Deze invite is toch een extraatje dus wat mij betreft mag je hem hebben, maak ik er tenminste toch nog iemand blij mee. DM je mailadres maar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:50 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Als je het ok vind, zou ik mezelf graag bewijzenIk heb veel tijd overdags en woon vlakbij het winkelcentrum. Binnenkort krijg ik een kindje en blijf ik een weekje binnen, maar daarna ben ik van plan om elke dag een wandeling te gaan maken en nou ja, ik kan dan net zo goed naar de winkels lopen.. PM me gerust als je meer wilt weten.
Oeiquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
Jopie heeft besloten niet langer te wachten en van iemand anders een invite aangenomen. Ik heb dus een invite te vergeven.
goede excuus verzonnen of heb je de waarheid gezegd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 13:53 schreef Vincento17 het volgende:
Ik sta rustig de pampers check te doen bij de etos, komt er ineens een medewerker op me af. Hey, kan ik je helpen? Worst nightmare
Ik had hetzelfde, gewoon gezegd dat ik even aan het rondkijken was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
goede excuus verzonnen of heb je de waarheid gezegd?
Had ik net ook haha. Liggen letterlijk een AH en kruidvat naast elkaar. Ik babymelk gedaan bij het kruidvat. Kom ik thuis, komt AH vrijquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:58 schreef loezzzje het volgende:
etos komen ze altijd zo snel naar je toe dus ik doe daar alleen maar korte opdrachten
kwam er net een babymelk vrij van een winkelcentrum waar ik net vandaan kom
Ik ben wel teruggegaan. Was wel iets meer dan een kwartier voor 2 euro, maarja als je voor de kleine dingen even snel de deur uit gaat telt het ook wel opquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:19 schreef loezzzje het volgende:
als het nou om de hoek was dan ging ik wel terug maarja is een dorp verder. ik heb geen zin meer
Gelukt al zag ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:39 schreef Bloesem. het volgende:
Bijna level 2![]()
Benieuwd hoe de babymelk en pampers-opdrachten in winkels worden ontvangen als ze gedaan worden door een hoogzwangere / vrouw met baby
Eh ik weet het niet zeker maar volgens mij moest je de ingrediënten uit de opdracht gebruiken en daar dan iets aan toevoegen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:48 schreef loezzzje het volgende:
heb mix gekocht voor koekjes. morgen koekjes bakken
Das toch niet handig? Dan kun je vooraf niet eens lezen welke ingredienten je in huis moet hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh ik weet het niet zeker maar volgens mij moest je de ingrediënten uit de opdracht gebruiken en daar dan iets aan toevoegen?
Ik had eerst gekeken en toen dacht ik dat ik hem geannuleerd had maar had hem laten verlopen dus even een berichtje gestuurd dat hij weg was en toen hebben ze hem terug gezet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
Das toch niet handig? Dan kun je vooraf niet eens lezen welke ingredienten je in huis moet hebben.
Ik ben bijv geen bakker en heb echt geen dingen standaard in huis om koekjes te maken.
Je moet een foto maken van de ingrediënten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:12 schreef loezzzje het volgende:
Oh ja dat wist ik niet, ach ja hoe weten hun nou dat ik kant en klare mix heb gebruikt
Ik ga er btw wel iets aan toevoegen maar de mix is al klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |