SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben!
[ Bericht 0% gewijzigd door eenjongen... op 16-10-2015 23:39:40 ]
Ja zo zit ik ook haha. Dan ga ik hem nog even doen bij mijn moeder in de wijk.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
Hema staat nu laatste kans voor, 7,50 voor de vouchercheck.
Als die er morgen nog staat ga ik even langs. (zul je net zien dat de Hema waar ik langs wil dan net gedaan is)
Je kunt toch 2 uur van tevoren je opdracht al accepteren... Op dat moment kan niemand anders hem doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
Als die er morgen nog staat ga ik even langs. (zul je net zien dat de Hema waar ik langs wil dan net gedaan is)
ditquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
Das waar, maar ik denk niet dat ik al vroeg al wakker benquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:49 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Je kunt toch 2 uur van tevoren je opdracht al accepteren... Op dat moment kan niemand anders hem doen.
Heb hem echt twee uur geleden voor 5 gedaan, fack my lifequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:46 schreef Nizno het volgende:
kusje er op?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:54 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Heb hem echt twee uur geleden voor 5 gedaan, fack my life
Caramacquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:55 schreef Sunri5e het volgende:
Wat kopen jullie op zo'n moment bij de Hema?
Ik zit nog te wachten op de bevestiging dat ik mee mag doen. Geloof dat ze genoeg mensen hebben hierquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:58 schreef Sunri5e het volgende:
Is dat Smartspotter wat? Ik heb daar een account van maar dat heb ik eigenlijk nooit gebruikt omdat er niets bijzonders voorbij kwam....
Volgens mij stelt die club niet zoveel voor dus maak je maar niet zo drukquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik zit nog te wachten op de bevestiging dat ik mee mag doen. Geloof dat ze genoeg mensen hebben hier
ik maak me er niet druk om, nooit gedaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Volgens mij stelt die club niet zoveel voor dus maak je maar niet zo druk
MediaMarkt wil ik nog wel doen maar daar kom ik wel vaker zomaar, even kijken als ik er toch in de buurt benquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:53 schreef Nizno het volgende:
Ik ben vandaag even naar de MM geweest en daar gewoon lekker gekletst met het personeel. En weglopen via de kassa was ook geen probleem. Gewoon zeggen, sorry niets gevonden. Klaar
Dat sowieso, als ik met een tas ga sjouwen doe ik dat alleen als ik ook echt wat ga halen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:55 schreef loezzzje het volgende:
ik vind het juist fijner om opdrachten bij de kruidvat of etos te doen. daar kun je tenminste zo weer naar buiten lopen zonder iets te kopen. ik voel me altijd heel ongemakkelijk als ik bij de AH zonder iets weer naar buiten loop. ik neem ook meestal geen tas mee naar binnen, anders zie ik het nog gebeuren dat ik straks mijn tas moet laten zien.
pciesquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 19:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
MediaMarkt wil ik nog wel doen maar daar kom ik wel vaker zomaar, even kijken als ik er toch in de buurt ben
jaquote:
Dat is wel jammerquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:22 schreef eenjongen... het volgende:
In ieder geval geen EK-gerelateerde checks deze zomer
Ik zie ze hier met de prijs omhoog gaan.. Ik ben er nog niet aan toe om deze comfortzone uit te stappen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb net om een beetje uit mijn comfortzone te komen een kroegentocht gedaan, in mijn eentje.![]()
Vond het heel eng, was eerst naar 1 gefietst die daar helemaal niet zat dus maar wat omgevingsfoto's gemaakt, toen naar een kroeg, echt geen idee of hij wordt goedgekeurd want ik zag amper reclamemateriaal. Maar vond het best stoer dus anders jammer van het drankje. Toen wilde ik er nog 1 doen maar zag door het raam al dat het er barstensvol zat dus daar durfde ik niet dus snel geannuleerd.
Wat staat er in de opdracht voor je op accepteren drukt?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:50 schreef Fylax het volgende:
Morgen ff hema check doen. Maakt het uit wat je koopt?
Ohh.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat staat er in de opdracht voor je op accepteren drukt?
Wowquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef Vincento17 het volgende:
Als er nog mensen uit hun comfort zone willen stappen in Eindhoven, Daar zitten zo'n 10 kroegenchecks bij elkaar... 12,50 x 10
Groningen ook, maar waarom die zo hoog is vraag ik me afquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:32 schreef Vincento17 het volgende:
Als er nog mensen uit hun comfort zone willen stappen in Eindhoven, Daar zitten zo'n 10 kroegenchecks bij elkaar... 12,50 x 10
Leuk!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja heb vandaag de eerste betaalde afgerond (theecheck)
Hij lijkt me daarom ook erg k#t. Onopgemerkt even foto's zien te maken van een kassasysteem... euh...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen ook, maar waarom die zo hoog is vraag ik me af
Je moet foto's maken van digitale schermen?
oh van het kassasysteem?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hij lijkt me daarom ook erg k#t. Onopgemerkt even foto's zien te maken van een kassasysteem... euh...
Digitale schermen. Bedoelen ze vast geen openbare pc's mee om te interwebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh van het kassasysteem?
Ik dacht dat ze tv schermen ofzo bedoelden
ja ik zie hier wel eens kroegen met tv schermen waar sport op is of zo'n beamerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Digitale schermen. Bedoelen ze vast geen openbare pc's mee om te interwebben
Maar lies kan t met zekerheid vertellen.
Ik snapte m.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja ik zie hier wel eens kroegen met tv schermen waar sport op is of zo'n beamer
Dat bedoelde ik
Neuh, denk ik niet per se, ik zag er geen hangen maar weet niet of de mijne goedgekeurd is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Groningen ook, maar waarom die zo hoog is vraag ik me af
Je moet foto's maken van digitale schermen?
Owwwwwwww. Das al minder eng dan wat ik voor ogen had.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
Digischermen zijn van die flatscreens die in sommige kroegen hangen met vooral veel reclame en wat regionaal nieuws, Geen tv en al helemaal geen kassasysteem.
Ah jammer zeg!! Ik vind het ook het lastigste als je nieuwe opdrachten doet. Heb liever dat ik meteen weet wat ik moet doen, of opdrachten die je al eerder gedaan hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:09 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn kroegentocht is afgekeurd. Omdat er geen promotiemateriaal was wat me inspireerde om een bepaald merk te bestellen had ik mijn drankje maar op de foto gezet, dat was niet de bedoeling en dat begrijp ik wel maar zou ook niet weten hoe ik hem anders had kunnen doen. Misschien dat ik zo gek ben nog een poging te doen maar niet in datzelfde cafe want als er niets is om over te schrijven weet ik het ook niet.
Ah jammerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:09 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn kroegentocht is afgekeurd. Omdat er geen promotiemateriaal was wat me inspireerde om een bepaald merk te bestellen had ik mijn drankje maar op de foto gezet, dat was niet de bedoeling en dat begrijp ik wel maar zou ook niet weten hoe ik hem anders had kunnen doen. Misschien dat ik zo gek ben nog een poging te doen maar niet in datzelfde cafe want als er niets is om over te schrijven weet ik het ook niet.
Kun je wel op roamler.com inloggen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:54 schreef kanovinnie het volgende:
Geregistereerd, maar nu kan ik niet inloggen. Vaag gedoe.
even mailen naar info@roamler.nl en het verhaal uitleggen. Misschien kunnen ze zien dat je idd een tikfout hebt gemaakt en het aanpassen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
"Dit emailadres kon niet worden gevonden in ons systeem."
Wat raar is want ik heb me wel geregistereerd. Of ik heb een tikfout gemaakt in mijn mailadres
Ik had al naar sales gemaild (enige wat ik ik kon vinden gister). Heb nu ook even naar info wat gestuurd.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 12:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
even mailen naar info@roamler.nl en het verhaal uitleggen. Misschien kunnen ze zien dat je idd een tikfout hebt gemaakt en het aanpassen.
Kan weinig aan fout gaan. Heb hem (toen ie nog lager was) ongeveer 3 keer gedaan. Makkelijkste check die er is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:09 schreef DeLuna het volgende:
Hema Vouchercheck gedaan. Jeeeemig wat lastig. Is een rustige Hema in een rustig dorp dus ongezien een foto maken van het kassagebied was echt super lastig
Nu maar hopen dat ie is goedgekeurd. Zou anders toch zonde van de 7,50 zijn
Ah, nouja ben benieuwd. Nu wel lekker chocolade etenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:12 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Kan weinig aan fout gaan. Heb hem (toen ie nog lager was) ongeveer 3 keer gedaan. Makkelijkste check die er is.
Ik heb net bifi #2 gedaan, is het zelfde als #1 alleen je hoeft geen prijzen op te geven. Dus alleen aangeven of in het assortiment zit + foto. Dan foto van bierafdeling en klaar. Was er maar 2 min mee bezig
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:17 schreef liesje1979 het volgende:
Er was 1 klein postertje van Jack Daniels en die had ik dus maar voor 2 vragen moeten gebruiken begrijp ik nu. Hoe dat voor de opdrachtgever interessant is, is me een raadsel.
En ik doe juist zo mijn best om binnen korte termijn die XP bij elkaar te sprokkelen zodat ik Jopie die invite kan geven. Schiet niet op zo.
Oh dat is ook wel lekkerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:09 schreef Vincento17 het volgende:
Net 3 Jan Linders checks gedaan voor 10 euro per stuk. Eerste is al goed gekeurd, nu nog wachten op de andere twee..
die van mij is toen ook afgekeurd omdat ik niet naar binnen was gegaan maar ik wist niet eens dat het de bedoeling was. ik al helemaal blij dat ik eindelijk een mat had gevonden. al die rare eisen, mag niet van dit of dat merk zijn en mag niet een grote keten zijn. nouja ik doe hem niet meerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Oh en de MM opdracht werd hem niet. Kon Office niet vinden in de winkel en vond vragen niet chill omdat ze misschien dan op mij zouden letten of ik het kan vinden enz. En de mat durfde ik ook niet af te maken omdat ik naar binnen moest voor foto en dat ging mij te ver want ging er toch niet eten.
Office stond bij mij gewoon bij de leptops. Onder een rijtje leps hingen een paar doosjes. Ben lekker dom gaan kletsen met die gast over Office 365 en de standaard... Niets opgeschreven want zoveel vragen bleek het helemaal niet te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Oh en de MM opdracht werd hem niet. Kon Office niet vinden in de winkel en vond vragen niet chill omdat ze misschien dan op mij zouden letten of ik het kan vinden enz. En de mat durfde ik ook niet af te maken omdat ik naar binnen moest voor foto en dat ging mij te ver want ging er toch niet eten.
Hmm morgen nog eens proberen. Net Hema check goed gekeurd voor 7.50quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Office stond bij mij gewoon bij de leptops. Onder een rijtje leps hingen een paar doosjes. Ben lekker dom gaan kletsen met die gast over Office 365 en de standaard... Niets opgeschreven want zoveel vragen bleek het helemaal niet te zijn.
Ik wacht er ook nog even meequote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:23 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop dat ik de bifi kan pakken wanneer 'ie 4/5 euro is. Vind 2 euro een beetje te weinig aangezien ik er vorige week 5 en 8 euro voor had.
Ik heb hem net wel gedaan, was er toch.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:23 schreef Fylax het volgende:
Ik hoop dat ik de bifi kan pakken wanneer 'ie 4/5 euro is. Vind 2 euro een beetje te weinig aangezien ik er vorige week 5 en 8 euro voor had.
Net wel een bifi gedaan voor 2 euro, moest toch boodschappen doen, hopelijk morgen weer in een andere Jumbo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:10 schreef Jopie78 het volgende:
[..]![]()
Rustig aan! Hangt niet op een dag.
Wel heel stoer overigens dat je het gedaan hebt.![]()
Kan je anders niet met iemand gaan? Dan reken je een drankje gewoon zelf af? Heb je nog 6 euro winst ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net wel een bifi gedaan voor 2 euro, moest toch boodschappen doen, hopelijk morgen weer in een andere Jumbo.
En misschien als ik vanavond zin heb nog een keer een kroegentocht proberen, zit hier iets op 1 km afstand waar vanavond een jamsessie is en waar ik me misschien meer op mijn gemak voel. Maar dat is alleen als ik me moedig voel.
Haha, leuk, een jamsessie. ik zeg doen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net wel een bifi gedaan voor 2 euro, moest toch boodschappen doen, hopelijk morgen weer in een andere Jumbo.
En misschien als ik vanavond zin heb nog een keer een kroegentocht proberen, zit hier iets op 1 km afstand waar vanavond een jamsessie is en waar ik me misschien meer op mijn gemak voel. Maar dat is alleen als ik me moedig voel.
je krijgt elke keer kleine opdrachten. Bijv anagrammen maken van je naam enzo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe word ik lvl 2? Ik kan geen opdrachten vinden die ik kan doen
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe word ik lvl 2? Ik kan geen opdrachten vinden die ik kan doen
Ohh ja, dan moet je ff wachten ja.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de eerste gedaan, maar moet wachten op goedkeur
Zou misschien kunnen maar k houd er wel van mezelf uit te dagen. En vind het onzin van mezelf dat ik het eng vind want ik ga ook altijd alleen op vakantie en dan ook rustig ergens wat eten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:38 schreef Vincento17 het volgende:
[..]
Kan je anders niet met iemand gaan? Dan reken je een drankje gewoon zelf af? Heb je nog 6 euro winst ofzo?
Ja dit is een beetje een alternatievere kroeg, denk dat het meer mijn ding zal zijn. Misschien neem ik wel twee drankjes.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Haha, leuk, een jamsessie. ik zeg doen.![]()
Het brengt je wel overal en nergens. Kan niet wachten.
Oh ze zijn snel vandaag of nu, de bifi check is nu al goed gekeurd dus even geduld.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:54 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb de eerste gedaan, maar moet wachten op goedkeur
Wh00pquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ja dit is een beetje een alternatievere kroeg, denk dat het meer mijn ding zal zijn. Misschien neem ik wel twee drankjes.
Ik ging ook jaren alleen op vakantie en ben in veel restaurants geweest, maar dat is toch anders dan dat je ook foto's van reclame enzo moet maken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zou misschien kunnen maar k houd er wel van mezelf uit te dagen. En vind het onzin van mezelf dat ik het eng vind want ik ga ook altijd alleen op vakantie en dan ook rustig ergens wat eten.
Genoeg alcohol om je reserves te laten varenquote:[..]
Ja dit is een beetje een alternatievere kroeg, denk dat het meer mijn ding zal zijn. Misschien neem ik wel twee drankjes.
Nice dat is lekker verdienenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:09 schreef Vincento17 het volgende:
Net 3 Jan Linders checks gedaan voor 10 euro per stuk. Eerste is al goed gekeurd, nu nog wachten op de andere twee..
Edit: Alle 3 goedgekeurd![]()
Zullen wij binnenkort eens roamleren? Winkie winkie?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ze zijn snel vandaag of nu, de bifi check is nu al goed gekeurd dus even geduld.
ik wilde die doen maarja moet je weer een foto maken die je antwoord ondersteund. Wat moet ik in godsnaam op de foto zetten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
je krijgt elke keer kleine opdrachten. Bijv anagrammen maken van je naam enzo.
Ik heb de wasmand op de foto gezet omdat ik o.a. mand als woord had opgegeven.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik wilde die doen maarja moet je weer een foto maken die je antwoord ondersteund. Wat moet ik in godsnaam op de foto zetten.
Vinnie toch. Smooth as Always.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zullen wij binnenkort eens roamleren? Winkie winkie?
ik had eiquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ik wilde die doen maarja moet je weer een foto maken die je antwoord ondersteund. Wat moet ik in godsnaam op de foto zetten.
Ik had: in een sla.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:53 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Bijna level 7 hierquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vinnie toch. Smooth as Always.
Maar ik euhm, Roamler alleen met level 4 of hoger.
I'll get back to you missy!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vinnie toch. Smooth as Always.
Maar ik euhm, Roamler alleen met level 4 of hoger.
Hier wel...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:53 schreef Amarantha het volgende:
De bloemencheck staat erbij mij ineens niet meer tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |