Hmmm, de bekendste dealer in het Gooi is toch de partner van Eef?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik het die opnames ook gezien & kan me voorstellen dat ze dit wilde laten voorkomen. Zou ook vreselijk pissig zijn als mensen dit soort roddels zou verspreiden. Het werd ook steeds gekker, tot op het punt dat ze - wat zeiden ze ook alweer - met het nummer van een dealer kwamen die taxichauffeur was ofzo? Het lijkt me dat als dit allemaal was is, en er kennelijk zoveel mensen bij betrokken waren, dat het bewijs makkelijk te vinden is.
Persoonlijk denk ik dat het allemaal onzin is. Even lekker Wendy zwart maken. Het ergste vind ik nog dat er kinderen, vooral haar oudste, hiermee geconfronteerd worden.
Kan mij bijna niet voorstellen dat dit blad dat zonder zeer sterke aanwijzingen / bewijzen zou doen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:17 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat het allemaal onzin is. Even lekker Wendy zwart maken.
Ze beweren zelfs bewijs te hebben dat Wendy in een afkickkliniek zat, Als dat er inderdaad is, zal dat binnenkort wel ergens te zien zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Kan mij bijna niet voorstellen dat dit blad dat zonder zeer sterke aanwijzingen / bewijzen zou doen.
Nu ging er over WA ook jarenlang een hardnekkige cokeroddel. Met z'n nieuwe tandjes.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:36 schreef ootjekatootje het volgende:
De enige reden die ik kan bedenken is dat Er en Wen vrezen niet aan te mogen schuiven bij de kerstdis op de Eikenhorst. En dat ze er daarom met een gestrekt been en veel media-aandacht invliegt.
Kom op zeg, waar hebben we het over. Ze trekt het zich wel heel erg aan..
Heeft 'ie cokerimpels?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ging er over WA ook jarenlang een hardnekkige cokeroddel. Met z'n nieuwe tandjes.
Hij had coketandjes. En een reputatie.quote:
Ik google even op coke tanden en wie verschijnt er op het scherm?quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had coketandjes. En een reputatie.
Of ze hebben (te) veel vertrouwen in de tipgever. Die 'goede bekende uit de vriendenkring van Wendy'.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:23 schreef APK het volgende:
[..]
Kan mij bijna niet voorstellen dat dit blad dat zonder zeer sterke aanwijzingen / bewijzen zou doen.
Volgens de advocaat zouden het zes bronnen zijnquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:10 schreef Natalie het volgende:
Of ze hebben (te) veel vertrouwen in de tipgever. Die 'goede bekende uit de vriendenkring van Wendy'.
Als het goed is, blijven medewerkers van zo'n kliniek trouw aan hun integriteit en ethiek en zullen zij meerdere BN-ers behandeld hebben. Daarnaast tekenen zij vaak een contact met een verplichting tot geheimhouding. Een fijn bedrag staat dan in schril contrast met een boete en geen kans meer op werk.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of ze hebben (te) veel vertrouwen in de tipgever. Die 'goede bekende uit de vriendenkring van Wendy'.
Wat hunter2011 zegt: als het waar is, dan komen die bewijzen wel. Wendy in de afkickkliniek: dat is echt wel iemand opgevallen. En er zijn vast genoeg mensen die wel een fijn bedrag willen ontvangen door hun verhaal te doen.
Hij is ook zo mager en ad-rem zoals alle coke gebruikers.quote:Op zondag 18 oktober 2015 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had coketandjes. En een reputatie.
Ja. Net als Chris Farley.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:24 schreef computergirl het volgende:
Hij is ook zo mager en ad-rem zoals alle coke gebruikers.
Kan je niet een lijstje produceren wie er volgens jou niet aan de coke is? Ben je sneller klaarquote:
Chris kan eraf. Die is al even dood.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:27 schreef computergirl het volgende:
Kan je niet een lijstje produceren wie er volgens jou niet aan de coke is? Ben je sneller klaar
Een lijst van iedereen die volgens jou NIET aan de coke is.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Chris kan eraf. Die is al even dood.
Jochem van Gelder, Martine Bijl, Erica Terpstraquote:Op zondag 18 oktober 2015 18:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan je niet een lijstje produceren wie er volgens jou niet aan de coke is? Ben je sneller klaar
Ja ja rustig aan, telefoonboek is dik....quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
Een lijst van iedereen die volgens jou NIET aan de coke is.
Wie is datquote:
Wendy vertelde zelf bij Humberto Tan dat ze volgens het gerucht was afgekickt in Thailand (iets wat ik nergens heb gelezen). Er zullen niet veel getuigen zijn als ze inderdaad in Thailand is afgekickt.quote:Op zondag 18 oktober 2015 18:10 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat hunter2011 zegt: als het waar is, dan komen die bewijzen wel. Wendy in de afkickkliniek: dat is echt wel iemand opgevallen. En er zijn vast genoeg mensen die wel een fijn bedrag willen ontvangen door hun verhaal te doen.
Niet veel. Eentje is genoeg.quote:Op zondag 18 oktober 2015 19:18 schreef kurtlinden het volgende:
[..]
Wendy vertelde zelf bij Humberto Tan dat ze volgens het gerucht was afgekickt in Thailand (iets wat ik nergens heb gelezen). Er zullen niet veel getuigen zijn als ze inderdaad in Thailand is afgekickt.
Weegschaal niet uit te sluiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |