind is slecht. Maar dat is juist mijn punt. Ze zijn juist door Oranje wel in de spots terecht gekomen. Exht door breken is echter nog niet gelukt.
Had ik ook last van bij het kampioenschap van PSV.. die jongens met die petjes, selfiesticks en woorden als swag..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef Joezi het volgende:
Generatie Robben, Sneijder etc is wel de laatste waar ik nog wat mee had denk ik
Zelfs hij is van een van de grotere toernooien afgegooid afgelopen zaterdagquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:01 schreef polderturk het volgende:
Eigenlijk moeten we met z'n allen geen voetbal meer kijken. We moeten met z'n allen overstappen op darten. Daar hebben we nog een echte wereldtopper: Michael van Gerwen, de absolute nummer één van de wereld.
Een Oranje jaguar met chocolate crisp desert camo. Kan die weer pussies oppikken in het manchester nachtlevenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heeft Depay al een nieuwe wagen uitgezocht?
Ja had al zo'n gevoel. :pquote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan denken we er hetzelfde over.
Snap echt niet dat mensen er nog andere periodes bij gaan halen. Dit is serieus de allerschandaligste prestatie ooit van Oranje, iedereen die na 5 (!) nederlagen nog over pech gaat zeiken spoort niet. En de toernooien dat Oranje zich niet plaatste had het te maken met óf minder landen óf met grotere concurrentie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kan me geen periode in het Nederlandse voetbal herinneren in de afgelopen 30 jaar waarin mijn gevoel zo negatief is geweest. Dit is echt het allerslechtste moment in het Nederlandse voetbal gedurende de tijd dat ik het heb meegemaakt.
In de finale, ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:01 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs hij is van een van de grotere toernooien afgegooid afgelopen zaterdag![]()
op basis van kansen...daar wordt in Nederland zo vaak fout geredeneerd. Alsof je een goede wedstrijd speelt wanneer je veel kansen om zeep hebt geholpen. Ik zie veel liever weinig kansen die raak zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Redelijk ruim onder Ierland, gast. Alles werd beslist door die ene fucking wedstrijd op Lansedowne Road, die oranje schandalig, maar op basis van de kansen wel zwaar onverdiend verloor. We hebben in deze kwalificatiereeks 5 keer verloren van pure kutlanden, waarvan niemand meer dan 1 speler kan opnoemen.
Het is echt een drama, laten we hopen dat de komende dagen en weken er een hoop gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik kan me geen periode in het Nederlandse voetbal herinneren in de afgelopen 30 jaar waarin mijn gevoel zo negatief is geweest. Dit is echt het allerslechtste moment in het Nederlandse voetbal gedurende de tijd dat ik het heb meegemaakt.
Ik wilde gewoon even melodramatisch doen oke.quote:
Ik denk wel dat het aan mentaliteit ligt. En dan niet in de "management-term"-betekenis. Gewoon slechte coaching. Het is in het veld heel duidelijk dat spelers niet voor elkaar door het vuur gaan. Er wordt niet doorgedekt. Er wordt aanvallend niet overgenomen. Het is echt los zand.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar het alleen maar afschuiven op mentaliteit en inzet is zulke onzin. Dat naïeve gefilosofeer over de Hollandse School en dat de KNVB in een proces zit is om te kotsen. We hebben dertien maanden gekeken naar het falen van de Hollandse School. Met trage verdedigers en een slap onevenwichtig middenveld kapot worden gecounterd. Niemand grijpt in, niemand doet wat.
Niemand doet wat is overdreven, maar Bert van Oostveen denkt dus serieus: ''Hm als Guus weg is wordt het wel opgelost''. Echt, dat kan gewoon niet. Schreeuwen dat je wekelijks evalueert, bah. Iedereen ziet dat die Hollandse School niet werkt. Iedereen vraagt zich af waarom er in 2014 wel succes werd geboekt onder Louis. Realistisch voetbal is tegenwoordig verbannen bij de KNVB. Het moet allemaal fris aantrekkelijk en zo. We zijn godverdomme Duitsland of Spanje niet. We zijn Nederland met bejaarde topspelers.
Die topspelers stoppen ooit met voetballen en dan moet een nieuwe generatie aan de bak. Die nieuwe generatie ontwikkelt zich niet door onder een coach te voetballen die ook in de grote zeepbel HOLLANDSE SCHOOL zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |