1 2 3 4 5 6 7 | Stand groep A: 1. IJsland * 9-20 (17- 5) 2. Tsjechië * 8-19 (16-10) 3. NEDERLAND 9-13 (15-11) 4. Turkije 8-12 (11- 9) 5. Letland 9- 5 ( 6-18) 6. Kazachstan 9- 2 ( 6-18) |
De selectiequote:HET SPEELSCHEMA
10.10.2015
18:00 Kazachstan - Nederland
20:45 Tsjechië - Turkije
20:45 IJsland - Letland
13.10.2015
20:45 Nederland - Tsjechië
20:45 Letland - Kazachstan
20:45 Turkije - IJsland
Dit spektakel wordt u aangeboden door de NOS.quote:Keepers
Jasper Cillessen (Ajax)
Tim Krul (Newcastle United)
Jeroen Zoet (PSV)
Verdedigers
Vurnon Anita (Newcastle United)
Daley Blind (Manchester United)
Jeffrey Bruma (PSV)
Virgil van Dijk (Southampton)
Daryl Janmaat (Newcastle United)
Terence Kongolo (Feyenoord)
Karim Rekik (Olympique Marseille)
Jairo Riedewald (Ajax)
Kenny Tete (Ajax)
Middenvelders
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Wesley Sneijder (Galatasaray)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Aanvallers
Bas Dost (VfL Wolfsburg)
Anwar El-Ghazi (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Jeremain Lens (Sunderland)
Memphis Depay (Manchester United)
Robin van Persie (Fenerbahçe)
Eljero Elia (Feyenoord)
Dat wilde hij al in 2012 doen, hé. Van Gaal kwam pas in beeld toen Hiddink zich afmeldde.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het liefst in 5 stukken. Hiddink aanstellenwat een lul zeg. Daar ging het fout!
Bizar dat je na Van Gaal bij Hiddink uitkomt, qua type coachquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wilde hij al in 2012 doen, hé. Van Gaal kwam pas in beeld toen Hiddink zich afmeldde.
Zeg eens niks, jij suckt van persie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die gekke tete speelt bij ajax hoorde ik net. En die kneus van een Cilissen was in andere wedstrijden ook 3x niks. En de waardeloze spits, elgasi ofzo. Tering wat een dramatisch niveau.
Dat was toen al fout, gelukkig was ome Louis er toen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat wilde hij al in 2012 doen, hé. Van Gaal kwam pas in beeld toen Hiddink zich afmeldde.
Van Gaal was de enige coach van dienst die vrij was toch?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bizar dat je na Van Gaal bij Hiddink uitkomt, qua type coach
Hopelijk zonder depay, van dijk, en de rest van de tyfusspelersquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We hebben nog 11 maanden tot de nieuwe kwalificatie cyclus begint. Interessant!
We gaat toch eerst nog even genieten van de Duitsertjes, Frankrijk, de Polen en een hele hoop andere teamsquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pfff... weet ik veel. Een paar jaar geleden een keer. Zoek zelf maar terug.quote:
Prima, dan noemen we het slecht. Het punt blijft verder nog steeds overeind: Depay speelde namelijk nog veel slechter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
hou op man, matigdie elgasi speelde echt tering slecht. Speelt die serieus bij ajax? Is die club tegenwoordig zo ver afgezakt?
Götze blessa, Ribery moet ik nog zien hoe die gaat spelen. Ik heb weer zin in clubvoetbal.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:56 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
RIP Arsenal
4 wedstrijden 0 punten
Dat zou ik niet met zekerheid durven zeggenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Van Gaal was de enige coach van dienst die vrij was toch?
In die zin worden die 11 maanden érg interessant.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bert van Oostveen heeft zich ook wel schandalig gedragen tijdens de stormwals van kritiek op Hiddink vorige september en oktober. Hij heeft zich volledig afzijdig gehouden om dit jaar bij Blind 'nothing to see here move along' teksten te verspreiden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:56 schreef Sickert het volgende:
[..]
Dat was toen al fout, gelukkig was ome Louis er toen.
Bertje
En dat het een ander z'n schuld is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:57 schreef Pascalus het volgende:
Nu gaat Blind zeggen dat er niets aan de hand is.
Bayern is een machine. Die gaan de CL winnenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Götze blessa, Ribery moet ik nog zien hoe die gaat spelen. Ik heb weer zin in clubvoetbal.
Oostveen is de Nederlandse Blatter.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:57 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus. Oostveen moet er echt uit
Ik dacht me te herinneren van niet, maar weet het niet zeker. Jij deed de claim, dus gaarne opzoeken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pfff... weet ik veel. Een paar jaar geleden een keer. Zoek zelf maar terug.
Dat, maar ook coaches die echt geen idee hadden waar ze mee bezig waren. Het selectiebeleid van Hiddink en Blind is zo afschuwelijk slecht geweest. Ik vraag me bijv. af waarom in vredesnaam Afellay nog geselecteerd wordt terwijl ie al jaren en jaren compleet uitgerangeerd is. Als je dat soort faalhazen selecteert dan haal je meteen al zoveel negativiteit naar binnen.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
God, politiek correcte onzin. Zeg gewoon eens even waar het op staat.
Die MOETEN de CL winnen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
Bayern is een machine. Die gaan de CL winnen
Nederland gaat kapot aan policors.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
God, politiek correcte onzin. Zeg gewoon eens even waar het op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |