1 2 3 4 5 6 7 | Stand groep A: 1. IJsland * 9-20 (17- 5) 2. Tsjechië * 8-19 (16-10) 3. NEDERLAND 9-13 (15-11) 4. Turkije 8-12 (11- 9) 5. Letland 9- 5 ( 6-18) 6. Kazachstan 9- 2 ( 6-18) |
De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Nu snap ik het bouwentwitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 22:09:54KNVB stopt met Nederlands voetbalelftal - 'Nederland is vooral een atletieknatie' http://t.co/rNddbNA3G7 reageer retweet
28 Europese landen (20 geplaatst + 8 in de playoffs) zijn beter dan onsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel knap. Zo triest eindigen met o.a. Gibraltar en Faeröer.
[ afbeelding ]
Narcismequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
"We weten waar we mee bezig zijn"![]()
![]()
Ik heb zo'n hekel aan deze gluiperige zak stront. Echt, hij loopt alleen maar excuusjes te maken, heeft geen greintje zelfkritiek, schuift de schuld op van alles en nogwat af en het ergste is dat hij weigert te erkennen dat er een probleem is.
Daar is geen bewijs voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
28 Europese landen (20 geplaatst + 8 in de playoffs) zijn beter dan ons
Klopt helemaal wat hij zegt, hij verbindt er alleen niet de goede conclusie aanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:14 schreef Slobeend het volgende:
If you can't stand the heat riedeltje rot op![]()
![]()
![]()
We zitten in het illustere rijtje van o.a. Faeröer, Gibraltar en Azerbaidjan:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
28 Europese landen (20 geplaatst + 8 in de playoffs) zijn beter dan ons
wat betekend zwart?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Wel knap. Zo triest eindigen met o.a. Gibraltar en Faeröer.
[ afbeelding ]
Ze zijn aan het bouwen, met kwalificatie wedstrijden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
![]()
Ik heb zo'n hekel aan deze gluiperige zak stront. Echt, hij loopt alleen maar excuusjes te maken, heeft geen greintje zelfkritiek, schuift de schuld op van alles en nogwat af en het ergste is dat hij weigert te erkennen dat er een probleem is.
Best knap om zo blind te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
![]()
Dat is het veel te vaak wel geweest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Wat is nu de bedoeling, dat Blind coach blijft zodat hij zich nog kan ontwikkelen? Het Nederlands elftal is geen oefenpilot.
Mad over toeterende Turken? Geen seconde joh, echt niet. Ik ben teleurgesteld over het falen van Oranje. Maar dat Turken juichen omdat hun land door is, snap ik prima. Ik zeg alleen dat het aantoont dat hun loyaliteit (en hun hart) niet in Nederland, maar bij Turkije ligt. Daarom zijn ze blij: hun land is door. Dat land is Turkije en niet Nederland.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik stel ook iets vast
Je bent mad
Is Kosovo, hoort officieel nog bij Servië, geloof ik. Maar daar zijn de Kosovaren zelf het nog niet over eens.quote:
0-10quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Over vijf weken Nederland - Duitsland.
Daley heeft blind vertrouwen in de bondscoach.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:16 schreef RipCity het volgende:
Wie gaat er aan blind vragen of blind moet blijven
Gewoon niet kijken, niemand op komen dagen, dat zou genot zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
twitter:RonaldKoeman twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 18:29:46It's serious or we take a narrow escape tonight! http://t.co/jiH9BoEQ8w reageer retweet
Ik krijg wel een stijfje van dat "management jargon"quote:
En dat komt dan weer live op tv....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Klopt, mijn land is door. Turkije.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is het veel te vaak wel geweest.
Als ik hoor dat we tegen Zweden en Frankrijk moeten in de WK-kwalificatiepoule, dan denk ik dat we dat WK ook vast uit het hoofd mogen zetten.
[..]
Mad over toeterende Turken? Geen seconde joh, echt niet. Ik ben teleurgesteld over het falen van Oranje. Maar dat Turken juichen omdat hun land door is, snap ik prima. Ik zeg alleen dat het aantoont dat hun loyaliteit (en hun hart) niet in Nederland, maar bij Turkije ligt. Daarom zijn ze blij: hun land is door. Dat land is Turkije en niet Nederland.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef Max23 het volgende:
Oh Turkije zelfs geplaatst voor het EK als beste nummer 3![]()
![]()
Dat gaat niet gebeuren. Gebeurde bij Guus niet...dus nu ook nietquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar er gaat hier toch wel ingegrepen worden? Dit kan toch echt niet.
Ja opzouten. Ga maar in je eigen land toeteren. Dat doen we bier niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt, mijn land is door. Turkije.
Tevens ben je mad.
Overigens mensen zoals jij zorgen ervoor dat mijn gevoel voor NL #care is.
Mad?
Bij de KNVB bedoel ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Gebeurde bij Guus niet...dus nu ook niet
Haha, dat gaat jou helemaal niks aan. Ik blijf waar ik wilquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja opzouten. Ga maar in je eigen land toeteren. Dat doen we bier niet.
Lees het topic nog even terug. Het was iemand anders die wilde dat mensen worden opgepakt. Ik haal mijn schouders erover op.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Klopt, mijn land is door. Turkije.
Tevens ben je mad.
Overigens mensen zoals jij zorgen ervoor dat mijn gevoel voor NL #care is.
Mad?
Dit gaat wel gevolgen hebben. Dit gaat rommelen, het is niet zomaar een slechte periode.. dit is echt heel, heel erg.quote:
Wie beter is dan Nederland krijgt bonuspunten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef -0- het volgende:
Hoezo is Turkse trouwens beste nummer drie? Er zijn toch ploegen met meer punten.
Godver gast ga je nou happen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Haha, dat gaat jou helemaal niks aan. Ik blijf waar ik wil
Ik heb het nog nooit zo slecht gezien zelfsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit gaat wel gevolgen hebben. Dit gaat rommelen, het is niet zomaar een slechte periode.. dit is echt heel, heel erg.
Ja. Het is allemaal precies in hun voordeel uitgevallen. Wat er nodig was, dat ze zelf zouden winnen van IJsland (check) en dat Kazachstan zou winnen van Letland; dat is vanavond ook gebeurd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:19 schreef Max23 het volgende:
Oh Turkije zelfs geplaatst voor het EK als beste nummer 3![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef -0- het volgende:
Hoezo is Turkse trouwens beste nummer drie? Er zijn toch ploegen met meer punten.
http://teletekst-data.nos.nl/webplus?p=809-1quote:Dankzij een 1-0 thuiszege op IJsland
en de 1-0 overwinning van Kazachstan in
Letland heeft Turkije zich als beste
nummer drie geplaatst voor het EK.
Turkije had twee keer gelijkgespeeld
tegen Letland;bij verlies van Letland
zou die ploeg als laatste eindigen en
zouden de Turken,bij het bepalen van de
beste nummer drie,slechts twee punten
'kwijtraken' in plaats van de zes die
ze haalden tegen Kazachstan.
Het droomscenario kwam uit.In een duel
zonder veel kansen was Turkije alleen
een halfuurtje voor rust gevaarlijk.Een
kwartier voor tijd kreeg Töre rood na
een aanslag op Bödvarsson.Pal voor tijd
scoorde Inan met een fraaie vrije trap.
Niemand heeft je gevraagd "vast te stellen" waar iemand voor juicht of niet. Als Nederland zich had geplaatst had ik daarvoor ook gejuichd. Wat jij blijkbaar van Turken in NL verwacht is dat men niet juicht want NL is niet geplaatst. Lekker logischquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lees het topic nog even terug. Het was iemand anders die wilde dat mensen worden opgepakt. Ik haal mijn schouders erover op.
Zoals je zelf al beaamt: jouw land is door. Jouw land is Turkije. Dat is dus ook het land van al die toeterende Turken op straat. Hun land is door. Daarom zijn ze blij, daarom toeteren ze. Hun Turkije gaat naar het EK. Hun hart ligt bij Turkije, hun loyaliteit.
Nogmaals: ik vind dat allemaal prima. Maar ik mag het toch wel vaststellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |