abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156802233
Mijn zadel is helemaal naar de knopen.
Buitenbanden aan vervanging toe en moet een nieuw klepje op mijn versnellingen.(debversnellingen werken nog.)
Kan ik zulke dingen voor een zacht prijsje uit china halen?
pi_156802307
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:00 schreef tailfox het volgende:
Mijn zadel is helemaal naar de knopen.
Buitenbanden aan vervanging toe en moet een nieuw klepje op mijn versnellingen.(debversnellingen werken nog.)
Kan ik zulke dingen voor een zacht prijsje uit china halen?
ik zou een goeie 2de hands fiets kopen voor 50 euro. Is goedkoper dan al die dingen die je benoemd te vervangen, en meer werk.
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_156802347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:05 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

ik zou een goeie 2de hands fiets kopen voor 50 euro. Is goedkoper dan al die dingen die je benoemd te vervangen, en meer werk.
enige duren is het zadel
pi_156802377
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:07 schreef tailfox het volgende:

[..]

enige duren is het zadel
buitenband voor 20 euro per stuk is 40 euro. plus zadel+ verzendkosten +alles monteren
''and those who were seen dancing, were thought to be insane by those who couldn't hear the music''
pi_156802444
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:08 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

buitenband voor 20 euro per stuk is 40 euro. plus zadel+ verzendkosten +alles monteren
http://hollandbikeshop.co(...)-8-zwart-witte-bies/
pi_156802495
quote:
Met dat soort banden kan je ze na een maand weer vernieuwen.
pi_156804016
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:14 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

dit dus
pi_156807432
Het enigste wat goedkoop is om uit China te kopen zijn remmen. Bij Fasttech en ebay kosten ze goedkoop. De rest moet je gewoon uit Nederlang kopen. internet-bikes is een goede site om fietsonderdelen te kopen. Alleen de verzendkosten zijn duur 7 euro.

https://www.internet-bike(...)el-asa-vering-zwart/
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 19:41:57 #9
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_156809281
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 14:14 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Want de banden op een tweedehands fiets van ¤50 zijn beter?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_156809371
Ik koop mijn banden en de meeste overige fietsonderdelen in Duitsland: www.bike-components.de
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 20:38:48 #11
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_156810917
Of gwn bij de action? Goedkoper kan niet
pi_156810998
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 19:41 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Want de banden op een tweedehands fiets van ¤50 zijn beter?
ja. Gewoon naar een junk gaan en zeggen: ''die wil ik''. volgende dag ophalen en je bent klaar.
pi_156811534
Ik haal binnen en buitenbanden gewoon bij action. Mn zadel is ook action.

Werkt perfect, kost geen drol
pi_156823615
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 18:22 schreef Stevensan het volgende:
Het enigste wat goedkoop is om uit China te kopen zijn remmen. Bij Fasttech en ebay kosten ze goedkoop. De rest moet je gewoon uit Nederlang kopen. internet-bikes is een goede site om fietsonderdelen te kopen. Alleen de verzendkosten zijn duur 7 euro.

https://www.internet-bike(...)el-asa-vering-zwart/
remmen zijn toch wel een essentieel onderdeel, daar zou ik niet al te veel op bezuinigen. En de kwaliteit hier is nou niet echt zo super helaas.
pi_156834903
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 05:40 schreef Kenzi het volgende:

[..]

remmen zijn toch wel een essentieel onderdeel, daar zou ik niet al te veel op bezuinigen. En de kwaliteit hier is nou niet echt zo super helaas.
Een schijfrem is het beste. Sommige fietsen hebben dat niet. Een v-brake is ok. Er is weinig verschil tussen een dure en een goedkope.
pi_156836246
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:40 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

ja. Gewoon naar een junk gaan en zeggen: ''die wil ik''. volgende dag ophalen en je bent klaar.
Vuile pikdief gespot.
pi_156837089
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:08 schreef vaduz het volgende:

[..]

Vuile pikdief gespot.
Jij koopt zeker je fiets op een tweedehands site en doet dan net alsof je niet weet dat hij gestolen is?
pi_156837435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 19:47 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Jij koopt zeker je fiets op een tweedehands site en doet dan net alsof je niet weet dat hij gestolen is?
Waar zie jij mij wel niet voor aan? Ik koop mijn fiets eerlijk en heb niets te vrezen als ik de factuur en het framenummer laat zien aan de hermandad.
pi_156839337
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 20:00 schreef vaduz het volgende:

[..]

Waar zie jij mij wel niet voor aan? Ik koop mijn fiets eerlijk en heb niets te vrezen als ik de factuur en het framenummer laat zien aan de hermandad.
Jij woont zeker niet in een stad.
pi_156839973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:14 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Jij woont zeker niet in een stad.
Want in een stad is diefstal geen miasdrijf?
pi_156840494
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:36 schreef vaduz het volgende:

[..]

Want in een stad is diefstal geen miasdrijf?
Jawel, maar niemand kan elke maand een nieuwe fiets kopen.
pi_156840535
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:51 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Jawel, maar niemand kan elke maand een nieuwe fiets kopen.
Dat geeft jou nog niet het recht zelf te gaan stelen/helen.
pi_156840801
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:52 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat geeft jou nog niet het recht zelf te gaan stelen/helen.
jawel hoor. Het is een vicieuze cirkel. De meeste fietsen die worden gestolen blijven in de stad waar ze worden gestolen. Je hebt best veel kans je eigen fiets terug te kopen. Het hoort er nou eenmaal bij als je in de grote stad woont. Ik begrijp dat je dat niet snapt als je uit een of ander gehucht komt.
pi_156840861
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:01 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

jawel hoor. Het is een vicieuze cirkel. De meeste fietsen die worden gestolen blijven in de stad waar ze worden gestolen. Je hebt best veel kans je eigen fiets terug te kopen. Het hoort er nou eenmaal bij als je in de grote stad woont. Ik begrijp dat je dat niet snapt als je uit een of ander gehucht komt.
Je steunt zo de georganiseerde misdaad en faalpolitici die de lokale problemen niet kunnen oplossen :') Beter zorg je ervoor dat je fiets niet wordt gestolen.
pi_156840917
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:03 schreef vaduz het volgende:

[..]

Je steunt zo de georganiseerde misdaad en faalpolitici die de lokale problemen niet kunnen oplossen :') Beter zorg je ervoor dat je fiets niet wordt gestolen.
Ik steun het milieu door niet een nieuwe fiets te kopen terwijl er 1000den zijn die nog goed te berijden zijn. Je kan je fiets onder stroom zetten en nog wordt hij gestolen. Is geen ontkomen aan.
pi_156840939
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:05 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Ik steun het milieu door niet een nieuwe fiets te kopen terwijl er 1000den zijn die nog goed te berijden zijn. Je kan je fiets onder stroom zetten en nog wordt hij gestolen. Is geen ontkomen aan.
Jij bent zeker van groenlinks?
pi_156840987
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:06 schreef vaduz het volgende:

[..]

Jij bent zeker van groenlinks?
meer van zo goedkoop mogelijk een afgerachte fiets kopen van een junk
pi_156841040
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:07 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

meer van zo goedkoop mogelijk een afgerachte fiets kopen van een junk
En waarom jat je dan niet zelf? Ik bedoel voor helen krijg je even lang als voor stelen. Bovendien help je een kansloos figuur nog verder naar de afgrond.
pi_156841065
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:08 schreef vaduz het volgende:

[..]

En waarom jat je dan niet zelf? Ik bedoel voor helen krijg je even lang als voor stelen. Bovendien help je een kansloos figuur nog verder naar de afgrond.
Heb er de spullen niet voor. En die gasten zijn al lang blij dat ze hun dope kunnen kopen. win-win situatie
pi_156841149
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:09 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Heb er de spullen niet voor. En die gasten zijn al lang blij dat ze hun dope kunnen kopen. win-win situatie

Alsof je daar spullen voor nodig hebt :') En het is zeker geen win-win, want die gasten verneuken hun leven en een hoop belastingsgeld. Het is een grote verlies-verlies situatie waar alleen de maffia blij van wordt.
pi_156841191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:11 schreef vaduz het volgende:

[..]

Alsof je daar spullen voor nodig hebt :') En het is zeker geen win-win, want die gasten verneuken hun leven en een hoop belastingsgeld. Het is een grote verlies-verlies situatie waar alleen de maffia blij van wordt.
met mijn blote klauwen een slot kapot trekken lukt mij niet. Die gasten kopen toch drugs, of je ze nou geld geeft of niet. Wie versta jij onder de maffia?
pi_156841316
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:12 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

met mijn blote klauwen een slot kapot trekken lukt mij niet. Die gasten kopen toch drugs, of je ze nou geld geeft of niet. Wie versta jij onder de maffia?
Dat zegt toch wel veel over jouw skills of beter gezegd het ontbreken daarvan. Als niemand ze geld geeft, hoe gaan ze dan drugs kopen :') De georganiseerde misdaad, je weet wel die lui die af en toe (lees dagelijks) een container verschepen met poeder erin.
pi_156841465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:15 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dat zegt toch wel veel over jouw skills of beter gezegd het ontbreken daarvan. Als niemand ze geld geeft, hoe gaan ze dan drugs kopen :') De georganiseerde misdaad, je weet wel die lui die af en toe (lees dagelijks) een container verschepen met poeder erin.
Als niemand ze drugs geeft gaan ze stelen. Drugs wordt niet per containers verscheept. Er wordt over het algemeen door kleine tussenpersonen pakketjes verstuurd met niet meer dan een kilo drugs erin. Deze worden op een adres in kleinere hoeveelheden verkocht. En dat wordt weer verkocht door de dealers op straat. Zulke grootsschalige gebeurtenissen gebeuren zeer zelden. Vooral in films.

kort gezegd de ''maffia'' waar jij het over hebt bestaat niet.
pi_156841555
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:19 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Als niemand ze drugs geeft gaan ze stelen. Drugs wordt niet per containers verscheept. Er wordt over het algemeen door kleine tussenpersonen pakketjes verstuurd met niet meer dan een kilo drugs erin. Deze worden op een adres in kleinere hoeveelheden verkocht. En dat wordt weer verkocht door de dealers op straat. Zulke grootsschalige gebeurtenissen gebeuren zeer zelden. Vooral in films.
Jij geeft ze geld om te stelen, dus dat doen ze inderdaad al. Drugs worden zeer zeker wel per containers verscheept. Kleine hoeveelheden worden alleen verstuurd door amateurs en kleinere organisaties, is veel minder rendabel.
pi_156841624
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:21 schreef vaduz het volgende:

[..]

Jij geeft ze geld om te stelen, dus dat doen ze inderdaad al. Drugs worden zeer zeker wel per containers verscheept. Kleine hoeveelheden worden alleen verstuurd door amateurs en kleinere organisaties, is veel minder rendabel.
Kunnen ze beter voor mij gericht stelen, dan een ruit ingooien en daarbij voor duizende euro's schade maken. In het criminele circuit wordt veel in drugs gehandeld, maar om dat nou de ''maffia'' te noemen vind ik wat ver gaan.
pi_156841830
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:23 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Kunnen ze beter voor mij gericht stelen, dan een ruit ingooien en daarbij voor duizende euro's schade maken. In het criminele circuit wordt veel in drugs gehandeld, maar om dat nou de ''maffia'' te noemen vind ik wat ver gaan.
Zo los je het probleem dus nooit op, door bepaalde vormen van diefstal te gedogen en te weinig capiciteit in te zetten om deze mensen het af te leren. Bovenaan in het crimininele circuit staan mensen, die er hun hand niet voor omdraaien iemand om te leggen. Dus niet echt wat je noemt goedgeschapen burgerschap. Gezien de huidige ontwikkelingen is het zeker niet ontdenkbaar dat op bepaalde plekken in Nederland criminele organisatie de-facto de controle verkrijgen. Dit zal zich als een olievlek verspreiden.
pi_156841972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:28 schreef vaduz het volgende:

[..]

Zo los je het probleem dus nooit op, door bepaalde vormen van diefstal te gedogen en te weinig capiciteit in te zetten om deze mensen het af te leren. Bovenaan in het crimininele circuit staan mensen, die er hun hand niet voor omdraaien iemand om te leggen. Dus niet echt wat je noemt goedgeschapen burgerschap. Gezien de huidige ontwikkelingen is het zeker niet ontdenkbaar dat op bepaalde plekken in Nederland criminele organisatie de-facto de controle verkrijgen. Dit zal zich als een olievlek verspreiden.
Het is geen goede zaak. Maar vaak zijn deze liquidaties waar jij het over hebt op mensen die zelf ook in het criminele circuit zitten. Dit maakt het naar mijn mening minder erg. Zolang drugs niet worden gelegaliseerd en gereguleerd zullen deze praktijken aan blijven houden. Vandaar dat ik ook voorstander ben van de legalisatie van alle drugs.
pi_156842208
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:33 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Het is geen goede zaak. Maar vaak zijn deze liquidaties waar jij het over hebt op mensen die zelf ook in het criminele circuit zitten. Dit maakt het naar mijn mening minder erg. Zolang drugs niet worden gelegaliseerd en gereguleerd zullen deze praktijken aan blijven houden. Vandaar dat ik ook voorstander ben van de legalisatie van alle drugs.
Want jij vind het geen probleem als er bloedvergieten plaats vinden? Jij vind het wel oke als organisaties die niet onafhankelijk zijn voor rechter gaan spelen en daarbij normen hanteren die niet in overeenstemming komen met de Nederlandse wetten. Wetende dat een deel van deze organisaties in het land van herkomst een groote invloed hebben op het publieke leven. En ook in Nederland de grens tussen boven- en onderwereld aan het vervagen is? Het enigste wat hier helpt is handhaven, de burger op te voeden en de hedonistische propoganda die hieraan ten grondslag ligt uit te roeien, teneinde een verandering binnen de burger in tewerkstellen. Opdat elke Nederlander zich aansluit in de strijd tegen deze wetteloosheid.
pi_156848205
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:40 schreef vaduz het volgende:

[..]

Want jij vind het geen probleem als er bloedvergieten plaats vinden? Jij vind het wel oke als organisaties die niet onafhankelijk zijn voor rechter gaan spelen en daarbij normen hanteren die niet in overeenstemming komen met de Nederlandse wetten. Wetende dat een deel van deze organisaties in het land van herkomst een groote invloed hebben op het publieke leven. En ook in Nederland de grens tussen boven- en onderwereld aan het vervagen is? Het enigste wat hier helpt is handhaven, de burger op te voeden en de hedonistische propoganda die hieraan ten grondslag ligt uit te roeien, teneinde een verandering binnen de burger in tewerkstellen. Opdat elke Nederlander zich aansluit in de strijd tegen deze wetteloosheid.
Dat zie ik niet zo 123 gebeuren. Totdat dat gebeurt blijf ik een fiets van een junk kopen.
pi_156851525
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:22 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Dat zie ik niet zo 123 gebeuren. Totdat dat gebeurt blijf ik een fiets van een junk kopen.
1 dag is het te laat en daar heb jij dus mooi aan bijgedragen :')
  donderdag 15 oktober 2015 @ 15:06:13 #41
210905 PatatFriet
Goudgeel en knapperig
pi_156852342
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:52 schreef kikoooooo het volgende:
Ik haal binnen en buitenbanden gewoon bij action. Mn zadel is ook action.

Werkt perfect, kost geen drol
Dit *O*
Patat, het meest veelzijdige stukje friet.... patat!
pi_156855276
Mooie topic twist _O_
Ik ben geil
pi_156856086
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 14:22 schreef vaduz het volgende:

[..]

1 dag is het te laat en daar heb jij dus mooi aan bijgedragen :')
Tot die tijd heb ik mooi kunnen fietsen. De tijd die ik win omdat ik sneller op locatie ben met een fiets, was het absoluut waard.
pi_156856749
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 18:20 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

Tot die tijd heb ik mooi kunnen fietsen. De tijd die ik win omdat ik sneller op locatie ben met een fiets, was het absoluut waard.
Nou veel plezier dan maar op je gestolen fiets. Geniet er lekker van.
  vrijdag 16 oktober 2015 @ 17:14:59 #45
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_156878852
Is niet gestolen is speciale aanbieding, op=op
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_156886490
Ik heb bij de action een tape, een binnenband en buiten band gekocht voor 8 euro.

Nu nog een kapje voor versnellingen
pi_156948784
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:01 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

_O- _O-
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
pi_156948824
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 22:19 schreef bruinwerker het volgende:

[..]

kort gezegd de ''maffia'' waar jij het over hebt bestaat niet.
Denk dat er in Colombia oid. wel containers zo over zee gaan hoor
1 op de 6 mensen heeft 5 anderen om zich heen
-Harry Jekkers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')