abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156813991
quote:
At least one powerful bomb blast near Ankara's main rail station rocks Turkish capital, semi-official Anadolu Agency says
quote:
Bij een explosie in het centrum van de Turkse hoofdstad Ankara zijn zeker twintig mensen omgekomen. Het dodental loopt waarschijnlijk op, meldden Turkse media zaterdag. De ontploffing was bij het belangrijkste treinstation van de stad. Volgens eerste berichten blies een man met een bomgordel zich op in het publiek.[lees verder in bron].
bron
quote:
De aanslag vond plaats bij het belangrijkste treinstation van de stad, waar op dat moment een vredesmars gehouden werd. De aanwezigen wilden zo hun zorgen uiten over het gewapende conflict tussen de Turkse overheid en de Koerdische terreurbeweging PKK, dat de laatste weken weer hevig is opgelaaid[..lees meer in bron..].
Bron
pi_156814138
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, feit is wel dat Basbug in de Ergenekon zaak tot levenslang is veroordeeld in 2013, in 2014 komt er aan het licht dat Zekeriya Oz corrupt is, dubieuze banden heeft met rijke zakenmannen, giften accepteert etc, waarna Erdogan in 2014 oproept voor een second opinion en kort er na worden vele uitspraken teruggedraaid na 2 wetswijzigingen van de AKP waarin zij de rechterlijke macht bevoegdheden geven, of je dat verder serieus neemt is natuurlijk aan jou, punt is dat de oproep en de gevolgen daarvan door vrijwel ieder antagonist zijn genegeerd.
Datzelfde jaar waarin meermaals aan licht kwam dat Erdogan en zijn zooi de ook dubieuze banden hebben, giften accepteren en geld in schoenendozen bewaren en vage dingen zeggen tijdens opgenomen gesprekken? Ik kan zijn oproep niet serieus nemen.
pi_156814464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Datzelfde jaar waarin meermaals aan licht kwam dat Erdogan en zijn zooi de ook dubieuze banden hebben, giften accepteren en geld in schoenendozen bewaren en vage dingen zeggen tijdens opgenomen gesprekken? Ik kan zijn oproep niet serieus nemen.
De ene bron zegt, gemanipuleerde tapes, de ander zegt authentiek, maar goed, ik weet het niet, was er ook niet bij. Wat betreft Zekeriya Oz zijn er gewoon duidelijke camerabeelden, gelogen claims zoals dat hij er zelf voor had betaald met zijn creditcard, maar geen cent in rekening was gebracht van zijn uitgaven, ontmoetingen en giften op zijn persoonlijke rekening. In Nederland werd een rechtbank gewraakt op basis van het 'proberen te manipuleren van een getuige', In Turkije komt de corruptie van een officier van justitie aan het licht en men roept meteen Erdogan beïnvloedt de rechtsgang

Maar goed, zoals ik al eerder zei, de wetswijzingen die Erdogan heeft doorgevoerd zijn gewoon besproken in het parlement in de aanwezigheid van de oppositie en terug te lezen in de TBMM archieven, dus dat je het wel of niet serieus neemt is toch echt iets wat je voor jezelf moet beslissen / weten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 21:45:01 ]
pi_156814605
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

De ene bron zegt, gemanipuleerde tapes, de ander zegt authentiek, maar goed, ik weet het niet, was er ook niet bij. Wat betreft Zekeriya Oz zijn er gewoon duidelijke camerabeelden, gelogen claims zoals dat hij er zelf voor had betaald met zijn creditcard, maar geen cent in rekening was gebracht van zijn uitgaven, ontmoetingen en giften op zijn persoonlijke rekening. Maar goed, zoals ik al eerder zei, de wetswijzingen die Erdogan heeft doorgevoerd zijn gewoon besproken in het parlement in de aanwezigheid van de oppositie en terug te lezen in de TBMM archieven, dus dat je het wel of niet serieus neemt is toch echt iets wat je voor jezelf moet beslissen / weten.
Ben niet per se Erdogan hater, hoor. Maar ik neem NIEMAND daar serieus. Niemands oproepen neem ik serieus. Ik schaam mij dood voor de mensen daar. Ik neem de Turken niet serieus, de inwoners, de stemmers, helemaal niets. En het nieuws al helemaal niet.

Vreemd land, vreemde mensen. Ne diyim ki yav.
pi_156814808
Drop jullie ego eens, heren.
pi_156814954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:49 schreef Stimorol- het volgende:
Drop jullie ego eens, heren.
Kan niet, een tijdje was jij geobsedeerd door mijn persoon, nu jij het laat afweten heeft Beathoven de vacuüm gevuld.
pi_156814999
Ontopic graag.
pi_156815019
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan niet, een tijdje was jij geobsedeerd door mijn persoon, nu jij het laat afweten heeft Beathoven de vacuüm gevuld.
Je ergert mij niet meer zo. Beathoven leert het ook nog wel :)

Dat hij je aanspreekt snap ik wel. Hij is nog naief en neemt jouw woorden serieus.
pi_156815041
Ow ok, OT weer.
pi_156815154
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:45 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ben niet per se Erdogan hater, hoor. Maar ik neem NIEMAND daar serieus. Niemands oproepen neem ik serieus. Ik schaam mij dood voor de mensen daar. Ik neem de Turken niet serieus, de inwoners, de stemmers, helemaal niets. En het nieuws al helemaal niet.

Vreemd land, vreemde mensen. Ne diyim ki yav.
Het is dan ook helemaal niet jouw taak, of de mijne for that matter om een genuanceerd beeld over Erdogan of überhaupt Turkije te geven. De grap in deze is dat, er een kant nogal propagandistisch wordt belicht, terwijl er anderzijds weinig tot geen aandacht aan wordt geschonken, dat Kilicdaroglu Baykal gewoon keihard heeft genaaid, of dat Demirtas exclusief als vredesduif wordt geportretteerd terwijl hij gewoon constant schuilt achter de PKK zijn wmb net zo kwalijk en onbelichte zaken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 21:56:48 ]
pi_156815163
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:54 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je ergert mij niet meer zo. Beathoven leert het ook nog wel :)

Dat hij je aanspreekt snap ik wel. Hij is nog naief en neemt jouw woorden serieus.
Oh, het is een clown.

Dan kunnen z'n posts er dus net zo goed tussenuit.
pi_156815270
Erdogan en Triggershot _O_
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156815285
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het is dan ook helemaal niet jouw taak, of de mijne for that matter om een genuanceerd beeld over Erdogan of überhaupt Turkije te geven. De grap in deze is dat, er een kant nogal propagandistisch wordt belicht, terwijl er anderzijds weinig tot geen aandacht aan wordt geschonken, dat Kilicdaroglu Baykal gewoon keihard heeft genaaid, of dat Demirtas exclusief als vredesduif wordt geportretteerd terwijl hij gewoon constant schuilt achter de PKK zijn wmb net zo kwalijk en onbelichte zaken.
HDP als vredespartij zien is leuk, maar zodra zij ook maar iets voorstellen gaan daar ook de scheurtjes komen. Want hoe verenig je een partij wat zowel "islamisten" als gematigde moslims aantrekt.

Neyse, je weet dat Turkije media kent dat nogal beinvloed is het is maar net welk kanaal je aan gaat zetten.
pi_156815308
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
ik denk dat ie 'm graag doet ja..
pi_156815338
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Mathemaat het volgende:
Vertel het ze broeder O+
pi_156815432
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Beathoven het volgende:

[..]

ik denk dat ie 'm graag doet ja..
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vertel het ze broeder O+
pi_156815496
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

HDP als vredespartij zien is leuk, maar zodra zij ook maar iets voorstellen gaan daar ook de scheurtjes komen. Want hoe verenig je een partij wat zowel "islamisten" als gematigde moslims aantrekt.

Neyse, je weet dat Turkije media kent dat nogal beinvloed is het is maar net welk kanaal je aan gaat zetten.
Jep, zodra de HDP daadwerkelijk Diyanet wil afschaffen, of zijn plannen doorzet om de Koerden te laten erkennen dat ze een genocide hebben gepleegd op de Armeniërs, of wanneer de macht van Erdogan eventueel gebroken is zie ik makkelijk gebeuren. de Alevieten, conservatieven of 'Turkse' Koerden gewoon allemaal een voor een weer naar hun eigen traditionele partijen terugkeren

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2015 22:03:10 ]
pi_156815577
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:01 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Jep, zodra de HDP daadwerkelijk Diyanet wil afschaffen, of zijn plannen doorzet om de Koerden te laten erkennen dat ze een genocide hebben gepleegd op de Armeniërs, of wanneer de macht van Erdogan eventueel gebroken is de Alevieten gewoon allemaal een voor een weer naar hun eigen traditionele partijen terugkeren zie ik makkelijk gebeuren.
Je zou maar Koerdische Aleviet zijn, joh.
pi_156815597
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:03 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je zou maar Koerdische Aleviet zijn, joh.
Ze zijn niet zeldzaam iig.
pi_156816649
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ze zijn niet zeldzaam iig.
yoh!
pi_156816706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:17 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

yoh!
Ja!
pi_156818511
Conflicts twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 22:43:49 1 min of silence for #AnkaraBombing victims. Turkish football fans shout nationalist slogans - @saatoldu @dijraberi http://t.co/eQ1JPZ1lMg reageer retweet
:N
pi_156819437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Conflicts twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 22:43:49 1 min of silence for #AnkaraBombing victims. Turkish football fans shout nationalist slogans - @saatoldu @dijraberi http://t.co/eQ1JPZ1lMg reageer retweet
:N
:r
  woensdag 14 oktober 2015 @ 02:26:29 #24
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_156823217
Oe aa Turkiye! OE A TURKIYE!!! France 2016
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_156859753
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld?

[..]

Ik twijfelde inderdaad of dat je claim was, maar de kritiek van Gulen wat je in je eerdere reactie aangaf begon en kwam vooral nadat ze getroffen werden door de hervormingen van de AKP op het gebied van onderwijs, een vorm van butthurt als je het mij vraagt, hetzelfde met voormalige bewindlieden en zelfs medeoprichters van de AKP.

[..]

Ik vermoed dat je het met name over justitie en de pers hebt?

Dit alles los er van dat ik dan ook totaal geen idee heb wat jij precies een 'legitiem' punt noemt natuurlijk.
Middle East Eye
Washington Institute
Royal United Services Institute
Foreign Affairs
Foreign Policy
Al-Monitor
NRC
The Washington Post
New York Times
The independent
Wallstreet Journal
turkeyanalyst.com
Strategic Forecasting

Soner Cagaptay
Aaron Stein
Cengiz Candar
Svante E. Cornell
Metin Gurcan

En genoeg andere media die peer reviewed zijn, eerlijk vind ik het enigszins bevreemdend dat je deze vraag stelt. Of je stelt impliciet dat ik bronnen niet waarderen op betrouwbaarheid of onafhankelijkheid, of je wilt weten welke bronnen ik zoal lees, of je stelt dat er weinig (in jouw ogen) onafhankelijke bronnen kunnen inzake AKP / Erdogan. Dat laatste zou een grotesk voorbeeld zijn van waar AKP-aanhangers veelal om bekritiseerd worden; alles is per definitie tegen Erdogan en gekleurd.

Ik vind je conclusie mbt Gulenisten en voormalige AKP'ers iets te simpel, dat ze butthurt zijn kan prima, maar dat neemt niet weg dat de bezwaren die ze hebben terecht kunnen zijn, juist ook vanwege hun kennis en ervaring die ze hebben binnen de partij.

Ik heb het inderdaad over pers, mediaverboden, persinmenging en vooral justitie ja. Ik vind het dan ook treffend dat je even later ingaat op Ergenekon en de vrijlating van Basbug. In mijn perspectief schets je het vrijlaten van Basbug vanwege corruptie van de aanklager als iets goeds van Erdogan. Ere wie ere toekomt. Maar je gaat totaal voorbij aan het feit dat die hele zaak van geen enkele kant deugt; de conspiratoire sfeer, de juridisch-dogmatische beginselen waaraan totaal niet wordt voldaan et cetera. Ik weet niet of je een juridische achtergrond hebt, maar die zaak is één grote farce en politiek geïnspireerd. Lees 'Between Fact and Fantasy:Turkey’s Ergenekon Investigation' maar eens van Gareth Jenkis. En wat betreft de heksenjacht naar Gulenisten: http://www.al-monitor.com(...)ment-conspiracy.html
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')