Was het zo erg?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was een overduidelijk, tenenkrommend PR-momentje.
Ja. Compleet met een Wendy die niet begreep hoe een moeder een andere moeder dit aan kon doenquote:
Cctje wie zijn jouw Gooische kringen😉😀quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 16:56 schreef Copycat het volgende:
ik denk ook wel dat Quote op het juiste spoor zit. Dat soort berichten krijg ik ook uit mijn Gooische kringen.
Nee dat deed Kwalbert ook niet hij vond het schandalig wat men over haar en Galjaard werd gezegd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 18:00 schreef TUFKAL het volgende:
uiteraard gaat RTL Wendy niet schofferen
Al veel langer. Ik denk dat er heel veel 'boze tongen' zullen gaan spreken. Vermoeiend lijkt me dat zeg, zo de 'ideale schoondochter' willen spelen. "Cocaïne jongens! We hebben het hier wel over cocaïne, hoor! Zó heftig!"quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 17:02 schreef Falco het volgende:
Jongens, dit was al bekend vanaf 2009. Laten we niet gaan twijfelen over Wendy van Dijks jarenlange coke-gebruikt.
Maar wat zijn nou cokerimpels?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2015 13:53 schreef icloud het volgende:
twitter:markkoster twitterde op vrijdag 16-10-2015 om 13:21:14Hellingman noemt Fok 'afvoerputje' van internet. Daar stond eerder gerucht ook over cookiegebruik. #wendyvsquote reageer retweet
In welke zin?quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:04 schreef yvonne het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in welke context:
[..]
De context waarin hij FOK! het afvoerputje van het internet noemde?quote:
Dit is een uitspraak die de advocaat deed tijdens de rechtszaak, maar hoe wat en waarom ontgaat me.quote:
Blijkbaar vindt hij dat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak die de advocaat deed tijdens de rechtszaak, maar hoe wat en waarom ontgaat me.
quote:... gezonde, positieve, hardwerkende vrouw....
Ja, die ga ik hier een beetje prijs gevenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 20:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Cctje wie zijn jouw Gooische kringen😉😀
Ik denk niet dat jij Cc bent?quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, die ga ik hier een beetje prijs geven
Wie is Cc? Copycat?quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij Cc bent?
Sterker nog; dat weet ik wel zeker.
Gezond vond ik haar voordat Xander haar openbaar voor gek zette, sindsdien is ze mij teveel pro-anna.quote:Op zondag 18 oktober 2015 01:11 schreef Nadine26 het volgende:
Wendy zou wat mij betreft flink opknappen van een cokeverslaving![]()
Alles beter dan iemand die zichzelf omschrijft als een
[..]![]()
Dat tijdschrift dat ze heeft gelanceerd, de 'Wendy', is helemaal dichtgetimmerd met gezonde, positieve en hardwerkende vrouwen, of eigenlijk met ééntje, namelijk Wendy zelf, en dan is het een beetje ongemakkelijk als zo'n cokeverslaving erbij wordt gesleept. Maar mijn intuïtie zegt dat Wendy een gezonde, positieve en hardwerkende vrouw is die ook nog eens heel goed kan liegen. En snuiven![]()
En eigenlijk wordt het verhaal dan pas interessant, want waarom wil zo'n vrouw - en laat haar lekker snuiven, als ze dat leuk vindt - in godsnaam zo'n spiritueel happiness-blaadje in de markt zetten? Vol artikelen over het ware geluk (dat binnenin jezelf zit, uiteraard, en NIET in een pakje coke), pure liefde (voor de mensen en de dieren en de natuur), glutenvrije koekjes en smoothies met gojibessen en lijnzaad, en kalmerende yogastretches waarmee je je diepste kern kunt bereiken, zodat je na afloop al je verdriet eruit kunt janken, net als Wendy, en je als het ware gereinigd en herboren van je yogamatje opstaat. Zo'n blad dus. Waarom wil iemand als Wendy dat maken?
Het is gewoon één grote verkooptruc. Dat spirituele zeikblaadje vol meditatietips en andere 'gezonde, positieve, hardwerkende' bullshit moet gewoon poen opleveren. Dan kan Wendy weer wat coke scoren, terwijl haar redactieteam een volgend nummer in elkaar jast. En dat is dan eigenlijk wel heel grappigEn slim. Tenminste: dat wás het, toen die cokeverslaving nog onder het tapijt lag
Valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 18 oktober 2015 02:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gezond vond ik haar voordat Xander haar openbaar voor gek zette, sindsdien is ze mij teveel pro-anna.
Serieus? Het noemt zich hier 5 kilo te zwaar...quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 02:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gezond vond ik haar voordat Xander haar openbaar voor gek zette, sindsdien is ze mij teveel pro-anna.
Bruidegom die paar dagen voor huwelijk opbiecht dat hij is vreemd gegaan terwijl heel Nederland mee geniet? Dan zet de bruidegom zijn aanstaande bruid goed voor lul. JMO...quote:Op zondag 18 oktober 2015 06:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]![]()
Correctie: hij zette zichzelf voor gek. En heb niet het idee dat ze daarvoor nou zoveel minder dun was.
Hoe moet ik dat weten? Hij haalde eerdere cokegeruchten aan.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:04 schreef yvonne het volgende:
Toch ben ik wel benieuwd in welke context:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |