quote:At least one powerful bomb blast near Ankara's main rail station rocks Turkish capital, semi-official Anadolu Agency says
bronquote:Bij een explosie in het centrum van de Turkse hoofdstad Ankara zijn zeker twintig mensen omgekomen. Het dodental loopt waarschijnlijk op, meldden Turkse media zaterdag. De ontploffing was bij het belangrijkste treinstation van de stad. Volgens eerste berichten blies een man met een bomgordel zich op in het publiek.[lees verder in bron].
Bronquote:De aanslag vond plaats bij het belangrijkste treinstation van de stad, waar op dat moment een vredesmars gehouden werd. De aanwezigen wilden zo hun zorgen uiten over het gewapende conflict tussen de Turkse overheid en de Koerdische terreurbeweging PKK, dat de laatste weken weer hevig is opgelaaid[..lees meer in bron..].
Datzelfde jaar waarin meermaals aan licht kwam dat Erdogan en zijn zooi de ook dubieuze banden hebben, giften accepteren en geld in schoenendozen bewaren en vage dingen zeggen tijdens opgenomen gesprekken? Ik kan zijn oproep niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, feit is wel dat Basbug in de Ergenekon zaak tot levenslang is veroordeeld in 2013, in 2014 komt er aan het licht dat Zekeriya Oz corrupt is, dubieuze banden heeft met rijke zakenmannen, giften accepteert etc, waarna Erdogan in 2014 oproept voor een second opinion en kort er na worden vele uitspraken teruggedraaid na 2 wetswijzigingen van de AKP waarin zij de rechterlijke macht bevoegdheden geven, of je dat verder serieus neemt is natuurlijk aan jou, punt is dat de oproep en de gevolgen daarvan door vrijwel ieder antagonist zijn genegeerd.
De ene bron zegt, gemanipuleerde tapes, de ander zegt authentiek, maar goed, ik weet het niet, was er ook niet bij. Wat betreft Zekeriya Oz zijn er gewoon duidelijke camerabeelden, gelogen claims zoals dat hij er zelf voor had betaald met zijn creditcard, maar geen cent in rekening was gebracht van zijn uitgaven, ontmoetingen en giften op zijn persoonlijke rekening. In Nederland werd een rechtbank gewraakt op basis van het 'proberen te manipuleren van een getuige', In Turkije komt de corruptie van een officier van justitie aan het licht en men roept meteen Erdogan beïnvloedt de rechtsgangquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Datzelfde jaar waarin meermaals aan licht kwam dat Erdogan en zijn zooi de ook dubieuze banden hebben, giften accepteren en geld in schoenendozen bewaren en vage dingen zeggen tijdens opgenomen gesprekken? Ik kan zijn oproep niet serieus nemen.
Ben niet per se Erdogan hater, hoor. Maar ik neem NIEMAND daar serieus. Niemands oproepen neem ik serieus. Ik schaam mij dood voor de mensen daar. Ik neem de Turken niet serieus, de inwoners, de stemmers, helemaal niets. En het nieuws al helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
De ene bron zegt, gemanipuleerde tapes, de ander zegt authentiek, maar goed, ik weet het niet, was er ook niet bij. Wat betreft Zekeriya Oz zijn er gewoon duidelijke camerabeelden, gelogen claims zoals dat hij er zelf voor had betaald met zijn creditcard, maar geen cent in rekening was gebracht van zijn uitgaven, ontmoetingen en giften op zijn persoonlijke rekening. Maar goed, zoals ik al eerder zei, de wetswijzingen die Erdogan heeft doorgevoerd zijn gewoon besproken in het parlement in de aanwezigheid van de oppositie en terug te lezen in de TBMM archieven, dus dat je het wel of niet serieus neemt is toch echt iets wat je voor jezelf moet beslissen / weten.
Kan niet, een tijdje was jij geobsedeerd door mijn persoon, nu jij het laat afweten heeft Beathoven de vacuüm gevuld.quote:
Je ergert mij niet meer zo. Beathoven leert het ook nog welquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan niet, een tijdje was jij geobsedeerd door mijn persoon, nu jij het laat afweten heeft Beathoven de vacuüm gevuld.
Het is dan ook helemaal niet jouw taak, of de mijne for that matter om een genuanceerd beeld over Erdogan of überhaupt Turkije te geven. De grap in deze is dat, er een kant nogal propagandistisch wordt belicht, terwijl er anderzijds weinig tot geen aandacht aan wordt geschonken, dat Kilicdaroglu Baykal gewoon keihard heeft genaaid, of dat Demirtas exclusief als vredesduif wordt geportretteerd terwijl hij gewoon constant schuilt achter de PKK zijn wmb net zo kwalijk en onbelichte zaken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ben niet per se Erdogan hater, hoor. Maar ik neem NIEMAND daar serieus. Niemands oproepen neem ik serieus. Ik schaam mij dood voor de mensen daar. Ik neem de Turken niet serieus, de inwoners, de stemmers, helemaal niets. En het nieuws al helemaal niet.
Vreemd land, vreemde mensen. Ne diyim ki yav.
Oh, het is een clown.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je ergert mij niet meer zo. Beathoven leert het ook nog wel![]()
Dat hij je aanspreekt snap ik wel. Hij is nog naief en neemt jouw woorden serieus.
HDP als vredespartij zien is leuk, maar zodra zij ook maar iets voorstellen gaan daar ook de scheurtjes komen. Want hoe verenig je een partij wat zowel "islamisten" als gematigde moslims aantrekt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is dan ook helemaal niet jouw taak, of de mijne for that matter om een genuanceerd beeld over Erdogan of überhaupt Turkije te geven. De grap in deze is dat, er een kant nogal propagandistisch wordt belicht, terwijl er anderzijds weinig tot geen aandacht aan wordt geschonken, dat Kilicdaroglu Baykal gewoon keihard heeft genaaid, of dat Demirtas exclusief als vredesduif wordt geportretteerd terwijl hij gewoon constant schuilt achter de PKK zijn wmb net zo kwalijk en onbelichte zaken.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Beathoven het volgende:
[..]
ik denk dat ie 'm graag doet ja..
quote:
Jep, zodra de HDP daadwerkelijk Diyanet wil afschaffen, of zijn plannen doorzet om de Koerden te laten erkennen dat ze een genocide hebben gepleegd op de Armeniërs, of wanneer de macht van Erdogan eventueel gebroken is zie ik makkelijk gebeuren. de Alevieten, conservatieven of 'Turkse' Koerden gewoon allemaal een voor een weer naar hun eigen traditionele partijen terugkerenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HDP als vredespartij zien is leuk, maar zodra zij ook maar iets voorstellen gaan daar ook de scheurtjes komen. Want hoe verenig je een partij wat zowel "islamisten" als gematigde moslims aantrekt.
Neyse, je weet dat Turkije media kent dat nogal beinvloed is het is maar net welk kanaal je aan gaat zetten.
Je zou maar Koerdische Aleviet zijn, joh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jep, zodra de HDP daadwerkelijk Diyanet wil afschaffen, of zijn plannen doorzet om de Koerden te laten erkennen dat ze een genocide hebben gepleegd op de Armeniërs, of wanneer de macht van Erdogan eventueel gebroken is de Alevieten gewoon allemaal een voor een weer naar hun eigen traditionele partijen terugkeren zie ik makkelijk gebeuren.
Ze zijn niet zeldzaam iig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zou maar Koerdische Aleviet zijn, joh.
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 22:43:491 min of silence for #AnkaraBombing victims. Turkish football fans shout nationalist slogans - @saatoldu @dijraberi http://t.co/eQ1JPZ1lMg reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 22:43:491 min of silence for #AnkaraBombing victims. Turkish football fans shout nationalist slogans - @saatoldu @dijraberi http://t.co/eQ1JPZ1lMg reageer retweet
Middle East Eyequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld?
[..]
Ik twijfelde inderdaad of dat je claim was, maar de kritiek van Gulen wat je in je eerdere reactie aangaf begon en kwam vooral nadat ze getroffen werden door de hervormingen van de AKP op het gebied van onderwijs, een vorm van butthurt als je het mij vraagt, hetzelfde met voormalige bewindlieden en zelfs medeoprichters van de AKP.
[..]
Ik vermoed dat je het met name over justitie en de pers hebt?
Dit alles los er van dat ik dan ook totaal geen idee heb wat jij precies een 'legitiem' punt noemt natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |