Ik ben passagiersassistent!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:27 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Hier ook niet van hoor.![]()
Wat doe je nu op Schiphol?
Ik heb eigenlijk altijd wel werk gehad en meestal een vrij volle dag, zo'n 8-10 uur per dag. Soms wat minder en soms wat meer. Ligt erg aan je regio denk ik en bovendien deed ik vaak locatiewerk, dus vanuit één LM de hele dag rondkarren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
Vooral rond de lente, zeg maart april mei heb ik vaak geen werk gehad. Maar dan nog, ik heb dagen van 1u gehad(spoedritje, 4km rijden oid) en dagen van 14u. Je wordt niet per uur ingepland, maar per auto. 1 rit kan dus 3u duren, 2u reizen en 1u rijden etc, maar ook langer. Ik word eigenlijk altijd wel gebeld, maar dat zal ook zijn omdat ze mensen zoeken in mijn regio.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
Aaaaah, in de goede oude tijd had ik altijd werk. Elke dag. En elke dag ook de hele dag. Prachtige tijden. Maar goed, dat was twee jaar geleden. Sinds afgelopen winter/lente is het hier beduidend minder geworden. Ik heb nog steeds weleens werk hoor (gisteren nog 10 uur gemaakt), maar het is minder en anders. Tegenwoordig heb ik denk ik maximaal de helft van de dagen dat ik beschikbaar sta werk, en een deel daarvan zijn spoedjes. Dat betekent dat ik diezelfde ochtend nog gebeld word voor een ritje voor die dag. Ik heb ook veel vaker enkele ritjes met dus vrij veel OV tijd erbij. Vroeger zat ik vaak aan drie ritten per dag, in een soort verminkte driehoek door heel Nederland heen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
Indd, ik had er ook nog op gereageerd, hoewel ik niet in de buurt woon van Rotterdam. Ik denk dat ze een hiker uit die regio zochten, omdat je anders niet in een dag met de trein naar het ophaaladres kunt. Ben wel benieuwd naar de auto etc.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 15:06 schreef A_Valbuena het volgende:
Die rit van EW op Facebook naar Calan in Frankrijk, wat een geluk als je die hebt gekregen
De afgelopen maanden plus de zomervakantie heb ik bijna altijd werk gehad en ook vaak 3 ritten op een dag, maar dat verschilt nogal per regio en periode. Er zijn ook wel maanden geweest, waarin ik steeds zelf belde voor spoedritten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 14:00 schreef Repeating het volgende:
Ik heb een klein vraagje aan de wat meer ervaren hikers. Hoeveel uur worden jullie daadwerkelijk ingepland als je beschikbaar bent? Of komt het wel eens voor dat wanneer je 2 dagen vrij hebt je soms maar een halve dag werk hebt?
Nee.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
D'n Duc definitief uit elkaar gevallen ja?
Yes.quote:
2 liter benzine, handbak met 4 versnellingen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:14 schreef Dimitri_ het volgende:
Gave bak, ultieme kampmobiel. Goede kleur ook.
Veel plezier ermee! Welke motor heb je erin?
Uit laten deuken. Weet wel een goed adres in Asten. Of moest het goedkoop?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
2 liter benzine, handbak met 4 versnellingen.
Ja he! Helaas wel een schade op de kofferbak, wie weet er een leuke sticker?
Ook mooi 120 wegenbelasting per jaar dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 19:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Yes.
Beetje sjonniebak. Verkoper vroeg nog ik een setje matzwarte velgen erbij wilde maar ik koop zelf wel een keer mooiere velgen. Ik vind deze ook niet echt je van het namelijk.
Moet wel nog een aantal dingen fixen en een aantal dingen gaan ook zeker geld kosten maar hij deed gelukkig niet moeilijk over de prijs.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:35 schreef Sarasi het volgende:
"Mijn stukgaatie startte niet vanochtend."
Zit eigenlijk 3 plekjes op. Roestplek op de motorkap dat een beetje knullig is weggewerkt. Even kijken, misschien met een powervijl bewerken en dichtplamuren en bijwerken maar ik denk dat je dat gruwelijk goed gaat zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:36 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Uit laten deuken. Weet wel een goed adres in Asten. Of moest het goedkoop?
Stickers.. Ik had op mijn Volvo 740 een sticker met "Yes I'm a global warmer".
Verder top wagen, heb er ook een gehad, 2.5 turbodiesel Brandweerrood.. Echte roetdragger.
Nee want ik wil er in de winter juist wel mee rijden. Of is het mogelijk om toch in die overgangsregeling te vallen en in de wintermaanden wel te rijdenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:42 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Ook mooi 120 wegenbelasting per jaar dus
Waarom zo hatelijk meissiequote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:24 schreef Sarasi het volgende:
Jij krijgt mij nooit warm, dus da's niet moeilijk.
Dan mag je vol tarief gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]Mijn 'red lady' krijg ik eerder warm dan jou.
[..]
Zit eigenlijk 3 plekjes op. Roestplek op de motorkap dat een beetje knullig is weggewerkt. Even kijken, misschien met een powervijl bewerken en dichtplamuren en bijwerken maar ik denk dat je dat gruwelijk goed gaat zien.
Deukje in het portier verder. Gewoon een kleintje.
En die deuk in de koffer is wat groter (kinderhandje ofzo) en superknullig bijgewerkt. Maargoed, die dingen hebben geen prioriteit. Ik heb eigenlijk een shortlist:
- Roest kriksteunen weghalen en evt die steunen lassen
- Thermostaat fixen
- Kilometerteller is kapot (waarschijnlijk tandwiel versleten). Verder is de kilometertellerkabel ofwel aan vervanging toe of even opnieuw smeren. In ieder geval gedraagt die zich als een leugendetector (haha snap je 'm)
- Uitlaat is sowieso een APK probleem. Zo lek als een zeef, ik heb daar al een nieuw stuk voor liggen maar sowieso dat er nog wel meer lekkages zullen zijn.
- Autoradio fixen, ik kan niet zonder muziek
Verder zit er een barst in de voorruit voor de passagier z'n neus. Opzich irritant maar niet noodzakelijk om die te vervangen.
Die kilometerteller en kilometerstand moeten gewoon fatsoenlijk werken. Verder hebben thermostaat en autoradio prioriteit dus daar ga ik deze week mee aan de slag. Mijn pa is gepensioneerd dus die bood al aan om van de week eens te kijken wat we precies nodig gaan hebben.
[..]
Nee want ik wil er in de winter juist wel mee rijden. Of is het mogelijk om toch in die overgangsregeling te vallen en in de wintermaanden wel te rijden
Was er niet iets dat je klant Namen niet mocht zeggen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 12:35 schreef Sjouveur het volgende:
Afgelopen 3 dagen bij wezen werken als chauffeur. Kan uiteindelijk iets van 40 uur schrijven, ben kapot haha. Wel erg leuk werk!
Fixedquote:Op zondag 18 oktober 2015 13:36 schreef Drowzz het volgende:
[..]
Was er niet iets dat je klant Namen niet mocht zeggen?
Maakte op zich niet uit hoor, de daadwerkelijke opdrachtgever heb ik ook nooit genoemdquote:
Zonder context zou men zich kunnen afvragen of je nou privé-chauffeur bent of een keiharde drugsdealer.quote:Op maandag 19 oktober 2015 11:08 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Maakte op zich niet uit hoor, de daadwerkelijke opdrachtgever heb ik ook nooit genoemdIk kan helaas over het werk zelf niks zeggen, behalve dat ik er erg van heb genoten en op plekken kwam die ik van tevoren niet voor mogelijk hield :p
Tof werk! Zou dat te combineren zijn met een studie? Ik heb volgend jaar namelijk geen OV meer dus ben al aan het oriënteren op ander werkquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef RTS91 het volgende:
Zal me ook maar weer eens melden hier. Aangezien ik net afgestudeerd ben nog geen baan heb ga ik tijdelijk aan de slag als koerier van (inter)nationale spoedzendingen. Ook weer op oproepbasis en hopelijk veel buitenlandritten. Er werd gemeld dat je het niet erg moet vinden om te slapen in hotels; de klanten zitten in heel Europa
Ja dat kan ongetwijfeld ook naast je studie, al vraagt het wel flexibiliteit. PB maar voor meer informatie.quote:Op maandag 19 oktober 2015 17:42 schreef yosander het volgende:
[..]
Tof werk! Zou dat te combineren zijn met een studie? Ik heb volgend jaar namelijk geen OV meer dus ben al aan het oriënteren op ander werk
Weekendklusjes? Meerdaags?quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:13 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja dat kan ongetwijfeld ook naast je studie, al vraagt het wel flexibiliteit. PB maar voor meer informatie.
Klinkt goed! Ben benieuwd wat voor opdrachten je krijgtquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:51 schreef RTS91 het volgende:
Zal me ook maar weer eens melden hier. Aangezien ik net afgestudeerd ben nog geen baan heb ga ik tijdelijk aan de slag als koerier van (inter)nationale spoedzendingen. Ook weer op oproepbasis en hopelijk veel buitenlandritten. Er werd gemeld dat je het niet erg moet vinden om te slapen in hotels; de klanten zitten in heel Europa
Als het niet lukt gaat 'ie op Veronica.quote:Op maandag 19 oktober 2015 20:30 schreef cucked het volgende:
Hoe chagarijnig worden jullie als de Bluetooth verbinding met je telefoon niet werkt? Als ik weet dat er een grote kans is dat de auto geen Bluetooth heeft, neem ik zo een AUX setje mee, maar soms heb ik ook een auto die na kenteken-check als 2015 aangemerkt staat, en waarvan de audio via Bluetooth gewoon niet werkt. Meestal doet hij het gewoon direct, maar een enkele keer heb je een auto (en dat heb ik al bij een paar merken gehad, van Audi tot Ford) die wel Bluetooth koppelt, maar dan wanneer je muziek afspeelt op je telefoon, er niks over de speakers gaat.
Dan kan ik echt kwaad worden dat ik gewoon zo een hele rit weer naar die tering radio moet luisteren. Soms dan zit gewoon 10 minuten in die auto te kutten met de instellingen en telefoon opnieuw opstarten en zo een steek in mijn maag. Als het dan lang duurt wil het ook nog wel eens zo zijn dat ik van het adres van de klant wegrij, en iets verder ga parkeren om verder te pielen.
quote:
Ik doe gewoon m'n oordopjes in. Luister wel via PowerAmp.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:22 schreef RacerDKB het volgende:
Als je zeker wilt zijn van een radioloze rit moet je een usb stick, auxkabel, speler met bluetooth en cd's meenemenop die volgorde gebruik ik het zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |