quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hier zat ik ook aan te denken..Klinkt wel logisch ja. Alle kruidvats zijn wel weg en nog weg dus die zou wel genoeg inzendingen hebben gehad.
Daarom komen ze soms ook allemaal in 1x terug. Dan heeft gewoon iemand geannuleerdquote:

Of gewoon een afgekeurde opdracht;)quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:09 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
[..]
Daarom komen ze soms ook allemaal in 1x terug. Dan heeft gewoon iemand geannuleerd

Ja kan ook idd, gaat om het idee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:11 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Of gewoon een afgekeurde opdracht;)

Dat zei je straks ook alquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:00 schreef Fylax het volgende:
Heb deze week nog niks kunnen verdienen.

Nee nog geen klachten over mijn locatie. Niet toevallig perongeluk locatiegegevens uit staan of de app die geen toegang meet heeft tot de locatiegegevens?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:40 schreef eenjongen... het volgende:
Hebben jullie met die nieuwe app vaak dat hij je locatie niet kan vinden?

Locatievoorziening staat aan en voor Roamler en Smartspotter staat die ingesteld op altijd... Maar best veel last vanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nee nog geen klachten over mijn locatie. Niet toevallig perongeluk locatiegegevens uit staan of de app die geen toegang meet heeft tot de locatiegegevens?

Op het matje is hier ook niet te doen, zoals ik eerder al schreef hebben ze hier allemaal ingelegde of merkloze drooglopers. Enige met merken zijn de groten. AH/G&G etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 16:11 schreef KennisIsMacht het volgende:
Ik vind dat ik meer moet doen met "op het matje" en "slipgevaar" maar vind het erg moeilijk om geschikte locaties te vinden, tips?

Eigenlijk niet neequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 15:56 schreef Nizno het volgende:
hmm, merk je met maps oid ook dat hij wel eens erg afwijkt oid?

Mijn Smartspotter account is geactiveerd. Morgen 3 Etos/Pamper opdrachten doen voor 7,50 per stuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
Net een digitale menu check gedaan hier op de hoek, ze hadden 20 inzendingen nodig waarbij wat extra vragen zaten, die van mij is goedgekeurd. En ik was wat vergeten bij de AH zie ik een babycheck staan dus pik ik die zo ook nog even mee.
Oh en een mat met merkje gevonden.

Dat is irritant.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:56 schreef Vincento17 het volgende:
Ik was vandaag toevallig in een dorp waar al de hele week een Jan Linders check openstond voor 12,50. Dus de hele tijd toen ik er was de app checken, maar helaas opdracht weg. Kom ik net thuis, en ja hoor, opdracht staat er weer

Je kan hem ook van te voren accepteren en dan binnen 2 uur doen hequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 17:56 schreef Vincento17 het volgende:
Ik was vandaag toevallig in een dorp waar al de hele week een Jan Linders check openstond voor 12,50. Dus de hele tijd toen ik er was de app checken, maar helaas opdracht weg. Kom ik net thuis, en ja hoor, opdracht staat er weer

Wow 7,50 per check is nice. Spannend he?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 18:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn Smartspotter account is geactiveerd. Morgen 3 Etos/Pamper opdrachten doen voor 7,50 per stuk.![]()
Zie dat jij ook lekker bezig bent geweest.

Ja en nog 1 van 14 euro een dorp verderop. Als ik zin heb fiets ik daar ook nog even heen morgen. Vind het vet-spannend, maar ook leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wow 7,50 per check is nice. Spannend he?
Smartspotter wil mij geloof ik niet. En ja eindelijk deze week weer wat XP verdiend, moet nog ongeveer 8 opdrachten en dan ben ik level 4. Ga als ik zin heb speciaal voor jou koekjes bakken (is 50XP)

quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:01 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja en nog 1 van 14 euro een dorp verderop. Als ik zin heb fiets ik daar ook nog even heen morgen. Vind het vet-spannend, maar ook leuk.![]()
Mocht ik een invite hebben, dan stuur ik hem.Haha.
Koel, ben benieuwd. En level 4, dat heb je snel gedaan.

Toen stond die er ook niet tussen. Was er tussen 1 en 4, maar vanaf 9 uur vanmorgen ofzo was ie weg en daarna had ik tentamenquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 19:30 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Je kan hem ook van te voren accepteren en dan binnen 2 uur doen he

Vind het wel prettig als ik mag melden wat ik aan het doen ben, die "stiekeme" vind ik helemaal niets. Dacht vanmiddag even wat foto's te nemen, totdat ik er achter kwam dat mensen je aan gaan staan staren. Even niet op voorbereid.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!!
Ik vind het nog steeds wel spannend hoor, bij sommige opdrachten merk ik dat nog steeds heel goed, de kick is wel lekker! En weet niet of Smartspotterleden ook kunnen inviten maar anders houd ik me zeker aanbevolen.
Ja best wel he? 4250XP heb ik dan, in een maandje verdiend. Sinds ik jou die invite beloofde let ik niet eens meer echt op het saldo maar vooral op de XP. Houd er niet van beloftes niet na te komen maar volgens mij heb ik nog wel een paar dagen dus moet vast goedkomen.

Oh het iiiiieh-starende-mensen gevoel ben k geloof ik al voorbij, ik ben nu meer bang dat ik betrapt wordt door personeel en andere ondefinieerbare angsten die het spannend maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:09 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Vind het wel prettig als ik mag melden wat ik aan het doen ben, die "stiekeme" vind ik helemaal niets. Dacht vanmiddag even wat foto's te nemen, totdat ik er achter kwam dat mensen je aan gaan staan staren. Even niet op voorbereid.![]()
Ik had 1 invite, maar die heb ik al vergeven, mocht ik er nog 1 krijgen onderweg, ben je de eerste.

Ben de winkel uitgerend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh het iiiiieh-starende-mensen gevoel ben k geloof ik al voorbij, ik ben nu meer bang dat ik betrapt wordt door personeel en andere ondefinieerbare angsten die het spannend maken.
Was je opdracht goedgekeurd of ben je de winkel uit gerend?

quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:15 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ben de winkel uitgerend.![]()
Moest 24 () vragen beantwoorden en ik dacht dat ik eerst de foto's wel kon maken, maar dat kon alleen vanuit de opdracht. En toen moest ik 3 trollies met pampers gaan tellen.
![]()
Ga morgen beter voorbereid.

Ja, suflul, liep heel zelfverzekerd die winkel in en mocht alleen zeggen wat ik kwam doen als ik aangesproken werd. Dacht ik maak snel tientallen foto's, vanuit alle hoeken, opdrachten helemaal uitgeschreven.. Had ik er dus niets aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
24 vragen is ook wel erg veel hoor! En die foto's went echt wel, hangt ook een beetje van de opdracht af. Bij Roamler is de zo gewilde babymelk check 1 foto maken.

Mwa dat ligt echt aan de opdracht hoor, meeste is ook gewoon 2 euro, soms zelfs lager.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:
Smartspotter heeft wel hogere bedragen zie ik

Eens. En voor die bedragen moet je vaak ook veel meer moeite doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:55 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mwa dat ligt echt aan de opdracht hoor, meeste is ook gewoon 2 euro, soms zelfs lager.

Ja precies, je hebt alleen heel soms mazzel met een hoger bedrag. Heb de vers opdracht wel eens voor 20 euro gedaan, maar die is ook zo lastig dat ik hem sowieso niet voor minder dan 15 doequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eens. En voor die bedragen moet je vaak ook veel meer moeite doen.

Bij mij ook, alleen vandaag wat gedaan, voor de rest niets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Deze week was voor mij een slechte Roamler week (lag aan mij). Volgende week nieuwe kansenMaak mij er ook niet druk om. Iedere week zijn er genoeg opdrachten.

Kan maar een bepaald aantal uur.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:57 schreef eenjongen... het volgende:
Even een vraagje hoor, maar waarom kan ik bij de OP alleen op Quote klikken en staat er niet Wijzig?

0 hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:57 schreef Amarantha het volgende:
Deze week was voor mij een slechte Roamler week (lag aan mij). Volgende week nieuwe kansenMaak mij er ook niet druk om. Iedere week zijn er genoeg opdrachten.

MM opdrachten zijn nu samen ¤12,50. Moet die eigenlijk morgenvroeg wel even doen als ze er nog zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:58 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen vandaag wat gedaan, voor de rest niets.

Ik alleen woensdag 2. Maar ik heb bij elkaar (sinds ik dit doe) minder verdiend dan jou dus maak je niet zo drukquote:

True. Wil gewoon een PS4 voor 6 novemberquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik alleen woensdag 2. Maar ik heb bij elkaar (sinds ik dit doe) minder verdiend dan jou dus maak je niet zo druk

Als je je daar mee bezig gaat houden bij Roamler dan gaat het vast tegenvallen voor je.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
True. Wil gewoon een PS4 voor 6 november![]()

Zulke doelen motiveren welquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
True. Wil gewoon een PS4 voor 6 november![]()

Wel? Een PS4 voor 6 november bij elkaar verdienen met Roamler klinkt niet heel realistischquote:

Bij mij helpen zulke doelen juist. Met een doel in mijn hoofd stap ik toch eerder voor 2 euro op de fiets.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als je je daar mee bezig gaat houden bij Roamler dan gaat het vast tegenvallen voor je.

Heb je op zich ook wel een goed punt. Ik wil graag beetje spaargeld erbij voor mijn uitzet maar iedere euro die ik er bij heb ben ik allang blij meequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:02 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Bij mij helpen zulke doelen juist. Met een doel in mijn hoofd stap ik toch eerder voor 2 euro op de fiets.

Haha nee oke, dat totale bedrag zal moeilijk gaan voor die tijd, maar een doel opzich stellen zou meer moeten motiveren denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel? Een PS4 voor 6 november bij elkaar verdienen met Roamler klinkt niet heel realistisch

Omdat je een beperkte edit tijd hebt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:57 schreef eenjongen... het volgende:
Even een vraagje hoor, maar waarom kan ik bij de OP alleen op Quote klikken en staat er niet Wijzig?

Mwa ik doe het in de vakantie wel een keertjequote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
Omdat je een beperkte edit tijd hebt.
Ik kan hem wel voor je unlocken als het nodig is.

Wil je even testen of je nu inderdaad kan editten?quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:36 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Mwa ik doe het in de vakantie wel een keertje

Ja, kan nu wel:) Zal ik doen, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wil je even testen of je nu inderdaad kan editten?
Zo ja dan kun je altijd even een mod aanschieten als je iets wilt wijzigen.

quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:40 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja, kan nu wel:) Zal ik doen, bedankt voor de tip.

Ik begin natuurlijk niet helemaal bij 0 hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 23:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel? Een PS4 voor 6 november bij elkaar verdienen met Roamler klinkt niet heel realistisch

Ik was vanmiddag in de Mediamarkt en de Senseo check stond nog open. Geaccepteerd maar de afdeling met koffiezetapparaten was zo onoverzichtelijk dat ik er echt geen zin in had. Toen geannuleerd en toen stond was de vergoeding van 5 euro naar 7,50 gegaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2015 22:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MM opdrachten zijn nu samen ¤12,50. Moet die eigenlijk morgenvroeg wel even doen als ze er nog zijn.

Dan moet dat als je je best doet zeker kunnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik begin natuurlijk niet helemaal bij 0 hoor.Ik denk dat ik nu nog zo'n 100 euro nodig heb?

Het was deze week dus helaas een matige week...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:22 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Dan moet dat als je je best doet zeker kunnen

Gewoon doorzetten. 30 per week moet te doen zijn.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 00:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het was deze week dus helaas een matige week...

Hahah deze moeten ze wel goedkeuren !quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
Nou het koekjes bakken ging nog wel maar ik had bedacht het rood met glazuur en M&M's te versieren. Ik doe dit dus echt nooit dus eerst bleek het glazuur te dun, daar kwam ik achter toen ze er allemaal afvielen. Toen wat dikker maar het moest drogen en ik besefte me pas heel laat in het proces dat ik ze even neer kon zetten. Toen ik eindelijk de R bijna klaar had (het idee van alle letters had ik al lang laten varen, er zitten echt vrij weinig rode M&M's in een zakje.moest ik nog een stukje en toen flikkerde de hele boel weer in elkaar.
Dus toen was ik er klaar mee en ging gewoon voor de simpele versie.
[ afbeelding ]

dit is echt al meer dan ik zou kunnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
Nou het koekjes bakken ging nog wel maar ik had bedacht het rood met glazuur en M&M's te versieren. Ik doe dit dus echt nooit dus eerst bleek het glazuur te dun, daar kwam ik achter toen ze er allemaal afvielen. Toen wat dikker maar het moest drogen en ik besefte me pas heel laat in het proces dat ik ze even neer kon zetten. Toen ik eindelijk de R bijna klaar had (het idee van alle letters had ik al lang laten varen, er zitten echt vrij weinig rode M&M's in een zakje.moest ik nog een stukje en toen flikkerde de hele boel weer in elkaar.
Dus toen was ik er klaar mee en ging gewoon voor de simpele versie.
[ afbeelding ]

Als je het ok vind, zou ik mezelf graag bewijzenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
Jopie heeft besloten niet langer te wachten en van iemand anders een invite aangenomen. Ik heb dus een invite te vergeven.

Zo ging het niet helemaal, maar snap de teleurstelling.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
Jopie heeft besloten niet langer te wachten en van iemand anders een invite aangenomen. Ik heb dus een invite te vergeven.

Deze invite is toch een extraatje dus wat mij betreft mag je hem hebben, maak ik er tenminste toch nog iemand blij mee. DM je mailadres maar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:50 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Als je het ok vind, zou ik mezelf graag bewijzenIk heb veel tijd overdags en woon vlakbij het winkelcentrum. Binnenkort krijg ik een kindje en blijf ik een weekje binnen, maar daarna ben ik van plan om elke dag een wandeling te gaan maken en nou ja, ik kan dan net zo goed naar de winkels lopen.. PM me gerust als je meer wilt weten.

Oeiquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:48 schreef liesje1979 het volgende:

goede excuus verzonnen of heb je de waarheid gezegd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:53 schreef Vincento17 het volgende:
Ik sta rustig de pampers check te doen bij de etos, komt er ineens een medewerker op me af. Hey, kan ik je helpen? Worst nightmare

Ik had hetzelfde, gewoon gezegd dat ik even aan het rondkijken was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
goede excuus verzonnen of heb je de waarheid gezegd?

Had ik net ook haha. Liggen letterlijk een AH en kruidvat naast elkaar. Ik babymelk gedaan bij het kruidvat. Kom ik thuis, komt AH vrijquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef loezzzje het volgende:
etos komen ze altijd zo snel naar je toe dus ik doe daar alleen maar korte opdrachten
kwam er net een babymelk vrij van een winkelcentrum waar ik net vandaan kom

Ik ben wel teruggegaan. Was wel iets meer dan een kwartier voor 2 euro, maarja als je voor de kleine dingen even snel de deur uit gaat telt het ook wel opquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:19 schreef loezzzje het volgende:
als het nou om de hoek was dan ging ik wel terug maarja is een dorp verder. ik heb geen zin meer

Gelukt al zag ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:39 schreef Bloesem. het volgende:
Bijna level 2![]()
Benieuwd hoe de babymelk en pampers-opdrachten in winkels worden ontvangen als ze gedaan worden door een hoogzwangere / vrouw met baby
Eh ik weet het niet zeker maar volgens mij moest je de ingrediënten uit de opdracht gebruiken en daar dan iets aan toevoegen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:48 schreef loezzzje het volgende:
heb mix gekocht voor koekjes. morgen koekjes bakken

Das toch niet handig? Dan kun je vooraf niet eens lezen welke ingredienten je in huis moet hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh ik weet het niet zeker maar volgens mij moest je de ingrediënten uit de opdracht gebruiken en daar dan iets aan toevoegen?

Ik had eerst gekeken en toen dacht ik dat ik hem geannuleerd had maar had hem laten verlopen dus even een berichtje gestuurd dat hij weg was en toen hebben ze hem terug gezet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das toch niet handig? Dan kun je vooraf niet eens lezen welke ingredienten je in huis moet hebben.
Ik ben bijv geen bakker en heb echt geen dingen standaard in huis om koekjes te maken.

Je moet een foto maken van de ingrediënten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:12 schreef loezzzje het volgende:
Oh ja dat wist ik niet, ach ja hoe weten hun nou dat ik kant en klare mix heb gebruikt
Ik ga er btw wel iets aan toevoegen maar de mix is al klaar.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |